fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 904 مشترک است و جایگاه 5 275 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 710 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 904 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -346 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 19.54% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 38 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 904
مشترکین
-724 ساعت
-757 روز
-34630 روز
آرشیو پست ها
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy
#LDO یک پله لانگ با اهرم 3 ، حجم زیادی نخرید @CryptoMarket_BitBoy

بنظرتون آلتکوینها اصلاح دارن بازم ، یا از این محدوده برمیگردن بالا ؟
Anonymous voting

#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoM
#SEI اینم واکنش دقیق به ترند ما 👌 ببینید خط روندهای به این سادگی چه دقیق عمل میکنند ، زیاد پیچیدش نکنید تحلیلهاتونو @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI پله اول قیمت فعلی و پله دوم محدوده 1.250 برای بای مناسبه . حد ضررندارد . @CryptoMarket_BitBoy

توکنهای تازه لیست شده ترامپ و ملانیا ، بازار رو به هم ریخته . از چارت معلومه که کاملا هیجانی رفتار کردن معامله گرها . رفتارها گله ای هست خیلیا ضرر میکنن :))) @CryptoMarket_BitBoy

همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy
همانطور که گفتیم بیتکوین دقیقا اومد پولبکو زد 👌 بنظر معامله گران هیجانی رفتار میکنند!!! @CryptoMarket_BitBoy

مقاومت مهم اتریوم 3545 دلار هست .

اتریوم زیر 3000 رو دید و خرید شد . @CryptoMarket_BitBoy

بفرس بهش 😁

رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy
رفیق این کندلو میبینی ... 😄 @CryptoMarket_BitBoy

اینم از اصلاح بازار

سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا👌 @CryptoMarket_BitBoy

سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy
سولانا 👌 @CryptoMarket_BitBoy

در بازار کریپتو کلی ضرر کرده ام ، ولی تا دلتون بخاد هم سود کردم . از 20 ماه پیش به این نتیجه رسیدم که صبر و مدیریت سرمایه حرف اولو میزنه . و دیدم که خیلیا مدیریت سرمایه دارن ولی چون لورج 20 50 و الی آخر میذارن ، صبرشون دقیقه ای تموم میشه و معامله رو با زیان خوب میبندن . حرفم اینه که اهرم پایین بذار صبرت خودبخود زیاد میشه و در بازار صعودی راحت میتونی هولد کنی و سوئینگ انجام بدی . چیه هرروز میری قمار میکنی اعصابت رو خرد میکنی . از روند جا میمونی با این کارت ، ببین کی گفتم یا علی 🙌 @CryptoMarket_BitBoy

خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy
خط روند معتبر بود :) @CryptoMarket_BitBoy

#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy
#CAKE سیگنال اسپات ورود پله اول 2.100 ورود پله دوم 1.550 حد ضرر و حد سود ندارد . مناسب برای اسپات کارها @CryptoMarket_BitBoy

درسته اصلاح کرد بازار ولی همچنان به اون صورت که باید بشه اتفاق نیافتاده ، تو این اصلاح شروع به خرید سنگین از آلتکوینها خواهم کرد . پله ای میخرم دید بنده بلند مدتیست شش ماه الی ماشاالله .زودتر هم سود خوبی گرفتم خارج میشم . #بیت‌بوی @CryptoMarket_BitBoy

#GMT هردو نقطه فعال شده ، نقطه ورود 0.1318 شده .نصف حجم رو این قیمت برای فروش بذارید .

#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#GTC قیمت فعلی یک پله در اسپات خریدم . خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy
#HNT قبلا یه سود خوبی گرفتیم ازش ، بنظرم قیمت فعلی یک پله و در اصلاحات احتمالی پله دوم در اسپات بخریم . @CryptoMarket_BitBoy