uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 911 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 276-o'rinni va Eron mintaqasida 14 691-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 911 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -341 ga, so‘nggi 24 soatda esa -27 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 21.84% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 13.02% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 004 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 983 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 37 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 911
Obunachilar
-2724 soatlar
-727 kunlar
-34130 kunlar
Postlar arxiv
آپدیت شد👆

تارگت 1 ، 5درصد فعلا هستیم باهاش

تارگت یک تاچ شد 5%

✳️جفت ارز : #COMP /USDT 🟢جهت معامله : LONG ✖️لوریج (اهرم) : 7_5 💠نقطه ورود 1 : 40.06 💠نقطه ورود 2 : 38.00 ✅تارگت ها : 1) 40.38 2) 41.00 3) 42.04 4) 43.28 5) 44.47 6) 46.13 ❌حد ضرر : 35.98 💫ورود با حداکثر 5% سرمایه @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم به محدوده پله دوم هم رسید و خرید شد 1820 دلار . میانگین 2050 تقریبا یک پله هم روی 1730 بذارید اگر رسید خرید بشه . @CryptoMarket_BitBoy

ترامپ نامه رو به خمینی فرستاده :)) 🫠🫠 @CryptoMarket_BitBoy

73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزن
73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزنید. احتمال شدو زدن به این نواحی وجود دارد. پس حتما اوردر بکارید تا اگر شدو زد اوردرتون رو بگیره. حتما و حتما بصورت اسپات خرید بزنید نه فیوچرز. فول مارجین اسپات بهتر از 5٪ مارجین فیوچرز هست. خیالتون راحت. ویدیو تحلیل مارکت کریپتو هم ضبط شد و در حال آپلود هست. گفتم قبل از آپلود این نواحی رو خدمتتون ارائه کنم تا خریدهاتون رو بزنید. @CryptoMarket_BitBoy

♨️ گرانی بی سابقه در یک کشور همسایه سوریه!‎ + کاش یه ذره عرضه داشتین از کف بازار گزارش میگرفتین میدیدین چه غوغایی هست !! فقط بلدن اینا رو رسانه ای کنند . اول ببین کشور خودت چخبره بعد اینارو بذار :))) @CryptoMarket_BitBoy

آلت کوینها دیگه یا کف جدیدی زدن یا در حال زدن هستن و یا میتونن بزنن ، این اصلاحات عمیق مختص برای اسپات کارا هست . اینجا و اینجا گفته بودم نقدم و برای خرید منتظر قیمتهای خوب و جذاب هستم . چند تا سیگنال اسپات که دادیم جز آنها چند تا هم تحلیل و بررسی شده و بزودی قرار میدیم کانال ، پله ای برای اسپات میخریم . @CryptoMarket_BitBoy

آربیتروم هم نتونست مقاومتو بشکنه و معامله فعال نشد .کنسل کنید اردر رو

تارگت دوم هم تاچ شد و 30 درصد سوده ، میتونید بفروشید .

#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy
#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy

#bonk فعال شده و سوده ، تارگت اول 1143 و دوم 1103 بذارین ، حد ضرر 1195

#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه
#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه

آهنگ زیبای #آذربایجان ❤️🌹 @CryptoMarket_BitBoy

#tia فعلا ریسک فری کتیم
#tia فعلا ریسک فری کتیم

9درصد سوده

#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy
#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy

#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم ETH در سبد اسپات خریده ام . طبق سیگنال قبلی میتونید بخرید . @CryptoMarket_BitBoy