ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 911 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 276 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 691 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 911 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -341، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -27، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.84‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 13.02‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 004 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 983 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 37.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 911
المشتركون
-2724 ساعات
-727 أيام
-34130 أيام
أرشيف المشاركات
آپدیت شد👆

تارگت 1 ، 5درصد فعلا هستیم باهاش

تارگت یک تاچ شد 5%

✳️جفت ارز : #COMP /USDT 🟢جهت معامله : LONG ✖️لوریج (اهرم) : 7_5 💠نقطه ورود 1 : 40.06 💠نقطه ورود 2 : 38.00 ✅تارگت ها : 1) 40.38 2) 41.00 3) 42.04 4) 43.28 5) 44.47 6) 46.13 ❌حد ضرر : 35.98 💫ورود با حداکثر 5% سرمایه @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم به محدوده پله دوم هم رسید و خرید شد 1820 دلار . میانگین 2050 تقریبا یک پله هم روی 1730 بذارید اگر رسید خرید بشه . @CryptoMarket_BitBoy

ترامپ نامه رو به خمینی فرستاده :)) 🫠🫠 @CryptoMarket_BitBoy

73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزن
73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزنید. احتمال شدو زدن به این نواحی وجود دارد. پس حتما اوردر بکارید تا اگر شدو زد اوردرتون رو بگیره. حتما و حتما بصورت اسپات خرید بزنید نه فیوچرز. فول مارجین اسپات بهتر از 5٪ مارجین فیوچرز هست. خیالتون راحت. ویدیو تحلیل مارکت کریپتو هم ضبط شد و در حال آپلود هست. گفتم قبل از آپلود این نواحی رو خدمتتون ارائه کنم تا خریدهاتون رو بزنید. @CryptoMarket_BitBoy

♨️ گرانی بی سابقه در یک کشور همسایه سوریه!‎ + کاش یه ذره عرضه داشتین از کف بازار گزارش میگرفتین میدیدین چه غوغایی هست !! فقط بلدن اینا رو رسانه ای کنند . اول ببین کشور خودت چخبره بعد اینارو بذار :))) @CryptoMarket_BitBoy

آلت کوینها دیگه یا کف جدیدی زدن یا در حال زدن هستن و یا میتونن بزنن ، این اصلاحات عمیق مختص برای اسپات کارا هست . اینجا و اینجا گفته بودم نقدم و برای خرید منتظر قیمتهای خوب و جذاب هستم . چند تا سیگنال اسپات که دادیم جز آنها چند تا هم تحلیل و بررسی شده و بزودی قرار میدیم کانال ، پله ای برای اسپات میخریم . @CryptoMarket_BitBoy

آربیتروم هم نتونست مقاومتو بشکنه و معامله فعال نشد .کنسل کنید اردر رو

تارگت دوم هم تاچ شد و 30 درصد سوده ، میتونید بفروشید .

#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy
#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy

#bonk فعال شده و سوده ، تارگت اول 1143 و دوم 1103 بذارین ، حد ضرر 1195

#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه
#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه

آهنگ زیبای #آذربایجان ❤️🌹 @CryptoMarket_BitBoy

#tia فعلا ریسک فری کتیم
#tia فعلا ریسک فری کتیم

9درصد سوده

#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy
#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy

#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم ETH در سبد اسپات خریده ام . طبق سیگنال قبلی میتونید بخرید . @CryptoMarket_BitBoy