fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 911 مشترک است و جایگاه 5 276 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 691 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 911 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -341 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -27 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.84% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 13.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 004 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 983 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 911
مشترکین
-2724 ساعت
-727 روز
-34130 روز
آرشیو پست ها
آپدیت شد👆

تارگت 1 ، 5درصد فعلا هستیم باهاش

تارگت یک تاچ شد 5%

✳️جفت ارز : #COMP /USDT 🟢جهت معامله : LONG ✖️لوریج (اهرم) : 7_5 💠نقطه ورود 1 : 40.06 💠نقطه ورود 2 : 38.00 ✅تارگت ها : 1) 40.38 2) 41.00 3) 42.04 4) 43.28 5) 44.47 6) 46.13 ❌حد ضرر : 35.98 💫ورود با حداکثر 5% سرمایه @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم به محدوده پله دوم هم رسید و خرید شد 1820 دلار . میانگین 2050 تقریبا یک پله هم روی 1730 بذارید اگر رسید خرید بشه . @CryptoMarket_BitBoy

ترامپ نامه رو به خمینی فرستاده :)) 🫠🫠 @CryptoMarket_BitBoy

73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزن
73800 71000 68700 67200 64700 62700 نواحی حمایتی تایم بالای بیت هستند که در این نواحی به صورت پله ای میتونید خریدهاتون رو بزنید. احتمال شدو زدن به این نواحی وجود دارد. پس حتما اوردر بکارید تا اگر شدو زد اوردرتون رو بگیره. حتما و حتما بصورت اسپات خرید بزنید نه فیوچرز. فول مارجین اسپات بهتر از 5٪ مارجین فیوچرز هست. خیالتون راحت. ویدیو تحلیل مارکت کریپتو هم ضبط شد و در حال آپلود هست. گفتم قبل از آپلود این نواحی رو خدمتتون ارائه کنم تا خریدهاتون رو بزنید. @CryptoMarket_BitBoy

♨️ گرانی بی سابقه در یک کشور همسایه سوریه!‎ + کاش یه ذره عرضه داشتین از کف بازار گزارش میگرفتین میدیدین چه غوغایی هست !! فقط بلدن اینا رو رسانه ای کنند . اول ببین کشور خودت چخبره بعد اینارو بذار :))) @CryptoMarket_BitBoy

آلت کوینها دیگه یا کف جدیدی زدن یا در حال زدن هستن و یا میتونن بزنن ، این اصلاحات عمیق مختص برای اسپات کارا هست . اینجا و اینجا گفته بودم نقدم و برای خرید منتظر قیمتهای خوب و جذاب هستم . چند تا سیگنال اسپات که دادیم جز آنها چند تا هم تحلیل و بررسی شده و بزودی قرار میدیم کانال ، پله ای برای اسپات میخریم . @CryptoMarket_BitBoy

آربیتروم هم نتونست مقاومتو بشکنه و معامله فعال نشد .کنسل کنید اردر رو

تارگت دوم هم تاچ شد و 30 درصد سوده ، میتونید بفروشید .

#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy
#ARB تریگر ورود جهت لانگ 0.4050 گذاشتم لورج 7 با حجم کم ، با اهداف 0.4130 و 0.4250 حد ضرر 0.3830 @CryptoMarket_BitBoy

#bonk فعال شده و سوده ، تارگت اول 1143 و دوم 1103 بذارین ، حد ضرر 1195

#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه
#tia 30درصد هم رسیده ، نصفشو فروخته و ریسک فری بمونه

آهنگ زیبای #آذربایجان ❤️🌹 @CryptoMarket_BitBoy

#tia فعلا ریسک فری کتیم
#tia فعلا ریسک فری کتیم

9درصد سوده

#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy
#BONK این ترند از دست بده سل میشه گرفت تریگر ورود جهت معامله سل 1165 گذاشتم . لورج 7 @CryptoMarket_BitBoy

#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#TIA یک پله لانگ با لورج 7 اردر دوم : 3.07 حد ضرر 3 دلار ، خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

اتریوم ETH در سبد اسپات خریده ام . طبق سیگنال قبلی میتونید بخرید . @CryptoMarket_BitBoy