uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 906 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 275-o'rinni va Eron mintaqasida 14 710-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 906 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -341 ga, so‘nggi 24 soatda esa -27 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 21.84% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 13.02% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 004 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 983 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 37 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 906
Obunachilar
-2724 soatlar
-727 kunlar
-34130 kunlar
Postlar arxiv
#CAKE 86 درصد اسپات هم رسیده 🔥🔥🔥

درسته وویس طولانی شده ولی از دستش ندین ، سرعت روی 1.5X بذارید .

مقدمه از 08:47 مروری بر تاریخ کشور از دهه 30 تا 1403 از 48:08 در مورد سال های آینده و شرایطی که طلا و دلار و مسکن خواهند داشت از 01:18:35 در مورد بازار بورس ایران از 01:47:34 در مورد اینکه چه جوری سرمایه گذاری کنیم که از تورم جانمونیم از 01:59:25 در مورد مارکت کریپتو در هنگام گوش دادن به هر بخشی از این فایل، تحلیل را از پست های مربوطه مشاهده کنید👇👇 دلار و طلا: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/14207 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/17765 https://t.me/Pishroo_Currency/411 https://t.me/Pishroo_Currency/412 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22157 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22164 آینده: https://t.me/Pishroo_Currency/425 بورس: https://t.me/Pishroo_Currency/413 کریپتو: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/8789 https://t.me/Pishroo_Currency/414 @CryptoMarket_BitBoy

👇👇👇👇👇

کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy
کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy

#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy
#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy

#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد
#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد شکست وارد لانگ میشیم . @CryptoMarket_BitBoy

کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏
کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏

امشب در قالب یک فایل صوتی، به یک سری سوالات پیش آمده در مورد دلار و طلا و سایر بازار های موازی، شرایط کلان اقتصاد کشورمون و ... پاسخ داده خواهد شد. توصیه میکنم حتما گوش کنید و استفاده کنید. تا آخر هفته هم تحلیل های مولتی تایم فریم در مورد مارکت کریپتو، خدمتتون ارائه خواهد شد. @CryptoMarket_BitBoy

یکماه پیش گفته بودم نقدم و از همون موقع بازار اصلاح خوبی کرد ، دیروز چند تا نوسانی سیگنال گرفتیم ، بالاهاشونو میفروشیم و مجدد محدوده های حمایتی برای خرید اسپات اقدام خواهیم کرد . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
بنده 90 درصد نقدم و خریدی نداشته ام تا موقعیت خوب پیش بیاد با من کاری نداشته باشید استراتژی خود را داشته باشید 🙂

#HNT اینم توی سودیم ،نصفشو بفروشید . با همون پله اول نگهداری @CryptoMarket_BitBoy

کیک مجدد بالاشو زد و بالای 10 درصد سوده الانم ، میتونید کمی بفروشید و ریسک فری کنید . #CAKE

#rose 8% #ksm 8% #mana 8% ریسک فری کنید فعلا بمونید باهاشون

تارگت یکش خورده 7%✅😎

رز 6 درصد فعلا داده

چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم
چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم

الان رو نقطه وروده نگه داری خروج باخودتون

2%ضرریم