ru
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Открыть в Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала BitBoy Crypto

Канал BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 22 906 подписчиков, занимая 5 275 место в категории Криптовалюты и 14 710 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 22 906 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -341, а за последние 24 часа — -27, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 21.84%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 13.02% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 5 004 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 2 983 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 37.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

22 906
Подписчики
-2724 часа
-727 дней
-34130 день
Архив постов
#CAKE 86 درصد اسپات هم رسیده 🔥🔥🔥

درسته وویس طولانی شده ولی از دستش ندین ، سرعت روی 1.5X بذارید .

مقدمه از 08:47 مروری بر تاریخ کشور از دهه 30 تا 1403 از 48:08 در مورد سال های آینده و شرایطی که طلا و دلار و مسکن خواهند داشت از 01:18:35 در مورد بازار بورس ایران از 01:47:34 در مورد اینکه چه جوری سرمایه گذاری کنیم که از تورم جانمونیم از 01:59:25 در مورد مارکت کریپتو در هنگام گوش دادن به هر بخشی از این فایل، تحلیل را از پست های مربوطه مشاهده کنید👇👇 دلار و طلا: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/14207 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/17765 https://t.me/Pishroo_Currency/411 https://t.me/Pishroo_Currency/412 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22157 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22164 آینده: https://t.me/Pishroo_Currency/425 بورس: https://t.me/Pishroo_Currency/413 کریپتو: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/8789 https://t.me/Pishroo_Currency/414 @CryptoMarket_BitBoy

👇👇👇👇👇

کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy
کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy

#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy
#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy

#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد
#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد شکست وارد لانگ میشیم . @CryptoMarket_BitBoy

کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏
کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏

امشب در قالب یک فایل صوتی، به یک سری سوالات پیش آمده در مورد دلار و طلا و سایر بازار های موازی، شرایط کلان اقتصاد کشورمون و ... پاسخ داده خواهد شد. توصیه میکنم حتما گوش کنید و استفاده کنید. تا آخر هفته هم تحلیل های مولتی تایم فریم در مورد مارکت کریپتو، خدمتتون ارائه خواهد شد. @CryptoMarket_BitBoy

یکماه پیش گفته بودم نقدم و از همون موقع بازار اصلاح خوبی کرد ، دیروز چند تا نوسانی سیگنال گرفتیم ، بالاهاشونو میفروشیم و مجدد محدوده های حمایتی برای خرید اسپات اقدام خواهیم کرد . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
بنده 90 درصد نقدم و خریدی نداشته ام تا موقعیت خوب پیش بیاد با من کاری نداشته باشید استراتژی خود را داشته باشید 🙂

#HNT اینم توی سودیم ،نصفشو بفروشید . با همون پله اول نگهداری @CryptoMarket_BitBoy

کیک مجدد بالاشو زد و بالای 10 درصد سوده الانم ، میتونید کمی بفروشید و ریسک فری کنید . #CAKE

#rose 8% #ksm 8% #mana 8% ریسک فری کنید فعلا بمونید باهاشون

تارگت یکش خورده 7%✅😎

رز 6 درصد فعلا داده

چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم
چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم

الان رو نقطه وروده نگه داری خروج باخودتون

2%ضرریم