fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 906 مشترک است و جایگاه 5 275 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 710 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 906 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 22 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -341 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -27 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.84% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 13.02% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 004 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 983 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 37 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 23 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 906
مشترکین
-2724 ساعت
-727 روز
-34130 روز
آرشیو پست ها
#CAKE 86 درصد اسپات هم رسیده 🔥🔥🔥

درسته وویس طولانی شده ولی از دستش ندین ، سرعت روی 1.5X بذارید .

مقدمه از 08:47 مروری بر تاریخ کشور از دهه 30 تا 1403 از 48:08 در مورد سال های آینده و شرایطی که طلا و دلار و مسکن خواهند داشت از 01:18:35 در مورد بازار بورس ایران از 01:47:34 در مورد اینکه چه جوری سرمایه گذاری کنیم که از تورم جانمونیم از 01:59:25 در مورد مارکت کریپتو در هنگام گوش دادن به هر بخشی از این فایل، تحلیل را از پست های مربوطه مشاهده کنید👇👇 دلار و طلا: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/14207 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/17765 https://t.me/Pishroo_Currency/411 https://t.me/Pishroo_Currency/412 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22157 https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/22164 آینده: https://t.me/Pishroo_Currency/425 بورس: https://t.me/Pishroo_Currency/413 کریپتو: https://t.me/CryptoMarket_BitBoy/8789 https://t.me/Pishroo_Currency/414 @CryptoMarket_BitBoy

👇👇👇👇👇

کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy
کیک 30 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ میتونید بیشترشو بفروشید @CryptoMarket_BitBoy

#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy
#SHIB شیبا ، با هدف اول 1850 لانگ گرفتم روش پله دوم لازم باشه اعلام میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy

#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد
#BNB قبلا یک بار مقاومت رو که شکست نوسان 10 درصدی داد ، مجدد میخاد مقاومت رو تست کنه ، محدوده 700 دلار مهمه . واچ بذارین بعد شکست وارد لانگ میشیم . @CryptoMarket_BitBoy

کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏
کیک 20 درصد از میانگین ورودمون توی سوده ✔️ توی بورس خودمون اینجوری صبر کنی هم در زمان کوتاه سود نمیرسی 😏

امشب در قالب یک فایل صوتی، به یک سری سوالات پیش آمده در مورد دلار و طلا و سایر بازار های موازی، شرایط کلان اقتصاد کشورمون و ... پاسخ داده خواهد شد. توصیه میکنم حتما گوش کنید و استفاده کنید. تا آخر هفته هم تحلیل های مولتی تایم فریم در مورد مارکت کریپتو، خدمتتون ارائه خواهد شد. @CryptoMarket_BitBoy

یکماه پیش گفته بودم نقدم و از همون موقع بازار اصلاح خوبی کرد ، دیروز چند تا نوسانی سیگنال گرفتیم ، بالاهاشونو میفروشیم و مجدد محدوده های حمایتی برای خرید اسپات اقدام خواهیم کرد . @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
بنده 90 درصد نقدم و خریدی نداشته ام تا موقعیت خوب پیش بیاد با من کاری نداشته باشید استراتژی خود را داشته باشید 🙂

#HNT اینم توی سودیم ،نصفشو بفروشید . با همون پله اول نگهداری @CryptoMarket_BitBoy

کیک مجدد بالاشو زد و بالای 10 درصد سوده الانم ، میتونید کمی بفروشید و ریسک فری کنید . #CAKE

#rose 8% #ksm 8% #mana 8% ریسک فری کنید فعلا بمونید باهاشون

تارگت یکش خورده 7%✅😎

رز 6 درصد فعلا داده

چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم
چون رنج شد بخاطر اون نمیخام روش بمونیم

الان رو نقطه وروده نگه داری خروج باخودتون

2%ضرریم