uz
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

Kanalga Telegram’da o‘tish
981
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
کاش متوجه بشم

من که میگم جواب نمیدی😂

الان دارم چیکار میکنم

چرا هیچ وقت جواب نمیدی

همیشه خانواده اولویتتون باشه اگه نباشه ممکنه همون طرف تو رابطه هزار بار به رخت بکشه همینو

عالیه ایشون

قربون جواب دادنت😭

بله

بیشتر از رابطه؟

کاش داشتم

خیلی اعتماد بنفس داری خوشبحالت

۱۰۰ خانواده اوله

الویتت بین رابطه و رفاقت و خانواده کدومان ؟

کی دوست داره

هیچکدوم یعنی چی اخه

ترجیح میدی بهت خیانت بشه یا خیانت بکنی؟

اینکه یکی رو دوست داری و برای بهتر شدن هم تلاش میکنید قشنگه

هدفت از رابطه؟

مرکزشون

کدوم واحده تهران مبخونی

AMIREZAM - Telegram kanali @amiirez statistikasi va tahlili