ar
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

الذهاب إلى القناة على Telegram
981
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-57 أيام
+230 أيام
أرشيف المشاركات
کاش متوجه بشم

من که میگم جواب نمیدی😂

الان دارم چیکار میکنم

چرا هیچ وقت جواب نمیدی

همیشه خانواده اولویتتون باشه اگه نباشه ممکنه همون طرف تو رابطه هزار بار به رخت بکشه همینو

عالیه ایشون

قربون جواب دادنت😭

بله

بیشتر از رابطه؟

کاش داشتم

خیلی اعتماد بنفس داری خوشبحالت

۱۰۰ خانواده اوله

الویتت بین رابطه و رفاقت و خانواده کدومان ؟

کی دوست داره

هیچکدوم یعنی چی اخه

ترجیح میدی بهت خیانت بشه یا خیانت بکنی؟

اینکه یکی رو دوست داری و برای بهتر شدن هم تلاش میکنید قشنگه

هدفت از رابطه؟

مرکزشون

کدوم واحده تهران مبخونی