uz
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

Kanalga Telegram’da o‘tish
981
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
در کل حس میکنم اونجوری که باید باشم نیستم

😂😂😂

نه اینکه بگم کاری میکنما

حس میکنم نه

پسر خوب هستی تو رابطه؟

بله

کار میکنی؟

مهندسی کامپیوتر

چی میخونی

😂😂😂😂😂😂

اره عکس دوتاییمونو بزاری ایشالا

بله

دانشگاه میری؟

کصشر گفتن

هدفت از زدن این چنل چیه

ادامه بده همینو

گه میخورن

جدی بخوام بگم،الانم کار میکنم درامدمو دارم ولی یسریا بهم میگن که تهش هیچی نمیشه..

نظرمه پروفایل چنل رو عوض کنم

۳ روز پیش تولدم بود