سها كوچك.
Kanalga Telegram’da o‘tish
نمي خواهم در موردش چیزي بدانم. به یکي دیگر بگو. حتما درکت ميکند و حالت بهتر ميشود.
Ko'proq ko'rsatish2 791
Obunachilar
+124 soatlar
-237 kunlar
-1730 kunlar
Postlar arxiv
2 787
من هم دوس پسرم خردادی هست هم دوست صمیمی ام و حتی پدرم🤨
و هر سه تاشون بهترین آدم های زندگیم هستن
2 787
يكي كه لباسي كه تايم تولد بايد بپوشي، حالا تم مشكي يا هر نگي هست، يدونه هم بنظرم تيشرت كراپ يا تاپ و شلوارك جين؟ اگر استخر ميري بيكيني هم و حوله، دركل هم يه دست لباس راحتتتت براي خواب ( اگه ميخوابيد)
2 787
سها خانم کمک، من تولد دوستم دعوت شدم توی باغ و از صبح تا شب
هیچ ایده ای راجب لباس ندارم چیزی توی ذهن شما هست؟
2 787
https://t.me/hellothisoha/45536
تو مشکلت با خردادی ها نیست
با منه!!!!!
این همه بهت گفتم بامزه یبار بهم نگفتی مامان!!!!😏
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
