fa
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

رفتن به کانال در Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

نمایش بیشتر
2 791
مشترکین
+124 ساعت
-237 روز
-1730 روز
آرشیو پست ها
چي هستي

ميميرم

پنير دودي و استيك

من عاشق پنيرم

پنير

چیز چیه

خودتم خردادي؟

من هم دوس پسرم خردادی هست هم دوست صمیمی ام و حتی پدرم🤨 و هر سه تاشون بهترین آدم های زندگیم هستن

پسر خردادي.

حتي دوستِ پسر ندارم

من از همه مردها جز خانوادم و حالا چيز، متنفرم واقعا بيزارم

بچها دو ثانيه پيش گفتم من تجربم در رابطه چقدره

بنظرت از چه جور پسرایی دور باشیم

يكي كه لباسي كه تايم تولد بايد بپوشي، حالا تم مشكي يا هر نگي هست، يدونه هم بنظرم تيشرت كراپ يا تاپ و شلوارك جين؟ اگر استخر ميري بيكيني هم و حوله، دركل هم يه دست لباس راحتتتت براي خواب ( اگه ميخوابيد)

اخيييي نانازززز🥺🥺 چقدر خوب كه دوستت تير ماهيه و خردادي نيستتتت

سها خانم کمک، من تولد دوستم دعوت شدم توی باغ و از صبح تا شب هیچ ایده ای راجب لباس ندارم چیزی توی ذهن شما هست؟

😆😆😆

دقيقا راست ميگي

https://t.me/hellothisoha/45536 تو مشکلت با خردادی ها نیست با منه!!!!! این همه بهت گفتم بامزه یبار بهم نگفتی مامان!!!!😏