سها كوچك.
الذهاب إلى القناة على Telegram
نمي خواهم در موردش چیزي بدانم. به یکي دیگر بگو. حتما درکت ميکند و حالت بهتر ميشود.
إظهار المزيد2 787
المشتركون
-524 ساعات
-247 أيام
-1530 أيام
أرشيف المشاركات
2 787
من هم دوس پسرم خردادی هست هم دوست صمیمی ام و حتی پدرم🤨
و هر سه تاشون بهترین آدم های زندگیم هستن
2 787
يكي كه لباسي كه تايم تولد بايد بپوشي، حالا تم مشكي يا هر نگي هست، يدونه هم بنظرم تيشرت كراپ يا تاپ و شلوارك جين؟ اگر استخر ميري بيكيني هم و حوله، دركل هم يه دست لباس راحتتتت براي خواب ( اگه ميخوابيد)
2 787
سها خانم کمک، من تولد دوستم دعوت شدم توی باغ و از صبح تا شب
هیچ ایده ای راجب لباس ندارم چیزی توی ذهن شما هست؟
2 787
https://t.me/hellothisoha/45536
تو مشکلت با خردادی ها نیست
با منه!!!!!
این همه بهت گفتم بامزه یبار بهم نگفتی مامان!!!!😏
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
