uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
713
Obunachilar
+124 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
Repost from Hannigraham Cult
حس تعلق نداشتن و مزاحم بودن منو کشت

آخرین بار که انقدر غمگین بودم رو یادم نمیاد

Repost from Hannigraham Cult
از امروز متنفرم

Repost from Mary's
Right person, wrong time?

باورم نمی‌شه.

دایره زندگی‌م ۳ ضلع داره. من و بگایی

1643158107471595402Here_Comes_The_River-140_-_audio_only_med.m4a3.91 MB

بله یا خیر؟
Anonymous voting

چمی‌دونم والا. به قول تد موزبی، کاش سریع‌تر به دوره بازنشستگی برسم. حوصله سپری کردن زندگی در دوره جوانی رو ندارم. خصوصا در ایران.

1|6 - What About Me - Hadi Pakzad Masoud Fayyazzadeh (320).mp311.51 MB

هادی پاکزاد گوش می‌دیم و امیدواریم که فردا صبح چشم باز نکنیم.

واقعا هم جمعه جعمگی کرد

جدی نیاز دارم یکی بزنه پس کلم بگه بس کن انقدر تصمیمات احمقانه نگیر تو زندگیت تروخدا اه

Repost from uzumaki.
my fav animal is me after I lose interest for someone I used to be obsessed with.

خاک بر سر همه کسانی که بهمون احساس ناکافی بودن میدن