مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Kanalga Telegram’da o‘tish
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Ko'proq ko'rsatish712
Obunachilar
-424 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
Repost from بهار سلام میرساند و میگوید متاسف نیست.
بنظرم اگر بمیرم چیزی خاصی رو از دست ندادم. شاید یک لحظاتی عمیقاً از زندگی لذت بردم و شاد بودم ولی انقدر حسم قوی نبوده که بخوام بخاطرش سفت دنیا رو بچسبم. مشکلی با نبودن ندارم ولی با بودن هزاران هزار مشکل دارم.
بزرگترین مشکلم از بچگی این بوده که فکر میکردم بلدم خودم همهچیز رو حل کنم. یکی نیست بگه حالا عزیز من شاید باید با یکنفر صحبت کنی و بذاری کمکت کنه ولی نخیر. مثل احمقها تصمیم میگیرم ساعتها اورثینک کنم و دنبال جواب بگردم که در نهایت هم تصمیم اشتباهی بگیرم.
یعنی اینجوری باید بگم که یکبار بهگا رفتن برای من کافی نیست. من باید بارها و بارها بهگا برم. باید بارها و بارها خود با تصمیمات خودم، خودم رو بهگا بدم تا شاید بلکه یکروز بفهمم که خب دیگه وقتشه درس بگیری عزیزم.
خیلی بامزهست چون بعضی وقتها هی میخوام یک اشتباه رو دوبار تکرار نکنم ولی میبینم ای بابا. بازم که همون اشتباه رو تکرار کردی عسل جون. آفرین به شما.
چهمیدونم والا عزیزم. بیا دربارهش بریم یکجایی که هیچ آدمیزادی وجود نداشته باشه.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
