es
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Ir al canal en Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Mostrar más
712
Suscriptores
-424 horas
-37 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
کاش مال من بودی
کاش مال من بودی

خیلی بامزه‌ست که هوا برفیه و من سرماخوردم و تازه دوست دخترمم پیشم نیست.❤️

Mensaje de video00:07

شخصیت نیتن شلی باعث می‌شه بخوام بالا بیارم.

بنظرم اگر بمیرم چیزی خاصی رو از دست ندادم. شاید یک لحظاتی عمیقاً از زندگی لذت بردم و شاد بودم ولی انقدر حسم قوی نبوده که بخوام بخاطرش سفت دنیا رو بچسبم. مشکلی با نبودن ندارم ولی با بودن هزاران هزار مشکل دارم.

Marilyn Manson - Coma White (Acoustic).mp312.83 MB

چرخه زندگیم:

شاید باید تا فردا صبح غر بزنم(یا خودم رو بکشم)

بزرگ‌ترین مشکلم از بچگی این بوده که فکر می‌کردم بلدم خودم همه‌چیز رو حل کنم. یکی نیست بگه حالا عزیز من شاید باید با یک‌‌نفر صحبت کنی و بذاری کمکت کنه ولی نخیر. مثل احمق‌ها تصمیم می‌گیرم ساعت‌ها اورثینک کنم و دنبال جواب بگردم که در نهایت هم تصمیم اشتباهی بگیرم.

نمی‌دونم کاش تد لسو میومد زندگیم رو نجات می‌داد.

یعنی اینجوری باید بگم که یک‌بار به‌گا رفتن برای من کافی نیست. من باید بارها و بارها به‌گا برم. باید بارها و بارها خود با تصمیمات خودم، خودم رو به‌گا بدم تا شاید بلکه یک‌روز بفهمم که خب دیگه وقتشه درس بگیری عزیزم.

خیلی بامزه‌ست چون بعضی وقت‌ها هی می‌خوام یک اشتباه رو دوبار تکرار نکنم ولی می‌بینم ای بابا. بازم که همون اشتباه رو تکرار کردی عسل جون. آفرین به شما.

چه‌می‌دونم والا عزیزم. بیا درباره‌ش بریم یک‌جایی که هیچ آدمیزادی وجود نداشته باشه.

چقدر آدم‌های ایمو جوین شدن

روابط انسانی برای واقعی بس

اون هم همینطور. به عنوان صندلی می‌خوام شناسایی شم🙏🏽

https://t.me/emptycreature/19871 چپل رون رو باید ببینی.

لیدی گاگا خیلی خوشگله کاش بیاد رو صورتم بش-

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد. - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @emptycreature