| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
لطفا هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد میخوابی، چرا همهش خوابی...
تو زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بوم یک ساختون ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانور،خوابیدن رو انتخاب میکنه 😊
@missinghalff
پرسید: «جنگ تموم شد؟»
گفتم: «تموم شد.»
گفت: «تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟»
گفتم: «بهجز من، کسی نمیجنگید که!»
من که عقب کشیدم، جنگ هم تموم شد.
یه جایی بنویس که یادت بمونه:
هر چیزی که آرامشت رو ازت بگیره،
محکوم به حذف شدنه چه رابطه
دوستانه، چه عاشقانه، چه روابط
فامیلی و حتی یه وسیله!
این روابط به وجود اومدن تا زندگی
رو واسه تو قشنگتر کنن اگر قراره
سختترش کنن یا آرامشت رو بگیرن
هیچ جایگاهی تو زندگیت ندارن.
Repost from | نیمه گمشده |
نصف این آدمایی که قلبشون شکسته، داشتن یه گوشه نون و ماستشونو میخوردن، به کسی هم کاری نداشتن تا اینکه یه عوضی اومد بهشون گفت “ببین من ازت خوشم میاد، دوسِت دارم و مزخرفاتی از این قبیل”.
اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی…😄🩶
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
