| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
سعی کن وقتی بهت اهمیت میدم
لیاقتشو داشته باشی، چون فاصلهی
اهمیت دادن تا ندادنم یه شب تا
صبحه.
نسخه پیرترت داره التماس میکنه
از الانت لذت ببر این جوون ترین
سِنیه که داری،
اما تو درگیر کمالگرایی هستی!
نسخه پیرترت داره التماس میکنه از الانت لذت ببر این جوون ترین سِنیه که داری، اما تو درگیر کمالگرایی هستی!
و سرانجام کسی خواهد آمد
و با مهربانی هایش به تو نشان خواهد داد
که تو قبل از دیدنِ او اصلاً زندگی نکرده ای...😁❤️
در آخرین پیامِ خداحافظیاش به او نوشت:
خداحافظ به تو که اندوه مرا نفهمیدی،
و نگرانیها و ترسهایم را به تمسخر گرفتی...
نمیدونم داستانش چیه ولی
خوشحالی آدماییکه دوستشون داری
حتی از خوشحالی خودتم بیشتر
بهت میچسبه...♥️
بعد شکسته شدن دل معذرت
خواهی هیچ فایده ای نداره، گلی که
بر روی قبر گذاشته بشه هیچوقت
مرده رو زنده نمیکنه...😊
Repost from | نیمه گمشده |
گالریم تقریباً بهم ثابت میکنه که آدما موندنی
نیستن و یه روزی بالاخره ترکت میکنن...😊
خدا چقدر قشنگ میگه:
وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا فِي قُلُوبِكُمْ
"حواسم هست چی تو دلت میگذره"
تو این دوره زمونه با یکی جفت شین که یذره بارش باشه. که دوتایی عقلاتون رو بریزید رو هم یه فکری واسه این وضعیت بکنید. نمیصرفه آدم با یکی بره تو رابطه که تازه خودش نشسته یکی بیاد نجاتش بده.
از ما گفتن بود...🤷♂😊
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
