fa
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

رفتن به کانال در Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

نمایش بیشتر
192
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
لطفا هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد می‌خوابی، چرا همه‌ش خوابی... تو زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بوم یک ساختون ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانور،خوابیدن رو انتخاب میکنه 😊 @missinghalff

به به 🫠🥰 عجب ریمیکسیه🤌🏾🤌🏾

کیفیت خودتون رو ببرید بالا، آدمِ درست حسابی، آدمِ درست و حسابی میپسنده😁

زندگیم شبیه مکعب روبیک شده، یه سمتو درست میکنم ریده میشه تو یه سمت دیگه 👨‍🦯😂💔

زندگیم شبیه مکعب روبیک شده، یه سمتو درست میکنم ریده میشه تو یه سمت دیگه🥲😂

Gn🖤

به طولانى ترين شبت فكر كن صبح نشد ؟ خير اقا نشد! همش شبه هنوزم شبه

پرسید: «جنگ تموم شد؟» گفتم: «تموم شد.» گفت: «تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟» گفتم: «به‌جز من، کسی نمی‌جنگید که!» من که عقب کشیدم، جنگ هم تموم شد.

آیا می‌شود غریبه شد با آدمی که بوی تنش‌ را حفظی؟!

برگشتن از راهی که با ذوق رفته بودم، بدترین چیزی بود که تجربه کردم...🥀💔

برگشتن از راهی که با ذوق رفته بودم، بدترین چیزی بود که تجربه کردم...🥀💔

یه ریمیکس خفن از شادمهر♥️ @missinghalff

یه جایی بنویس که یادت بمونه: هر چیزی که آرامشت رو ازت بگیره، محکوم به حذف شدنه چه رابطه دوستانه، چه عاشقانه، چه روابط فامیلی و حتی یه وسیله! این روابط به وجود اومدن تا زندگی رو واسه تو قشنگ‌تر کنن اگر قراره سخت‌ترش کنن یا آرامشت رو بگیرن هیچ جایگاهی تو زندگیت ندارن.

شب بخیر...🖤

‏نصف این آدمایی که قلبشون شکسته، داشتن یه گوشه نون و ماستشونو میخوردن، به کسی هم کاری نداشتن تا اینکه یه عوضی اومد بهشون گفت “ببین من ازت خوشم میاد، دوسِت دارم و مزخرفاتی از این قبیل”.

اگه از من بپرسی «خونه» کجاست، میگم اونجایی که برای درک شدن نیاز به جنگیدن نداشته باشی…😄🩶

XGWxbCkHETIMKaPm.mp310.48 MB