| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
از ادمای مودی فاصله بگیرید تا بفهمن تغییر رفتارِ بیدلیل، جذابیتِ خاصی واسه هیچ ادمی نداره و قرار نیست همیشه کنارشون بمونید، مسئولیتِ کمبود عاطفی و مشکل روانیِ ملت به عهده روانشناسه نه شما...😊
من هرگز در عمرم چهره زشتی ندیده ام،
اگر کسی به نظر من زشت می آمد
به خاطر قلبش بود.
«نیمـه گمشــــده»
Repost from | نیمه گمشده |
میگفت:
در فروپاشی هايم، اشكى نريختم و
حالا براى گير كردن لباسم به دستگیره ی در زار مىزنم، طورى كه انگار هيچ راهى براى بيرون آمدن نيست؛
اين حاصل ناديده گرفتن رنجى است كه بايد در آغوش میگرفتمش...💔
اینو یاد بگیرید که
بزرگترین مشکلات با صحبت کردن حل میشه
اما مسخره ترین چیزا با حرف نزدن تبدیل
به فاجعه میشن...☺️
اینو یاد بگیرید که
بزرگترین مشکلات با صحبت کردن حل میشه
اما مسخره ترین چیزا با حرف نزدن تبدیل به فاجعه میشن.
اینکه تو مرا رنجاندی یک مسئله بود، اینکه من بخاطر تو چقدر خودم را رنجاندم یک مسئلهی دیگر...
اکنون بنظر میرسد صبورتر شدهام،
اما در عوض، چراغی در وجودم خاموش شده است
که دوست داشتم تا ابد روشن بماند...💔
اکنون بنظر میرسد صبورتر شدهام،
اما در عوض، چراغی در وجودم خاموش شده است که دوست داشتم تا ابد روشن بماند...💔
Repost from | نیمه گمشده |
خیلی تلخه،
آدما دیگه حتی خداحافظی هم نمیکنن
دست از مسیج دادن میکشن و همهچی
همونجا تموم میشه...
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
