| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد192
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from | نیمه گمشده |
از ادمای مودی فاصله بگیرید تا بفهمن تغییر رفتارِ بیدلیل، جذابیتِ خاصی واسه هیچ ادمی نداره و قرار نیست همیشه کنارشون بمونید، مسئولیتِ کمبود عاطفی و مشکل روانیِ ملت به عهده روانشناسه نه شما...😊
من هرگز در عمرم چهره زشتی ندیده ام،
اگر کسی به نظر من زشت می آمد
به خاطر قلبش بود.
«نیمـه گمشــــده»
Repost from | نیمه گمشده |
میگفت:
در فروپاشی هايم، اشكى نريختم و
حالا براى گير كردن لباسم به دستگیره ی در زار مىزنم، طورى كه انگار هيچ راهى براى بيرون آمدن نيست؛
اين حاصل ناديده گرفتن رنجى است كه بايد در آغوش میگرفتمش...💔
اینو یاد بگیرید که
بزرگترین مشکلات با صحبت کردن حل میشه
اما مسخره ترین چیزا با حرف نزدن تبدیل
به فاجعه میشن...☺️
اینو یاد بگیرید که
بزرگترین مشکلات با صحبت کردن حل میشه
اما مسخره ترین چیزا با حرف نزدن تبدیل به فاجعه میشن.
اینکه تو مرا رنجاندی یک مسئله بود، اینکه من بخاطر تو چقدر خودم را رنجاندم یک مسئلهی دیگر...
اکنون بنظر میرسد صبورتر شدهام،
اما در عوض، چراغی در وجودم خاموش شده است
که دوست داشتم تا ابد روشن بماند...💔
اکنون بنظر میرسد صبورتر شدهام،
اما در عوض، چراغی در وجودم خاموش شده است که دوست داشتم تا ابد روشن بماند...💔
Repost from | نیمه گمشده |
خیلی تلخه،
آدما دیگه حتی خداحافظی هم نمیکنن
دست از مسیج دادن میکشن و همهچی
همونجا تموم میشه...
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
