uz
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

Kanalga Telegram’da o‘tish

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Comentive | کامنتیو analitikasi

Comentive | کامنتیو (@comentive) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 202 455 obunachidan iborat bo'lib, Hazil & Muvofiqiyat toifasida 140-o'rinni va Eron mintaqasida 1 148-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 202 455 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -1 818 ga, so‘nggi 24 soatda esa -81 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 26.50% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 22.53% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 53 650 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 45 631 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 776 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Hazil & Muvofiqiyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

202 455
Obunachilar
-8124 soatlar
-2297 kunlar
-1 81830 kunlar
Postlar arxiv
این قابلیت دخترا که دعوا رو برعکس میکنن واقعا شگفت‌انگیزه. همه کارتا دستته یهو به خودت میای میبینی کارتا رو کردن تو کونت. > میتی @Comentive

یادش بخیر یه زمان اینستا رفتن اینقدر ارزون بود که هرکی جدید فالو میکرد یه دور کامل خودمو استاک می‌کردم هر شب قبل خواب، هایلایتامو از دید فالوورام نگاه می‌کردم. > لمونیکاس @Comentive

یه مصاحبه‌ای از سیاوش قمیشی پرسیدن استیو مک‌کروم که تنظیم‌کننده‌ی کلی از آهنگات بود چی شد؟ گفت اون هم مردی بود که در غبار روزگار گم‌ شد. ‏هنوزم بهترین جواب فلانی چی شد، همینه. > آصف @Comentive

قضیه این محاصره چیشد؟ از کی قراره همدیگه رو بخوریم؟ بگید که من از دخترا شروع کنم. > فردی @Comentive

به اکسم تو بله پیام دادم٫ no caller id زنگ زد گفت خیلی کصخلی. > متین @Comentive
به اکسم تو بله پیام دادم٫ no caller id زنگ زد گفت خیلی کصخلی. > متین @Comentive

چند سالت بود که فهمیدی مخفف وال استریت ژورنال نیوز میشه واژن. > هومن @Comentive

دیشب نزدیک خونه داروغه, یه پسره به پیراهنم اشاره کرد گفت چه افساری، بعدا فهمیدم محتسب بوده :))) > اتم @Comentive

من بودم تایم کانفیگ رو میزاشتم رو ۳۰ ثانیه. > نصاب فضایی @Comentive
+1
من بودم تایم کانفیگ رو میزاشتم رو ۳۰ ثانیه. > نصاب فضایی @Comentive

همه صدام میکنن جی‌دی‌وَنس ولی نمیدونن جِی دیوونَس. ‏[علیرضا جی‌جی در ترک احتمالی جدیدش] > بردرلاین @Comentive

سلام وحید جان ساعت ۲:۳۰ بامداد، یه دود قارچی شکل می‌بینم فکر کنم بمب ات > متین @Comentive

میگن اوضاع اینترنت داره کم‌کم بهتر میشه. @Comentive
میگن اوضاع اینترنت داره کم‌کم بهتر میشه. @Comentive

خنده بر لب میزنم تا کس نداند حجم من. > علی @Comentive
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حجم من. > علی @Comentive

این توییت باید اینجوری بود که: ‏یرگه، اگه فقط یک ذره تو ای تنگه هرمز چُغُلی بشه و واقعاً راه رِ ببندن، بازار دیگه اینجوری مِش‌مِش نِمِکِنه که یواش بره بالا؛ یهو جوری کِلّه مِکِشه که دست هیچ‌کی بهش نِمِسه! قیمتای الان که می‌بینی، جوری مِشه که بِخیالِت نِست، اون‌موقع باید خوابِ همین بنزینِ الانِ ببینی و با حسرت بگی: "یادش بخیر، چِنی ارزون بود!“ > حسین @Comentive

توییت قالیباف دو ساعته میلیونی شد! نکته این توییت استفاده از تابع مرکب در ریاضیات، برای انتقال مفهومه! باقر میگه که دلتا O یع
توییت قالیباف دو ساعته میلیونی شد! نکته این توییت استفاده از تابع مرکب در ریاضیات، برای انتقال مفهومه! باقر میگه که دلتا O یعنی افزایش قیمت نفت ناشی از BSOH یعنی Blocked Strait Of Hormuz که ما یک بار بستیمش، بزرگتر از صفر بود. حالا اگه یه بار دیگه آمریکا محاصره کنه، میشه f(f(O)) یعنی افزایش از اینی که هست هم بیشتر میشه. توییت های اخیر قالیباف تا ۲۰ میلیون هم ویو داشته که نشون میده نه تنها توسط یک ادمین باهوش نوشته میشه بلکه خیلیا میگن چنین ادبیاتی فقط از عهده کسی که هم سنش زیاد نیست هم کف آمریکا بزرگ شده بر میاد و هوش مصنوعی و مشاور و این داستانا نیست. @Comentive

وحید جان سلام ساعت 00:31 یه شی دراز راهی کله‌ام شد، فکر کنم کیر بود. > اتم @Comentive

ولی من دلم یه سفر به سبک قالیباف میخواد که واسه مادرخرج رییس بانک مرکزی رو ببرم. > شیمبالا @Comentive

ونس یه جور زیادی عصبانی بود که فک کنم بچه ها هول شدن گفتن سلامتی غم، کص خوار جمع. > شیمبله @Comentive

توی سرویس های اتصال که استفاده و معرفی کردم، این یکیو بیشتر همه دوست داشتم و استقبال شما هم ازش عالی بود. چون مدت زمان استفاده ازش نامحدوده و هی استرس نداری تموم شه. پشتیبانیشم عالیه. به من گفتن برای تشکر از این استقبال شما، یه فروش ویژه گذاشتن که با کد تخفیف Mercy میتونید هر گیگ رو زیر پونصد تومن تهیه کنید: @CatRayBot

توی سرویس های اتصال که استفاده و معرفی کردم، این یکیو بیشتر همه دوست داشتم و استقبال شما هم ازش عالی بود. چون مدت زمان استفاده ازش نامحدوده و هی استرس نداری تموم شه. پشتیبانیشم عالیه. به من گفتن برای تشکر از این استقبال شما، یه فروش ویژه گذاشتن که با کد تخفیف Mercy میتونید هر گیگ رو زیر پونصد تومن تهیه کنید: @CatRayBot

الان پزشکیان هی زنگ میزنه عراقچی میگه سوال می‌پرسم با آره و نه جواب بده. > مستر‌ گلدن @Comentive