ru
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

Открыть в Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Comentive | کامنتیو

Канал Comentive | کامنتیو (@comentive) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 202 455 подписчиков, занимая 140 место в категории Юмор и развлечения и 1 148 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 202 455 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -1 818, а за последние 24 часа — -81, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 26.50%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 22.53% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 53 650 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 45 631 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1 776.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Юмор и развлечения.

202 455
Подписчики
-8124 часа
-2297 дней
-1 81830 день
Архив постов
این قابلیت دخترا که دعوا رو برعکس میکنن واقعا شگفت‌انگیزه. همه کارتا دستته یهو به خودت میای میبینی کارتا رو کردن تو کونت. > میتی @Comentive

یادش بخیر یه زمان اینستا رفتن اینقدر ارزون بود که هرکی جدید فالو میکرد یه دور کامل خودمو استاک می‌کردم هر شب قبل خواب، هایلایتامو از دید فالوورام نگاه می‌کردم. > لمونیکاس @Comentive

یه مصاحبه‌ای از سیاوش قمیشی پرسیدن استیو مک‌کروم که تنظیم‌کننده‌ی کلی از آهنگات بود چی شد؟ گفت اون هم مردی بود که در غبار روزگار گم‌ شد. ‏هنوزم بهترین جواب فلانی چی شد، همینه. > آصف @Comentive

قضیه این محاصره چیشد؟ از کی قراره همدیگه رو بخوریم؟ بگید که من از دخترا شروع کنم. > فردی @Comentive

به اکسم تو بله پیام دادم٫ no caller id زنگ زد گفت خیلی کصخلی. > متین @Comentive
به اکسم تو بله پیام دادم٫ no caller id زنگ زد گفت خیلی کصخلی. > متین @Comentive

چند سالت بود که فهمیدی مخفف وال استریت ژورنال نیوز میشه واژن. > هومن @Comentive

دیشب نزدیک خونه داروغه, یه پسره به پیراهنم اشاره کرد گفت چه افساری، بعدا فهمیدم محتسب بوده :))) > اتم @Comentive

من بودم تایم کانفیگ رو میزاشتم رو ۳۰ ثانیه. > نصاب فضایی @Comentive
+1
من بودم تایم کانفیگ رو میزاشتم رو ۳۰ ثانیه. > نصاب فضایی @Comentive

همه صدام میکنن جی‌دی‌وَنس ولی نمیدونن جِی دیوونَس. ‏[علیرضا جی‌جی در ترک احتمالی جدیدش] > بردرلاین @Comentive

سلام وحید جان ساعت ۲:۳۰ بامداد، یه دود قارچی شکل می‌بینم فکر کنم بمب ات > متین @Comentive

میگن اوضاع اینترنت داره کم‌کم بهتر میشه. @Comentive
میگن اوضاع اینترنت داره کم‌کم بهتر میشه. @Comentive

خنده بر لب میزنم تا کس نداند حجم من. > علی @Comentive
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حجم من. > علی @Comentive

این توییت باید اینجوری بود که: ‏یرگه، اگه فقط یک ذره تو ای تنگه هرمز چُغُلی بشه و واقعاً راه رِ ببندن، بازار دیگه اینجوری مِش‌مِش نِمِکِنه که یواش بره بالا؛ یهو جوری کِلّه مِکِشه که دست هیچ‌کی بهش نِمِسه! قیمتای الان که می‌بینی، جوری مِشه که بِخیالِت نِست، اون‌موقع باید خوابِ همین بنزینِ الانِ ببینی و با حسرت بگی: "یادش بخیر، چِنی ارزون بود!“ > حسین @Comentive

توییت قالیباف دو ساعته میلیونی شد! نکته این توییت استفاده از تابع مرکب در ریاضیات، برای انتقال مفهومه! باقر میگه که دلتا O یع
توییت قالیباف دو ساعته میلیونی شد! نکته این توییت استفاده از تابع مرکب در ریاضیات، برای انتقال مفهومه! باقر میگه که دلتا O یعنی افزایش قیمت نفت ناشی از BSOH یعنی Blocked Strait Of Hormuz که ما یک بار بستیمش، بزرگتر از صفر بود. حالا اگه یه بار دیگه آمریکا محاصره کنه، میشه f(f(O)) یعنی افزایش از اینی که هست هم بیشتر میشه. توییت های اخیر قالیباف تا ۲۰ میلیون هم ویو داشته که نشون میده نه تنها توسط یک ادمین باهوش نوشته میشه بلکه خیلیا میگن چنین ادبیاتی فقط از عهده کسی که هم سنش زیاد نیست هم کف آمریکا بزرگ شده بر میاد و هوش مصنوعی و مشاور و این داستانا نیست. @Comentive

وحید جان سلام ساعت 00:31 یه شی دراز راهی کله‌ام شد، فکر کنم کیر بود. > اتم @Comentive

ولی من دلم یه سفر به سبک قالیباف میخواد که واسه مادرخرج رییس بانک مرکزی رو ببرم. > شیمبالا @Comentive

ونس یه جور زیادی عصبانی بود که فک کنم بچه ها هول شدن گفتن سلامتی غم، کص خوار جمع. > شیمبله @Comentive

توی سرویس های اتصال که استفاده و معرفی کردم، این یکیو بیشتر همه دوست داشتم و استقبال شما هم ازش عالی بود. چون مدت زمان استفاده ازش نامحدوده و هی استرس نداری تموم شه. پشتیبانیشم عالیه. به من گفتن برای تشکر از این استقبال شما، یه فروش ویژه گذاشتن که با کد تخفیف Mercy میتونید هر گیگ رو زیر پونصد تومن تهیه کنید: @CatRayBot

توی سرویس های اتصال که استفاده و معرفی کردم، این یکیو بیشتر همه دوست داشتم و استقبال شما هم ازش عالی بود. چون مدت زمان استفاده ازش نامحدوده و هی استرس نداری تموم شه. پشتیبانیشم عالیه. به من گفتن برای تشکر از این استقبال شما، یه فروش ویژه گذاشتن که با کد تخفیف Mercy میتونید هر گیگ رو زیر پونصد تومن تهیه کنید: @CatRayBot

الان پزشکیان هی زنگ میزنه عراقچی میگه سوال می‌پرسم با آره و نه جواب بده. > مستر‌ گلدن @Comentive