uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
208
Obunachilar
+224 soatlar
+17 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
خیلی بد به خودکشی دارم فکر میکنم

انقدر سناریوهای مختلف تو ذهنم میشازم که مغزمو سوزوندم

مخمخه داره میخورتم

توی این دو هفته بیشتر از ۳ ساعت فکر نکنم تنها بوده باشم با خودم

من سعی میکنم تنها نمونم که نتونم فکر کنم

دیوانه شدیم این چند وقته با این چیزایی که دیدیم

وای منم...

همه‌شون

اه اره کسکش زشت لجن کریه

از سروایور گیلت و این کسشرا گذشته منو باید تیمارستان بستری کنن

من دچار مسخ شخصیت میشم انقدر فکر میکنم

بچه‌ها شما هم حس میکنید عقلتون رو از دست دادید؟

اههه چقدر من از این آدم بدم میاد

کسپدر شمخانی بیشرف

Repost from the vampire lestat
تا اطلاع ثانوی نژاد پرست ترین هستم. کیرم تو فلسطین و پاکستان و بنگلادش و لبنان و مردمش.

"سپهر پسرم کجایی؟"

ای کسکشا

یادش بخیر دو هفته پیش داشتیم راجع به اینکه قسمت جدید st میاد یا نه بحث میکردیم.

دوباره جیره اش رو دارن می‌بندن، ببین کلا اینطوریه فعلا که صبح بیدار می‌شی زنگ می‌زنن بهت می‌گن وصله آقا ترافیک زیاد شده، دو ساعت کاراتو انجام می‌دی دوباره قطع می‌کنن