shooting st⋆r 🏳️🌈
الذهاب إلى القناة على Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
إظهار المزيد208
المشتركون
+224 ساعات
+17 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from the vampire lestat
تا اطلاع ثانوی نژاد پرست ترین هستم.
کیرم تو فلسطین و پاکستان و بنگلادش و لبنان و مردمش.
یادش بخیر دو هفته پیش داشتیم راجع به اینکه قسمت جدید st میاد یا نه بحث میکردیم.
دوباره جیره اش رو دارن میبندن، ببین کلا اینطوریه فعلا که صبح بیدار میشی زنگ میزنن بهت میگن وصله آقا ترافیک زیاد شده، دو ساعت کاراتو انجام میدی دوباره قطع میکنن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
