shooting st⋆r 🏳️🌈
Открыть в Telegram
⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032
Больше208
Подписчики
+224 часа
+17 дней
Нет данных30 день
Архив постов
Repost from the vampire lestat
تا اطلاع ثانوی نژاد پرست ترین هستم.
کیرم تو فلسطین و پاکستان و بنگلادش و لبنان و مردمش.
یادش بخیر دو هفته پیش داشتیم راجع به اینکه قسمت جدید st میاد یا نه بحث میکردیم.
دوباره جیره اش رو دارن میبندن، ببین کلا اینطوریه فعلا که صبح بیدار میشی زنگ میزنن بهت میگن وصله آقا ترافیک زیاد شده، دو ساعت کاراتو انجام میدی دوباره قطع میکنن
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
