uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 829 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 567-o'rinni va Eron mintaqasida 21 918-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 829 obunachiga ega bo‘ldi.

25 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 34 ga, so‘nggi 24 soatda esa 13 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.61% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 27.38% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 764 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 060 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 94 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 26 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 829
Obunachilar
+1324 soatlar
+287 kunlar
+3430 kunlar
Postlar arxiv
+1
image_2022-05-26_09-52-23.png0.83 KB

$ETH #Ethereum اتریوم واقعا حال خوشی نداره در حال از دست دادن ترندها و نواحی مهمی هست و تا زمانی که به ناحیه حمایتی معتبر بعدی نرسه، احتمالا ریزشش ادامه خواهد داشت. البته همه اینها با توجه به میل فعلی دامیننس به صعود در میان مدت، اجتناب ناپذیره! @amircryptothoughts

‏روزهای سخت رو باید دوام بیارید ‏تا لذت روزهای آسون و شاد رو واقعا حس کنید! ‏اگر از این بیر مارکت زنده بیرون بیاید، با تجربه و دانشی که در این مدت کسب کردید در صعود بعدی مارکت احتمالا میتونید بسیار بهتر عمل کنید و سودهای خیلی خوبی بدست بیارید!

تا وقتی ترند نزولی RSI در چارت هفتگی بیتکوین به سمت بالا شکسته نشده، روند صعودی \رقدرتی شکل نخواهد گرفت و هر روند صعودی، یک اصلاح میان روند ماژور نزولی خواهد بود! @amircryptothoughts

دوتا از تفاوت های اساسی این سیکل با سیکل های قبلی، تفاوت معنادار سودآوری آلتکوینها با بیتکوین و ورود عامه مردم به بازار بود. این تفاوت سوددهی چیزیه که ریتیلرها و عموم مردم در دوسال اخیر خوب یاد گرفتند. ریزش هایی که اتفاق افتاده هم بنظر نمیاد تونسته باشه این ذهنیت رو عوض کنه. پس نتیجتاً بنظر من زمانی که روند صعودی جدیدی آغاز بشه و گردش نقدینگی بازار بالا بره، باز هم سودآوری بهتر با آلتکوینها خواهد موند! (در صورت تغییر نکردن شرایط اساسی حاکم بر بازار) @amircryptothoughts

دامیننس در این گام صعودیش تا ۴۸ میتونه بالا بره!

سنتیمنت بازار در روزهای اخیر بشدت ترسیده. اکثر چارتها به محدوده oversold رسیدن و ماجرای لونا و متعلقاتش دست خیلیها رو از بازار کوتاه کرده(از دست دادن سرمایه و ترس جمعی) مجموع این عوامل و چندتای دیگه به من میگه احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده یک بالازدن از بازار خواهیم دید. البته تا زمانی که HL و HH در تایم‌فریم‌های بالا ندیدیم، انتظارتون از روند های صعودی خیلی زیاد نباشه!

photo content
+3

photo content
+3

photo content
+3

کمی توضیح: چرا این فاصله زمانی انقدر زیاده؟ این بازه زمانی برای تشکیل سووینگ و محدوده تغییر روند در تایم فریم های بالاست احتمالا قبل و بعد از پیوت کف شاهد مدتی رنج زدن قیمت باشیم. اگر این رخداد اتفاق بیفته، احتمالا در این محدوده زمانی ما شاهد یکی از حالت های زیر خواهیم بود:

آخرین تحلیل زمانی که داشتیم اینجا بود که تقریبا مو به مو اجرا شد! ببینیم این دفعه چطور میشه 😁

محدوده زمانی رخداد پیوت احتمالی: 4 May~13 June #تحلیل_زمانی

متاسفانه حدود ۴۰٪ دوستانی که اینجا بودن (از جمله خودم) ضرر داشتند روی این دو ارز و شرایط پیش‌بینی‌نشده‌ای که ایجاد شد به ضررشون تموم شد. از دیروز پیام های ناراحت کننده ای در این خصوص میگیرم. بهترین توصیه ای که میتونم کنم اینه که ناامید نباشید. ضرر به این صورت به ندرت در این بازار اتفاق میفته ولی احتمالش صفر نیست. اعصابتون رو آروم کنید و به تلاش ادامه بدید. چون فرصت های سود ساز همیشه در این مارکت پیدا میشه… امیدوارم به زودی با سود بیشتر، ضررهای گذشته خودتون رو جبران کنید❤️

از ماجرای LUNA یا UST ضرر کردین؟
Anonymous voting

این رو فقط اینجا میگم: از نظر من کف بشدت نزدیکه! ولی واقعا هیچ قطعیتی توش نیست این زور زدن ها و فاد و بهم ریختن استیبل کوینها احتمالا همش موقتی خواهد بود تا بیشتر از آب گل آلود ماهی بگیرند. بر اساس صحبتهای من پوزیشن نگیرید و استراتژی نچینید مدیریت سرمایه در این لحظات بسیار مهمه

کرش کرونا یادتونه؟! بعدها از ریزش‌های امروز در چارت به اسم “بحران استیبل‌کوینها” یاد میشه!

اگر خرید میکنید DCA کنید حتما (خرید پله ای)

قیافه این روزهای چارت برای من یادآور ریزش های موج آخر ۲۰۱۸ میندازه توصیه مالی نمیکنم چون ریسک بازار بشدت بالاست ولی کاری که خودم میکنم در این لحظات هیجانی پنیک سل نمیکنم…