fa
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

رفتن به کانال در Telegram

In blockchain we trust.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Crypto trading w/Amir

کانال Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 829 مشترک است و جایگاه 7 567 را در دسته رمزارزها و رتبه 21 918 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 34 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 13 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 45.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 27.38% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 764 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 060 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 94 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
In blockchain we trust.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

14 829
مشترکین
+1324 ساعت
+287 روز
+3430 روز
آرشیو پست ها
+1
image_2022-05-26_09-52-23.png0.83 KB

$ETH #Ethereum اتریوم واقعا حال خوشی نداره در حال از دست دادن ترندها و نواحی مهمی هست و تا زمانی که به ناحیه حمایتی معتبر بعدی نرسه، احتمالا ریزشش ادامه خواهد داشت. البته همه اینها با توجه به میل فعلی دامیننس به صعود در میان مدت، اجتناب ناپذیره! @amircryptothoughts

‏روزهای سخت رو باید دوام بیارید ‏تا لذت روزهای آسون و شاد رو واقعا حس کنید! ‏اگر از این بیر مارکت زنده بیرون بیاید، با تجربه و دانشی که در این مدت کسب کردید در صعود بعدی مارکت احتمالا میتونید بسیار بهتر عمل کنید و سودهای خیلی خوبی بدست بیارید!

تا وقتی ترند نزولی RSI در چارت هفتگی بیتکوین به سمت بالا شکسته نشده، روند صعودی \رقدرتی شکل نخواهد گرفت و هر روند صعودی، یک اصلاح میان روند ماژور نزولی خواهد بود! @amircryptothoughts

دوتا از تفاوت های اساسی این سیکل با سیکل های قبلی، تفاوت معنادار سودآوری آلتکوینها با بیتکوین و ورود عامه مردم به بازار بود. این تفاوت سوددهی چیزیه که ریتیلرها و عموم مردم در دوسال اخیر خوب یاد گرفتند. ریزش هایی که اتفاق افتاده هم بنظر نمیاد تونسته باشه این ذهنیت رو عوض کنه. پس نتیجتاً بنظر من زمانی که روند صعودی جدیدی آغاز بشه و گردش نقدینگی بازار بالا بره، باز هم سودآوری بهتر با آلتکوینها خواهد موند! (در صورت تغییر نکردن شرایط اساسی حاکم بر بازار) @amircryptothoughts

دامیننس در این گام صعودیش تا ۴۸ میتونه بالا بره!

سنتیمنت بازار در روزهای اخیر بشدت ترسیده. اکثر چارتها به محدوده oversold رسیدن و ماجرای لونا و متعلقاتش دست خیلیها رو از بازار کوتاه کرده(از دست دادن سرمایه و ترس جمعی) مجموع این عوامل و چندتای دیگه به من میگه احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده یک بالازدن از بازار خواهیم دید. البته تا زمانی که HL و HH در تایم‌فریم‌های بالا ندیدیم، انتظارتون از روند های صعودی خیلی زیاد نباشه!

photo content
+3

photo content
+3

photo content
+3

کمی توضیح: چرا این فاصله زمانی انقدر زیاده؟ این بازه زمانی برای تشکیل سووینگ و محدوده تغییر روند در تایم فریم های بالاست احتمالا قبل و بعد از پیوت کف شاهد مدتی رنج زدن قیمت باشیم. اگر این رخداد اتفاق بیفته، احتمالا در این محدوده زمانی ما شاهد یکی از حالت های زیر خواهیم بود:

آخرین تحلیل زمانی که داشتیم اینجا بود که تقریبا مو به مو اجرا شد! ببینیم این دفعه چطور میشه 😁

محدوده زمانی رخداد پیوت احتمالی: 4 May~13 June #تحلیل_زمانی

متاسفانه حدود ۴۰٪ دوستانی که اینجا بودن (از جمله خودم) ضرر داشتند روی این دو ارز و شرایط پیش‌بینی‌نشده‌ای که ایجاد شد به ضررشون تموم شد. از دیروز پیام های ناراحت کننده ای در این خصوص میگیرم. بهترین توصیه ای که میتونم کنم اینه که ناامید نباشید. ضرر به این صورت به ندرت در این بازار اتفاق میفته ولی احتمالش صفر نیست. اعصابتون رو آروم کنید و به تلاش ادامه بدید. چون فرصت های سود ساز همیشه در این مارکت پیدا میشه… امیدوارم به زودی با سود بیشتر، ضررهای گذشته خودتون رو جبران کنید❤️

از ماجرای LUNA یا UST ضرر کردین؟
Anonymous voting

این رو فقط اینجا میگم: از نظر من کف بشدت نزدیکه! ولی واقعا هیچ قطعیتی توش نیست این زور زدن ها و فاد و بهم ریختن استیبل کوینها احتمالا همش موقتی خواهد بود تا بیشتر از آب گل آلود ماهی بگیرند. بر اساس صحبتهای من پوزیشن نگیرید و استراتژی نچینید مدیریت سرمایه در این لحظات بسیار مهمه

کرش کرونا یادتونه؟! بعدها از ریزش‌های امروز در چارت به اسم “بحران استیبل‌کوینها” یاد میشه!

اگر خرید میکنید DCA کنید حتما (خرید پله ای)

قیافه این روزهای چارت برای من یادآور ریزش های موج آخر ۲۰۱۸ میندازه توصیه مالی نمیکنم چون ریسک بازار بشدت بالاست ولی کاری که خودم میکنم در این لحظات هیجانی پنیک سل نمیکنم…