es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 829 suscriptores, ocupando la posición 7 567 en la categoría Criptomonedas y el puesto 21 918 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 829 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 34, y en las últimas 24 horas de 13, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 45.61%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 27.38% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 764 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 060 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 94.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 829
Suscriptores
+1324 horas
+287 días
+3430 días
Archivo de publicaciones
+1
image_2022-05-26_09-52-23.png0.83 KB

$ETH #Ethereum اتریوم واقعا حال خوشی نداره در حال از دست دادن ترندها و نواحی مهمی هست و تا زمانی که به ناحیه حمایتی معتبر بعدی نرسه، احتمالا ریزشش ادامه خواهد داشت. البته همه اینها با توجه به میل فعلی دامیننس به صعود در میان مدت، اجتناب ناپذیره! @amircryptothoughts

‏روزهای سخت رو باید دوام بیارید ‏تا لذت روزهای آسون و شاد رو واقعا حس کنید! ‏اگر از این بیر مارکت زنده بیرون بیاید، با تجربه و دانشی که در این مدت کسب کردید در صعود بعدی مارکت احتمالا میتونید بسیار بهتر عمل کنید و سودهای خیلی خوبی بدست بیارید!

تا وقتی ترند نزولی RSI در چارت هفتگی بیتکوین به سمت بالا شکسته نشده، روند صعودی \رقدرتی شکل نخواهد گرفت و هر روند صعودی، یک اصلاح میان روند ماژور نزولی خواهد بود! @amircryptothoughts

دوتا از تفاوت های اساسی این سیکل با سیکل های قبلی، تفاوت معنادار سودآوری آلتکوینها با بیتکوین و ورود عامه مردم به بازار بود. این تفاوت سوددهی چیزیه که ریتیلرها و عموم مردم در دوسال اخیر خوب یاد گرفتند. ریزش هایی که اتفاق افتاده هم بنظر نمیاد تونسته باشه این ذهنیت رو عوض کنه. پس نتیجتاً بنظر من زمانی که روند صعودی جدیدی آغاز بشه و گردش نقدینگی بازار بالا بره، باز هم سودآوری بهتر با آلتکوینها خواهد موند! (در صورت تغییر نکردن شرایط اساسی حاکم بر بازار) @amircryptothoughts

دامیننس در این گام صعودیش تا ۴۸ میتونه بالا بره!

سنتیمنت بازار در روزهای اخیر بشدت ترسیده. اکثر چارتها به محدوده oversold رسیدن و ماجرای لونا و متعلقاتش دست خیلیها رو از بازار کوتاه کرده(از دست دادن سرمایه و ترس جمعی) مجموع این عوامل و چندتای دیگه به من میگه احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده یک بالازدن از بازار خواهیم دید. البته تا زمانی که HL و HH در تایم‌فریم‌های بالا ندیدیم، انتظارتون از روند های صعودی خیلی زیاد نباشه!

photo content
+3

photo content
+3

photo content
+3

کمی توضیح: چرا این فاصله زمانی انقدر زیاده؟ این بازه زمانی برای تشکیل سووینگ و محدوده تغییر روند در تایم فریم های بالاست احتمالا قبل و بعد از پیوت کف شاهد مدتی رنج زدن قیمت باشیم. اگر این رخداد اتفاق بیفته، احتمالا در این محدوده زمانی ما شاهد یکی از حالت های زیر خواهیم بود:

آخرین تحلیل زمانی که داشتیم اینجا بود که تقریبا مو به مو اجرا شد! ببینیم این دفعه چطور میشه 😁

محدوده زمانی رخداد پیوت احتمالی: 4 May~13 June #تحلیل_زمانی

متاسفانه حدود ۴۰٪ دوستانی که اینجا بودن (از جمله خودم) ضرر داشتند روی این دو ارز و شرایط پیش‌بینی‌نشده‌ای که ایجاد شد به ضررشون تموم شد. از دیروز پیام های ناراحت کننده ای در این خصوص میگیرم. بهترین توصیه ای که میتونم کنم اینه که ناامید نباشید. ضرر به این صورت به ندرت در این بازار اتفاق میفته ولی احتمالش صفر نیست. اعصابتون رو آروم کنید و به تلاش ادامه بدید. چون فرصت های سود ساز همیشه در این مارکت پیدا میشه… امیدوارم به زودی با سود بیشتر، ضررهای گذشته خودتون رو جبران کنید❤️

از ماجرای LUNA یا UST ضرر کردین؟
Anonymous voting

این رو فقط اینجا میگم: از نظر من کف بشدت نزدیکه! ولی واقعا هیچ قطعیتی توش نیست این زور زدن ها و فاد و بهم ریختن استیبل کوینها احتمالا همش موقتی خواهد بود تا بیشتر از آب گل آلود ماهی بگیرند. بر اساس صحبتهای من پوزیشن نگیرید و استراتژی نچینید مدیریت سرمایه در این لحظات بسیار مهمه

کرش کرونا یادتونه؟! بعدها از ریزش‌های امروز در چارت به اسم “بحران استیبل‌کوینها” یاد میشه!

اگر خرید میکنید DCA کنید حتما (خرید پله ای)

قیافه این روزهای چارت برای من یادآور ریزش های موج آخر ۲۰۱۸ میندازه توصیه مالی نمیکنم چون ریسک بازار بشدت بالاست ولی کاری که خودم میکنم در این لحظات هیجانی پنیک سل نمیکنم…