uz
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Kanalga Telegram’da o‘tish

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Proxy Stars | پروکسی analitikasi

Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 2 167 238 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 31-o'rinni va Eron mintaqasida 31-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 2 167 238 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -96 712 ga, so‘nggi 24 soatda esa -4 158 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.50% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 5.19% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 227 792 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 112 579 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 635 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, چیز, روز, مهمه kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

2 167 238
Obunachilar
-4 15824 soatlar
-32 7217 kunlar
-96 71230 kunlar
Postlar arxiv
‏میدونین چرا دوران کودکی شیرینه؟ چون در کودکی گذشته‌ای وجود نداره، هر چی هست در آینده است، بار سنگین گذشته است که آدم‌ها رو خسته میکنه. پروکسی

‏من از دوطرفه نبودن روابط میترسم. از اینکه انقدی که من اهمیت میدم اون اهمیت نده، انقدی که من نگران میشم اون نشه، انقدی که من دوسش دارم اون دوسم نداشته باشه. پروکسی

من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی
من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی

‏میرم تو خودم به مشکل روحی دچار میشم، میرم بیرون به مشکل مالی. پروکسی

‏یهو یجایی میفهمی که چرا نباید از همه چی عکسو فیلم بگیری. پروکسی

من وقتی شرایط مملکت بهتر بود نتونستم یه دوست دختر با روان سالم پیدا کنم. الان که دیگه قطعا همتون روانی و خل و چل شدید. پروکسی

برای بقیه "از ویس متنفرم." برای تو "گوش دادن به ویسات دوباره و دوباره.". برای بقیه "بهم زنگ نزنید تکست بدید." برای تو "دو ساعت صحبت پشت کال." برای بقیه "سرم شلوغه بعدا می‌بینمت" برای تو "بپوش دارم میام دنبالت." برای بقیه "خلوت شدم سین می‌زنم." برای تو "سین کردن زیر ثانیه." برای بقیه "خستم اعصاب ندارم." برای تو "دورت بگردم چیشده؟" پروکسی

با آدمای هم سطح خودتون بگردین که بعدش نه شما ناراحت شید، نه اونا جوگیر. پروکسی

خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفته‌ام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ می‌شوند. پروکسی

هیچ‌وقت نذارید کسی به شما به عنوان یه گزینه نگاه کنه یا همین الان آره یا برای همیشه نه. پروکسی

چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی حقمون نبود. پروکسی

بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی
+2
بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی

بنظرم بزرگ ترین و غم انگیز ترین سوال رو نزار قبانی پرسیده اونجایی که میگه: «و من مدام از خود می‌ پرسم چرا سرنوشت تو را به من رساند و به من فرصت زندگی با تو را نداد.» پروکسی

آدم درست را که پیدا کردی، زمان دیگر مهم نیست! حتی اگر دیر آمده باشد... ‌ پروکسی

‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی
‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی

از یه جایی به بعد دیگه هیچ تلاشی نمیکنی، اشکاتو حروم نمیکنی، اعصابتو بهم نمیریزی، نسبت به همه چیز خنثی میشی و میزنی به بیخیالی و میگی هرچی شد شد. اصراری برا بودنش نمیکنی، نه امیدی میمونه نه احساسی. حوصله اینکه بشینی ساعت ها بحث کنی و خودتو ثابت کنی رو نداری. مقصر تو نیستی، همه آدما از یه جایی به بعد خسته میشن. خسته از بحث، خسته از غصه خوردن و... گاهی وقتا بهترین چیز سکوته؛ سکوت خیلی چیزارو میفهمونه. پروکسی

نمی‌دونم عزیزم، شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که مجبور می‌شی قبول کنی هیچی قرار نیست اونجوری که تو دلت می‌خواد پیش بره. پروکسی

بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی
بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی

محمود دولت آبادی یه جا توی کتاب کلیدر میگه: «در من چیزی کم بود و در این زندگانی هم چیزی کج بود. میان ما و زندگانی یک چیزی گُنگ ماند. ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می‌گذرد...» پروکسی

چه بی حساب آرامش خودمان را فدای بیشعوری دیگران کردیم. برای آدم‌هایی که نه ارزش توضیح داشتن و نه لیاقت ناراحتی. پروکسی