ar
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Proxy Stars | پروکسی

تُعد قناة Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 2 167 238 مشتركاً، محتلاً المرتبة 31 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 31 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 2 167 238 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -96 712، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -4 158، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.50‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.19‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 227 792 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 112 579 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 1 635.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, چیز, روز, مهمه.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

2 167 238
المشتركون
-4 15824 ساعات
-32 7217 أيام
-96 71230 أيام
أرشيف المشاركات
‏میدونین چرا دوران کودکی شیرینه؟ چون در کودکی گذشته‌ای وجود نداره، هر چی هست در آینده است، بار سنگین گذشته است که آدم‌ها رو خسته میکنه. پروکسی

‏من از دوطرفه نبودن روابط میترسم. از اینکه انقدی که من اهمیت میدم اون اهمیت نده، انقدی که من نگران میشم اون نشه، انقدی که من دوسش دارم اون دوسم نداشته باشه. پروکسی

من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی
من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی

‏میرم تو خودم به مشکل روحی دچار میشم، میرم بیرون به مشکل مالی. پروکسی

‏یهو یجایی میفهمی که چرا نباید از همه چی عکسو فیلم بگیری. پروکسی

من وقتی شرایط مملکت بهتر بود نتونستم یه دوست دختر با روان سالم پیدا کنم. الان که دیگه قطعا همتون روانی و خل و چل شدید. پروکسی

برای بقیه "از ویس متنفرم." برای تو "گوش دادن به ویسات دوباره و دوباره.". برای بقیه "بهم زنگ نزنید تکست بدید." برای تو "دو ساعت صحبت پشت کال." برای بقیه "سرم شلوغه بعدا می‌بینمت" برای تو "بپوش دارم میام دنبالت." برای بقیه "خلوت شدم سین می‌زنم." برای تو "سین کردن زیر ثانیه." برای بقیه "خستم اعصاب ندارم." برای تو "دورت بگردم چیشده؟" پروکسی

با آدمای هم سطح خودتون بگردین که بعدش نه شما ناراحت شید، نه اونا جوگیر. پروکسی

خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفته‌ام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ می‌شوند. پروکسی

هیچ‌وقت نذارید کسی به شما به عنوان یه گزینه نگاه کنه یا همین الان آره یا برای همیشه نه. پروکسی

چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی حقمون نبود. پروکسی

بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی
+2
بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی

بنظرم بزرگ ترین و غم انگیز ترین سوال رو نزار قبانی پرسیده اونجایی که میگه: «و من مدام از خود می‌ پرسم چرا سرنوشت تو را به من رساند و به من فرصت زندگی با تو را نداد.» پروکسی

آدم درست را که پیدا کردی، زمان دیگر مهم نیست! حتی اگر دیر آمده باشد... ‌ پروکسی

‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی
‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی

از یه جایی به بعد دیگه هیچ تلاشی نمیکنی، اشکاتو حروم نمیکنی، اعصابتو بهم نمیریزی، نسبت به همه چیز خنثی میشی و میزنی به بیخیالی و میگی هرچی شد شد. اصراری برا بودنش نمیکنی، نه امیدی میمونه نه احساسی. حوصله اینکه بشینی ساعت ها بحث کنی و خودتو ثابت کنی رو نداری. مقصر تو نیستی، همه آدما از یه جایی به بعد خسته میشن. خسته از بحث، خسته از غصه خوردن و... گاهی وقتا بهترین چیز سکوته؛ سکوت خیلی چیزارو میفهمونه. پروکسی

نمی‌دونم عزیزم، شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که مجبور می‌شی قبول کنی هیچی قرار نیست اونجوری که تو دلت می‌خواد پیش بره. پروکسی

بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی
بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی

محمود دولت آبادی یه جا توی کتاب کلیدر میگه: «در من چیزی کم بود و در این زندگانی هم چیزی کج بود. میان ما و زندگانی یک چیزی گُنگ ماند. ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می‌گذرد...» پروکسی

چه بی حساب آرامش خودمان را فدای بیشعوری دیگران کردیم. برای آدم‌هایی که نه ارزش توضیح داشتن و نه لیاقت ناراحتی. پروکسی