es
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Ir al canal en Telegram

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Proxy Stars | پروکسی

El canal Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 2 167 238 suscriptores, ocupando la posición 31 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 31 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 2 167 238 suscriptores.

Según los últimos datos del 22 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -96 712, y en las últimas 24 horas de -4 158, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.50%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 5.19% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 227 792 visualizaciones. En el primer día suele acumular 112 579 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 1 635.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, چیز, روز, مهمه.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 23 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

2 167 238
Suscriptores
-4 15824 horas
-32 7217 días
-96 71230 días
Archivo de publicaciones
‏میدونین چرا دوران کودکی شیرینه؟ چون در کودکی گذشته‌ای وجود نداره، هر چی هست در آینده است، بار سنگین گذشته است که آدم‌ها رو خسته میکنه. پروکسی

‏من از دوطرفه نبودن روابط میترسم. از اینکه انقدی که من اهمیت میدم اون اهمیت نده، انقدی که من نگران میشم اون نشه، انقدی که من دوسش دارم اون دوسم نداشته باشه. پروکسی

من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی
من هنوزم سه در چهار پخش بشه،با ذوق میشینم نگاه میکنم و میخندم پروکسی

‏میرم تو خودم به مشکل روحی دچار میشم، میرم بیرون به مشکل مالی. پروکسی

‏یهو یجایی میفهمی که چرا نباید از همه چی عکسو فیلم بگیری. پروکسی

من وقتی شرایط مملکت بهتر بود نتونستم یه دوست دختر با روان سالم پیدا کنم. الان که دیگه قطعا همتون روانی و خل و چل شدید. پروکسی

برای بقیه "از ویس متنفرم." برای تو "گوش دادن به ویسات دوباره و دوباره.". برای بقیه "بهم زنگ نزنید تکست بدید." برای تو "دو ساعت صحبت پشت کال." برای بقیه "سرم شلوغه بعدا می‌بینمت" برای تو "بپوش دارم میام دنبالت." برای بقیه "خلوت شدم سین می‌زنم." برای تو "سین کردن زیر ثانیه." برای بقیه "خستم اعصاب ندارم." برای تو "دورت بگردم چیشده؟" پروکسی

با آدمای هم سطح خودتون بگردین که بعدش نه شما ناراحت شید، نه اونا جوگیر. پروکسی

خسته از تمام چیزهایی که به ظاهر پذیرفته‌ام، اما با هر تلنگری دوباره مثل قبل برایم پررنگ می‌شوند. پروکسی

هیچ‌وقت نذارید کسی به شما به عنوان یه گزینه نگاه کنه یا همین الان آره یا برای همیشه نه. پروکسی

چقدر درس خوندیم، چقدر کار کردیم، چقدر با شعور بودیم، چقدر برای پیشرفت جنگیدیم، چقدر ورزش کردیم، چقدر زحمت کشیدیم، چقدر آدمای قابلی بودیم و این زندگی حقمون نبود. پروکسی

بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی
+2
بابونه‌های فندقلو، اردبیل پروکسی

بنظرم بزرگ ترین و غم انگیز ترین سوال رو نزار قبانی پرسیده اونجایی که میگه: «و من مدام از خود می‌ پرسم چرا سرنوشت تو را به من رساند و به من فرصت زندگی با تو را نداد.» پروکسی

آدم درست را که پیدا کردی، زمان دیگر مهم نیست! حتی اگر دیر آمده باشد... ‌ پروکسی

‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی
‏دیدن این صحنه در ایران، حداقل برای ۸۰،۹۰ درصد جوانها، غیر ممکن شد. پروکسی

از یه جایی به بعد دیگه هیچ تلاشی نمیکنی، اشکاتو حروم نمیکنی، اعصابتو بهم نمیریزی، نسبت به همه چیز خنثی میشی و میزنی به بیخیالی و میگی هرچی شد شد. اصراری برا بودنش نمیکنی، نه امیدی میمونه نه احساسی. حوصله اینکه بشینی ساعت ها بحث کنی و خودتو ثابت کنی رو نداری. مقصر تو نیستی، همه آدما از یه جایی به بعد خسته میشن. خسته از بحث، خسته از غصه خوردن و... گاهی وقتا بهترین چیز سکوته؛ سکوت خیلی چیزارو میفهمونه. پروکسی

نمی‌دونم عزیزم، شاید بدترین قسمت زندگی اونجاست که مجبور می‌شی قبول کنی هیچی قرار نیست اونجوری که تو دلت می‌خواد پیش بره. پروکسی

بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی
بنده در حال نگاه کردن به پارتنرم و فکر کردن به اینکه: هیچکس زیباتر از اون وجود نداره. پروکسی

محمود دولت آبادی یه جا توی کتاب کلیدر میگه: «در من چیزی کم بود و در این زندگانی هم چیزی کج بود. میان ما و زندگانی یک چیزی گُنگ ماند. ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می‌گذرد...» پروکسی

چه بی حساب آرامش خودمان را فدای بیشعوری دیگران کردیم. برای آدم‌هایی که نه ارزش توضیح داشتن و نه لیاقت ناراحتی. پروکسی