uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 367
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-2530 kunlar
Postlar arxiv

یا اون قدر با ارزشی که بمیرم برات یا اونقدر بی‌ارزشی که مردن و زنده بودنت فرقی نداره، من حد وسط ندارم. @nesfeaW 🖤

‏کاش یکی بود که تا سر حد جون دادنش تو بغلم میچلوندمش.. @nesfeaW 🖤

ولی من وقتی ناراحتم کم حرف میشم، وقتی خیلی ناراحتم کم حرف تر میشم، یعنی هرچی ناراحتی بیشتر، کم حرف تر. @nesfeaW 🖤

‏کسیو داری ،هروقت که دلت پر بشه بری بغلش کلی گریه کنی تا آروم شی یا چی ؟! @nesfeaW 🖤

‏بهترین نوع رابطه اونیه که دوست صمیمیت و پارتنرت یک نفر باشه. @nesfeaW 🖤

میای ازش فرار کنی، میبینی به خودش پناه بردی. @nesfeaW 🖤

کاش حداقل میتونستیم ماشین برداریم و بریم سفر، قول میدادم تو کل مسیر اهنگی که دوست داریو پلی کنم..... @nesfeaW 🖤

🥲🥲need @nesfeaW 🖤
🥲🥲need @nesfeaW 🖤

من‌ اونقدر دوستت دارم که اصن همه غصه هات واسه من. @nesfeaW 🖤

اگه باهم قهرید و میخواید آشتی کنید پیشنهاد میکنم از این بیت سهراب سپهری استفاده کنید که میگه : تو مرا ياد کنی يا نکنی ، ‏باورت گر بشود گر نشود حرفی نيست ! اما نفسم می‌گيرد، در هوایی که نفس‌های تو نيست @nesfeaW 🖤

همین که هیچ‌کس اندازه من دوست نداره بسه. @nesfeaW 🖤

I've got a love for you I just can't escape @nesfeaW 🖤

🎵 Opera House - Cigarettes After Sex 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:06 💾 5.09 MB
🎵 Opera House - Cigarettes After Sex 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:06 💾 5.09 MB

‏معمولا به کسایی که دوستشون داری بیشتر از یه بار فرصت میدی، این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی با اینکه لیاقتشو ندارن، و این غمگین کننده ترین ضعف یه آدمه. @nesfeaW 🖤

دیوونه شدم من بعد تو..... @nesfeaW 🖤

Nesfea🌌 - Telegram kanali @nesfeaw statistikasi va tahlili