uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 367
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-2530 kunlar
Postlar arxiv
تو مرو گر بروی جان مرا با خود بر... @nesfeaW 🖤

یه جا خوندم وقتی یکی زیاد عاشق یه ادم باشه بیشتر از اینکه بگه دوست دارم میگه مراقب خودت باش اگه اینو میخونی مراقب خودت باش. @nesfeaW 🖤

یه جا نوشته بود: من برای اطرافیانم کسی بودم که خودم دلم می‌خواست داشته باشم و هیچوقت نداشتم" و من با تموم وجودم حسش کردم.. @nesfeaW 🖤

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ هیچوقت دغدغه هامون نشد مثل اینا باشه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ دست کشیدن از هر چیزی مخصوصن آدمارو یاد بگیر ! Ino dost dashtam👌

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ تو نذاشتی، نذاشتی روحتو نوازش کنم، نذاشتی بهت نزدیک شم، منم دیگه عاجز شدم از تقلا کردن واسه بغل گرفتنت

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ولی من دلم میخواست دلیل حال خوبت باشم. دلیل خنده های یهوییت. میخواستم انگیزه برگشتنت باشم.

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ خیلی خیلی شدید احساس تنهایی میکنم در حدی که هر شب برای خودم تایپ میکنم مرد تنهای شب

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ تو زندگیم بلاتکلیفم و این بدترین چیزیه که یه نفر میتونه تجربش کنه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ولی من دلم نمی‌خواد به یکی بی محلی کنم و کم براش وقت بزارم که قدر بدونه می‌خوام انسان باشه و همینطور که صدمو دارم براش میزارم قدر بدونه و حس اینکه داره بهم بی توجهی میشه رو نگیرم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ احساس دوستنداشتنی بودن و بازنده بودن دارم اینا از پس زده شدنام میاد

https://t.me/BiChatBot?start=sc-144973-F6XlvPA دردو دلاتونو بفرستین در حد ۱-۲ خط ،اینجا میذارم🖤

اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار @nesfeaW 🖤

اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار @nesfeaW 🖤

تو این بارون گوش کنید قشنگه🖤 @nesfeaW 🖤

🎵 Didi Ey Eshgh 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:57 💾 5.32 MB
🎵 Didi Ey Eshgh 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 06:57 💾 5.32 MB

Put your hands where you want them... @nesfeaW 🖤

مادربزرگم يه بار بهم گفت: آدمي رو پيدا كن كه بخاطر داشتنت احساس غرور كنه، بترسه از اين كه از دستت بده، برات بجنگه، قدرتو بدونه، بهت احترام بزاره، بهت اهميت بده و بي قيد و شرط عاشقت باشه… @nesfeaW 🖤

دو چیز اصالتو تعریف میکنه صبرت وقتی هیچی نداری و رفتارت وقتی همه چیز داری. @nesfeaW 🖤