اگه باهم قهرید و میخواید آشتی کنید پیشنهاد میکنم از این بیت سهراب سپهری استفاده کنید
که میگه :
تو مرا ياد کنی يا نکنی ،
باورت گر بشود گر نشود
حرفی نيست !
اما نفسم میگيرد، در هوایی که
نفسهای تو نيست
@nesfeaW 🖤
معمولا به کسایی که دوستشون داری بیشتر از یه بار فرصت میدی، این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی با اینکه لیاقتشو ندارن، و این غمگین کننده ترین ضعف یه آدمه.
@nesfeaW 🖤