uz
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

Kanalga Telegram’da o‘tish

FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali دارک پروکسی | Proxy mtproto analitikasi

دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 5 240 877 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 8-o'rinni va Eron mintaqasida 5-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 5 240 877 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 176 848 ga, so‘nggi 24 soatda esa 1 683 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 8.96% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 5.08% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 470 918 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 266 691 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 3 653 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

5 240 877
Obunachilar
+1 68324 soatlar
+1 6817 kunlar
+176 84830 kunlar
Postlar arxiv
پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

بخشی از دیتاسنتر های کشور خاموش شدن حتی بخشی از ابر اروان!

هشدار زیرساخت‌های ارتباطی ایران از جمله اینترنت های خانگی، سرور ها، وبسایت ها و... که جزو شبکه داخلی محسوب می‌شوند از ساعاتی پیش دچار اختلال شدند! - پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

گاهی قبل از خانه‌تکانی، دل‌تکانی لازم است… بیایید در روزهای آخر سال، فقط گرد و غبار خانه‌ها را نگیریم کمی هم دل‌هایمان را بتکانیم... کینه‌ها را بیرون بریزیم، دلخوری‌ها را جارو کنیم و پنجره‌ی دل را به روی مهربانی باز بگذاریم شاید بهار واقعی، همان لحظه‌ای باشد که دل‌هایمان سبک‌تر و مهربان‌تر می‌شود... ☑️ @DarkProxy

تو این روزای سخت که راجع به آینده ات بلاتکلیفی حتما این تمرین روزانه رو انجام بده : (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟ بعد چشماتو ببند و تو ذهنت حلش کن... ☑️ @DarkProxy

دلم برای روزهای عید تنگ شده… برای آن روزهایی که خبری از جنگ نبود... برای بوی بهار که از پنجره‌ها می‌آمد برای خنده‌های ساده‌ی دور سفره‌ی هفت‌سین، برای لحظه‌ای که سال نو می‌شد و دل‌ها بی‌بهانه مهربان‌تر بودند... دلم برای آن حس تازه شدن تنگ شده برای وقتی که امید مثل شکوفه‌های بهاری آرام آرام در دل آدم می‌نشست… 🌸🌿 ☑️ @DarkProxy

00:00 ما هزار بار باهم خداحافظی کردیم و هزار و یک بار از هم دل نکندیم... ☑️ @DarkProxy

این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy
این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy

شروع کردن و تسلیم نشدن دو شرط اصلی برنده شدن است "ترسوها" هیچوقت "شروع" نمی کنند "ضعیفها" هیچوقت "تمام" نمی کنند "برنده ها" هیچوقت "بیخیال" نمی شوند پس هرگز بیخیال نشو ☑️ @DarkProxy

وقتی با یکی از ته دلت میخندی هیچوقت دقت نمیکنی چند سالشه چی تنشه ، یا قدش چقدره . . . فقط میخندی و حالت خوبه این یعنی همه جوره دوستش داری :) ☑️ @DarkProxy

دلم بدجور هواتو کرده می‌دونم شاید نتونی آنلاین شی و اینو ببینی اما دلم خواست بگم هنوزم به فکرت هستم امیدوارم بالاخره این پیام به دستت برسه ☑️ @DarkProxy

گاهی بهترین کاری که میشه کرد نه فکره نه خیال نه ناله و نه زاری فقط باید یه نفس عمیق کشید و ایمان داشت که بالاخره همه چیز اونجوری که باید و خدا میخواد درست میشه ☑️ @DarkProxy

برای آرام‌تر ماندن اعصاب در روزهای پر تنش و جنگ : • مصرف چای‌های آرام‌بخش مثل بابونه، گل‌گاوزبان یا به‌لیمو • کم کردن دیدن و دنبال کردن مداوم اخبار • خواب کافی و منظم (حداقل ۷ ساعت در شب) • چند دقیقه نفس عمیق یا مدیتیشن در طول روز • پیاده‌روی کوتاه یا کمی تحرک برای کاهش استرس • نوشیدن آب کافی و کمتر مصرف کردن کافئین در روزهای سخت، مراقبت از آرامش ذهن هم مثل مراقبت از جسم مهم است... اشتراک گذاری با عزیزانتون الزامی ❤️ ☑️ @DarkProxy

چقدر دلم برای روزهایی تنگ شده که صدای شهر فقط صدای زندگی بود نه صدای خبرهای تلخ جنگ... کاش آسمان ایران زودتر دوباره آبی شود و زندگی به کوچه‌ها برگردد... ☑️ @DarkProxy

00:00 سیوش کنید : yökuuni یعنی ماه شب من اونی که زندگیتو از تاریکی در میاره و تنها کسیه که تو آسمون قلبت میدرخشه‌ ☑️ @DarkProxy

تو این روزای پرتنش خیلی مراقب باشيد ! منشا بيماری ام اس : -حرص خوردن بيش از حد -حساس و زود رنج بودن -ناراحتی و عصبی شدن مداوم -افراط در خوردن غذاهای سرد -بيخوابی به مدت طولانی جهت حفظ سلامتی عزیزانتون به اشتراک بگذارید ☑️ @DarkProxy

متاسفانه امروز تهران رو بدجور دارن میزنن لطفاً امروز بیشتر مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید. اگر کار ضروری ندارید کمتر از خونه خارج بشین چون در شرایط ناآرام بهترین کار حفظ آرامش و توجه به نکات ایمنی هست. مواظب خودتون باشید و این پیام رو برای نزدیکانتون هم بفرستید. ☑️ @DarkProxy

جوکر یه دیالوگی داشت که میگفت : من لبخند میزنم که دردامو پنهان کنم و آرزومه یه روز یکی بیاد نگام کنه و بفهمه همه چی دروغه ! و چه روزایی که از درون ذره ذره نابود شدیم و لبخند زدیم ولی هیچکس نفهمید این لبخندا همه اش دروغه :) ☑️ @DarkProxy

مواظب همدیگه باشیم ! از یه جایی بــه بعد دیگه بزرگ نمیشیم پیر میشیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه خسته نمیشیم می بُرّیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه تکراری نیستیم زیادی هستیم ... پس قدر خانواده و دوستان و زندگیمونو بیشتر بدونیم که بزرگترین داشته هامونن محبت تجارت پایاپای نیست چرتکه نيندازیم که من چه كردم و تو در مقابل چه کردی بیایید تو این روزای سخت بیشمار محبت کنیم💘 ☑️ @DarkProxy

عید نزدیک است... فصل شکفتن لبخندها و بوی تازه‌ی امید حق ما در این روزها شادی بود نه قطعیِ نت و خبرِ جنگ... قرار بود دل‌ها سبک شوند نه سنگین از اضطراب قرار بود خانه‌ها پر از خنده باشند نه پر از نگرانی عید یعنی زندگی هنوز راهی برای لبخند دارد کاش بگذارند امسال هم سهم ما از بهار کمی آرامش کمی نور و کمی شادیِ بی‌دغدغه باشد :) ☑️ @DarkProxy