ar
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام دارک پروکسی | Proxy mtproto

تُعد قناة دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 5 240 877 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 5 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 5 240 877 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 176 848، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 1 683، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.96‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.08‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 470 918 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 266 691 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 3 653.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

5 240 877
المشتركون
+1 68324 ساعات
+1 6817 أيام
+176 84830 أيام
أرشيف المشاركات
پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

بخشی از دیتاسنتر های کشور خاموش شدن حتی بخشی از ابر اروان!

هشدار زیرساخت‌های ارتباطی ایران از جمله اینترنت های خانگی، سرور ها، وبسایت ها و... که جزو شبکه داخلی محسوب می‌شوند از ساعاتی پیش دچار اختلال شدند! - پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

گاهی قبل از خانه‌تکانی، دل‌تکانی لازم است… بیایید در روزهای آخر سال، فقط گرد و غبار خانه‌ها را نگیریم کمی هم دل‌هایمان را بتکانیم... کینه‌ها را بیرون بریزیم، دلخوری‌ها را جارو کنیم و پنجره‌ی دل را به روی مهربانی باز بگذاریم شاید بهار واقعی، همان لحظه‌ای باشد که دل‌هایمان سبک‌تر و مهربان‌تر می‌شود... ☑️ @DarkProxy

تو این روزای سخت که راجع به آینده ات بلاتکلیفی حتما این تمرین روزانه رو انجام بده : (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟ بعد چشماتو ببند و تو ذهنت حلش کن... ☑️ @DarkProxy

دلم برای روزهای عید تنگ شده… برای آن روزهایی که خبری از جنگ نبود... برای بوی بهار که از پنجره‌ها می‌آمد برای خنده‌های ساده‌ی دور سفره‌ی هفت‌سین، برای لحظه‌ای که سال نو می‌شد و دل‌ها بی‌بهانه مهربان‌تر بودند... دلم برای آن حس تازه شدن تنگ شده برای وقتی که امید مثل شکوفه‌های بهاری آرام آرام در دل آدم می‌نشست… 🌸🌿 ☑️ @DarkProxy

00:00 ما هزار بار باهم خداحافظی کردیم و هزار و یک بار از هم دل نکندیم... ☑️ @DarkProxy

این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy
این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy

شروع کردن و تسلیم نشدن دو شرط اصلی برنده شدن است "ترسوها" هیچوقت "شروع" نمی کنند "ضعیفها" هیچوقت "تمام" نمی کنند "برنده ها" هیچوقت "بیخیال" نمی شوند پس هرگز بیخیال نشو ☑️ @DarkProxy

وقتی با یکی از ته دلت میخندی هیچوقت دقت نمیکنی چند سالشه چی تنشه ، یا قدش چقدره . . . فقط میخندی و حالت خوبه این یعنی همه جوره دوستش داری :) ☑️ @DarkProxy

دلم بدجور هواتو کرده می‌دونم شاید نتونی آنلاین شی و اینو ببینی اما دلم خواست بگم هنوزم به فکرت هستم امیدوارم بالاخره این پیام به دستت برسه ☑️ @DarkProxy

گاهی بهترین کاری که میشه کرد نه فکره نه خیال نه ناله و نه زاری فقط باید یه نفس عمیق کشید و ایمان داشت که بالاخره همه چیز اونجوری که باید و خدا میخواد درست میشه ☑️ @DarkProxy

برای آرام‌تر ماندن اعصاب در روزهای پر تنش و جنگ : • مصرف چای‌های آرام‌بخش مثل بابونه، گل‌گاوزبان یا به‌لیمو • کم کردن دیدن و دنبال کردن مداوم اخبار • خواب کافی و منظم (حداقل ۷ ساعت در شب) • چند دقیقه نفس عمیق یا مدیتیشن در طول روز • پیاده‌روی کوتاه یا کمی تحرک برای کاهش استرس • نوشیدن آب کافی و کمتر مصرف کردن کافئین در روزهای سخت، مراقبت از آرامش ذهن هم مثل مراقبت از جسم مهم است... اشتراک گذاری با عزیزانتون الزامی ❤️ ☑️ @DarkProxy

چقدر دلم برای روزهایی تنگ شده که صدای شهر فقط صدای زندگی بود نه صدای خبرهای تلخ جنگ... کاش آسمان ایران زودتر دوباره آبی شود و زندگی به کوچه‌ها برگردد... ☑️ @DarkProxy

00:00 سیوش کنید : yökuuni یعنی ماه شب من اونی که زندگیتو از تاریکی در میاره و تنها کسیه که تو آسمون قلبت میدرخشه‌ ☑️ @DarkProxy

تو این روزای پرتنش خیلی مراقب باشيد ! منشا بيماری ام اس : -حرص خوردن بيش از حد -حساس و زود رنج بودن -ناراحتی و عصبی شدن مداوم -افراط در خوردن غذاهای سرد -بيخوابی به مدت طولانی جهت حفظ سلامتی عزیزانتون به اشتراک بگذارید ☑️ @DarkProxy

متاسفانه امروز تهران رو بدجور دارن میزنن لطفاً امروز بیشتر مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید. اگر کار ضروری ندارید کمتر از خونه خارج بشین چون در شرایط ناآرام بهترین کار حفظ آرامش و توجه به نکات ایمنی هست. مواظب خودتون باشید و این پیام رو برای نزدیکانتون هم بفرستید. ☑️ @DarkProxy

جوکر یه دیالوگی داشت که میگفت : من لبخند میزنم که دردامو پنهان کنم و آرزومه یه روز یکی بیاد نگام کنه و بفهمه همه چی دروغه ! و چه روزایی که از درون ذره ذره نابود شدیم و لبخند زدیم ولی هیچکس نفهمید این لبخندا همه اش دروغه :) ☑️ @DarkProxy

مواظب همدیگه باشیم ! از یه جایی بــه بعد دیگه بزرگ نمیشیم پیر میشیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه خسته نمیشیم می بُرّیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه تکراری نیستیم زیادی هستیم ... پس قدر خانواده و دوستان و زندگیمونو بیشتر بدونیم که بزرگترین داشته هامونن محبت تجارت پایاپای نیست چرتکه نيندازیم که من چه كردم و تو در مقابل چه کردی بیایید تو این روزای سخت بیشمار محبت کنیم💘 ☑️ @DarkProxy

عید نزدیک است... فصل شکفتن لبخندها و بوی تازه‌ی امید حق ما در این روزها شادی بود نه قطعیِ نت و خبرِ جنگ... قرار بود دل‌ها سبک شوند نه سنگین از اضطراب قرار بود خانه‌ها پر از خنده باشند نه پر از نگرانی عید یعنی زندگی هنوز راهی برای لبخند دارد کاش بگذارند امسال هم سهم ما از بهار کمی آرامش کمی نور و کمی شادیِ بی‌دغدغه باشد :) ☑️ @DarkProxy