ru
Feedback
دارک پروکسی | Proxy mtproto

دارک پروکسی | Proxy mtproto

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала دارک پروکسی | Proxy mtproto

Канал دارک پروکسی | Proxy mtproto (@darkproxy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 5 240 877 подписчиков, занимая 8 место в категории Технологии и приложения и 5 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 5 240 877 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 176 848, а за последние 24 часа — 1 683, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 8.96%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 5.08% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 470 918 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 266 691 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 3 653.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как وقت, کس, چیز, زندگیم, آسیب.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM Contact : @tabligatesp

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

5 240 877
Подписчики
+1 68324 часа
+1 6817 дней
+176 84830 день
Архив постов
پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

بخشی از دیتاسنتر های کشور خاموش شدن حتی بخشی از ابر اروان!

هشدار زیرساخت‌های ارتباطی ایران از جمله اینترنت های خانگی، سرور ها، وبسایت ها و... که جزو شبکه داخلی محسوب می‌شوند از ساعاتی پیش دچار اختلال شدند! - پیش‌بینی میشود که احتمال قطعی همگانی و بسته شدن هرگونه ارتباط وجود داشته باشد

گاهی قبل از خانه‌تکانی، دل‌تکانی لازم است… بیایید در روزهای آخر سال، فقط گرد و غبار خانه‌ها را نگیریم کمی هم دل‌هایمان را بتکانیم... کینه‌ها را بیرون بریزیم، دلخوری‌ها را جارو کنیم و پنجره‌ی دل را به روی مهربانی باز بگذاریم شاید بهار واقعی، همان لحظه‌ای باشد که دل‌هایمان سبک‌تر و مهربان‌تر می‌شود... ☑️ @DarkProxy

تو این روزای سخت که راجع به آینده ات بلاتکلیفی حتما این تمرین روزانه رو انجام بده : (۱) یه دفتر و خودکار بردار (۲) خودتو در ۵ سال آینده تصور کن (۳) بنویس دوست داری دقیقا کجا باشی (۴) جایگاه شغلیت چی باشه؟ (۵) چه سبک آدمایی اطرافت باشن؟ (۶) بنویس دوست داری آدما تو رو چجوری بشناسن؟ (۷) زندگی مورد علاقتو تصور کن و همه چیو با جزئیات بنویس (۸) در آخر بنویس بیشترین دلیلی که مانع رسیدنت به خواسته هات میشه چیه؟ بعد چشماتو ببند و تو ذهنت حلش کن... ☑️ @DarkProxy

دلم برای روزهای عید تنگ شده… برای آن روزهایی که خبری از جنگ نبود... برای بوی بهار که از پنجره‌ها می‌آمد برای خنده‌های ساده‌ی دور سفره‌ی هفت‌سین، برای لحظه‌ای که سال نو می‌شد و دل‌ها بی‌بهانه مهربان‌تر بودند... دلم برای آن حس تازه شدن تنگ شده برای وقتی که امید مثل شکوفه‌های بهاری آرام آرام در دل آدم می‌نشست… 🌸🌿 ☑️ @DarkProxy

00:00 ما هزار بار باهم خداحافظی کردیم و هزار و یک بار از هم دل نکندیم... ☑️ @DarkProxy

این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy
این کسیه که آخرین کانفیگش هم از کار افتاده دیگه نمیتونه به زیدش پیام بده :) ☑️ @DarkProxy

شروع کردن و تسلیم نشدن دو شرط اصلی برنده شدن است "ترسوها" هیچوقت "شروع" نمی کنند "ضعیفها" هیچوقت "تمام" نمی کنند "برنده ها" هیچوقت "بیخیال" نمی شوند پس هرگز بیخیال نشو ☑️ @DarkProxy

وقتی با یکی از ته دلت میخندی هیچوقت دقت نمیکنی چند سالشه چی تنشه ، یا قدش چقدره . . . فقط میخندی و حالت خوبه این یعنی همه جوره دوستش داری :) ☑️ @DarkProxy

دلم بدجور هواتو کرده می‌دونم شاید نتونی آنلاین شی و اینو ببینی اما دلم خواست بگم هنوزم به فکرت هستم امیدوارم بالاخره این پیام به دستت برسه ☑️ @DarkProxy

گاهی بهترین کاری که میشه کرد نه فکره نه خیال نه ناله و نه زاری فقط باید یه نفس عمیق کشید و ایمان داشت که بالاخره همه چیز اونجوری که باید و خدا میخواد درست میشه ☑️ @DarkProxy

برای آرام‌تر ماندن اعصاب در روزهای پر تنش و جنگ : • مصرف چای‌های آرام‌بخش مثل بابونه، گل‌گاوزبان یا به‌لیمو • کم کردن دیدن و دنبال کردن مداوم اخبار • خواب کافی و منظم (حداقل ۷ ساعت در شب) • چند دقیقه نفس عمیق یا مدیتیشن در طول روز • پیاده‌روی کوتاه یا کمی تحرک برای کاهش استرس • نوشیدن آب کافی و کمتر مصرف کردن کافئین در روزهای سخت، مراقبت از آرامش ذهن هم مثل مراقبت از جسم مهم است... اشتراک گذاری با عزیزانتون الزامی ❤️ ☑️ @DarkProxy

چقدر دلم برای روزهایی تنگ شده که صدای شهر فقط صدای زندگی بود نه صدای خبرهای تلخ جنگ... کاش آسمان ایران زودتر دوباره آبی شود و زندگی به کوچه‌ها برگردد... ☑️ @DarkProxy

00:00 سیوش کنید : yökuuni یعنی ماه شب من اونی که زندگیتو از تاریکی در میاره و تنها کسیه که تو آسمون قلبت میدرخشه‌ ☑️ @DarkProxy

تو این روزای پرتنش خیلی مراقب باشيد ! منشا بيماری ام اس : -حرص خوردن بيش از حد -حساس و زود رنج بودن -ناراحتی و عصبی شدن مداوم -افراط در خوردن غذاهای سرد -بيخوابی به مدت طولانی جهت حفظ سلامتی عزیزانتون به اشتراک بگذارید ☑️ @DarkProxy

متاسفانه امروز تهران رو بدجور دارن میزنن لطفاً امروز بیشتر مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید. اگر کار ضروری ندارید کمتر از خونه خارج بشین چون در شرایط ناآرام بهترین کار حفظ آرامش و توجه به نکات ایمنی هست. مواظب خودتون باشید و این پیام رو برای نزدیکانتون هم بفرستید. ☑️ @DarkProxy

جوکر یه دیالوگی داشت که میگفت : من لبخند میزنم که دردامو پنهان کنم و آرزومه یه روز یکی بیاد نگام کنه و بفهمه همه چی دروغه ! و چه روزایی که از درون ذره ذره نابود شدیم و لبخند زدیم ولی هیچکس نفهمید این لبخندا همه اش دروغه :) ☑️ @DarkProxy

مواظب همدیگه باشیم ! از یه جایی بــه بعد دیگه بزرگ نمیشیم پیر میشیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه خسته نمیشیم می بُرّیم ... از یه جایی بــه بعد دیگه تکراری نیستیم زیادی هستیم ... پس قدر خانواده و دوستان و زندگیمونو بیشتر بدونیم که بزرگترین داشته هامونن محبت تجارت پایاپای نیست چرتکه نيندازیم که من چه كردم و تو در مقابل چه کردی بیایید تو این روزای سخت بیشمار محبت کنیم💘 ☑️ @DarkProxy

عید نزدیک است... فصل شکفتن لبخندها و بوی تازه‌ی امید حق ما در این روزها شادی بود نه قطعیِ نت و خبرِ جنگ... قرار بود دل‌ها سبک شوند نه سنگین از اضطراب قرار بود خانه‌ها پر از خنده باشند نه پر از نگرانی عید یعنی زندگی هنوز راهی برای لبخند دارد کاش بگذارند امسال هم سهم ما از بهار کمی آرامش کمی نور و کمی شادیِ بی‌دغدغه باشد :) ☑️ @DarkProxy