uz
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

Kanalga Telegram’da o‘tish

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه analitikasi

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 13 732 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 8 080-o'rinni va Eron mintaqasida 23 590-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 13 732 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -285 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 2.98% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 0.55% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 409 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 76 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

13 732
Obunachilar
-324 soatlar
-457 kunlar
-28530 kunlar
Postlar arxiv
🟡یه بار ادیسون که میگن خیلی‌ام انسان حسابگری بوده آزمایشگاهش که خیلی هم هزینه کرده بوده میسوزه و پودر میشه تو سوختن‌ آزمایشگاه فقط نشسته بوده و نگاه میکرده یکی بهش میگه تو دیوونه شدی دارو ندارت داره میسوزه؟! میگه نه شاید دیگه هیچ وقت سوختن این همه عنصر باهمو که تو آزمایشگاه بوده رو نتونم ببینم پس دارم  تماشا میکنم و لذت میبرم،آزمایشگاهمو که دیر یا زود دوباره میسازم💎 #دایی

اما در کل اینو بهتون بگم اصلا و به هیچ عنوان جنگ خوشحالی نداره کشور ما هر چقدرم قدرتمند باشه اما در روزهای آتی استرس و نگرانی در کشورمون بیداد خواهد کرد، تنها چیزی که میتونم بگم اینه هیچ کدوممون از این اتفاقات خوشحال نیستیم اما دیگه کاریه که شده،الآن فقط آرامشتونو حفظ کنید،هرچی قرار باشه بشه میشه...

رسانه های اسرائیلی: شورای جنگ تصمیم گرفت تا پایان حملات منتظر بماند تا در مورد نحوه واکنش تصمیم گیری کند. فقط میتونم بگم بیچاره مردم بیگناه ایران که بخاطر جنگ سران دولت ها درگیر خواهند شد 😔

🔴رفقا تاکید میکنم،تمام دارایی‌های خود را از صرافی خارج و به ولت انتقال بدید...

💎فروشندگان از روی ترس از این روز به پشیمانی یاد میکنن پس تسلیم نشین فعلا ولتتونو نگا نکنید تا زمانش برسه💎

⭕️اینو در نظر داشته باشید هیچیم که نشه وضعیت مردم و کشورمون به لحاظ اقتصاده فاجعه بار خواهد شد حتی کسب درآمد دلاری هم برامون سخت تر از همیشه به دید بین‌الملل میشه،امیدوارم که همه چی هر چه زودتر به نیکی حل بشه...

از اینجا مخصوصا چنلو مرور کنید تا صبر کنیم ببینیم چی پیش میاد...

🟡اینجور که مشخصه،اسرائیل چیزی جز بمب اتم برای دفاع نداره و خب با این حجم از حملات پر قدرت ایران،قطعا پاسخ خواهد داد...

محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنی
محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنید چون به احتمال خیلی قوی تهرانو اتمی بزنن در روزهای آتی @ADVINCLUB

پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub♾
پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub

شهید چمران یه جمله فوق العاده داره فرموند که؛ ما در بحران ها به مغزی سرد و قلبی گرم نیاز داریم هنگامی که جای این دو عوض شود هرج و مرج خواهد ... @advinclub👁

Repost from N/a
همونجوری که هست

Repost from N/a
همه کوینای اسپاتتونو به تراست ولت انتقال بدید

Repost from N/a
🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

فقط امیدوارم اسرائیل امشب نابود بشه وگرنه چاره‌ای جز پاسخ اتمی نداره،و امیدوارم کار به جنگ اتمی نرسه

👑ایران ثابت کرد که شوخی با امپراتوری ایران پیامدهای ناگواری خواهد داشت👑

اخبار و آنالیز جنگ در @tradebyadvin

🟡در کل هیچی نمیشه،نگران نباشید،فقط روی دارایی های اسپاتتون هولد باشید و نذارید با ترس تسلیمتون کنن☄️