fa
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

رفتن به کانال در Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

کانال CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 13 711 مشترک است و جایگاه 8 061 را در دسته رمزارزها و رتبه 23 593 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 13 711 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -314 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.20% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 439 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

13 711
مشترکین
-924 ساعت
-517 روز
-31430 روز
آرشیو پست ها
🟡یه بار ادیسون که میگن خیلی‌ام انسان حسابگری بوده آزمایشگاهش که خیلی هم هزینه کرده بوده میسوزه و پودر میشه تو سوختن‌ آزمایشگاه فقط نشسته بوده و نگاه میکرده یکی بهش میگه تو دیوونه شدی دارو ندارت داره میسوزه؟! میگه نه شاید دیگه هیچ وقت سوختن این همه عنصر باهمو که تو آزمایشگاه بوده رو نتونم ببینم پس دارم  تماشا میکنم و لذت میبرم،آزمایشگاهمو که دیر یا زود دوباره میسازم💎 #دایی

اما در کل اینو بهتون بگم اصلا و به هیچ عنوان جنگ خوشحالی نداره کشور ما هر چقدرم قدرتمند باشه اما در روزهای آتی استرس و نگرانی در کشورمون بیداد خواهد کرد، تنها چیزی که میتونم بگم اینه هیچ کدوممون از این اتفاقات خوشحال نیستیم اما دیگه کاریه که شده،الآن فقط آرامشتونو حفظ کنید،هرچی قرار باشه بشه میشه...

رسانه های اسرائیلی: شورای جنگ تصمیم گرفت تا پایان حملات منتظر بماند تا در مورد نحوه واکنش تصمیم گیری کند. فقط میتونم بگم بیچاره مردم بیگناه ایران که بخاطر جنگ سران دولت ها درگیر خواهند شد 😔

🔴رفقا تاکید میکنم،تمام دارایی‌های خود را از صرافی خارج و به ولت انتقال بدید...

💎فروشندگان از روی ترس از این روز به پشیمانی یاد میکنن پس تسلیم نشین فعلا ولتتونو نگا نکنید تا زمانش برسه💎

⭕️اینو در نظر داشته باشید هیچیم که نشه وضعیت مردم و کشورمون به لحاظ اقتصاده فاجعه بار خواهد شد حتی کسب درآمد دلاری هم برامون سخت تر از همیشه به دید بین‌الملل میشه،امیدوارم که همه چی هر چه زودتر به نیکی حل بشه...

از اینجا مخصوصا چنلو مرور کنید تا صبر کنیم ببینیم چی پیش میاد...

🟡اینجور که مشخصه،اسرائیل چیزی جز بمب اتم برای دفاع نداره و خب با این حجم از حملات پر قدرت ایران،قطعا پاسخ خواهد داد...

محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنی
محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنید چون به احتمال خیلی قوی تهرانو اتمی بزنن در روزهای آتی @ADVINCLUB

پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub♾
پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub

شهید چمران یه جمله فوق العاده داره فرموند که؛ ما در بحران ها به مغزی سرد و قلبی گرم نیاز داریم هنگامی که جای این دو عوض شود هرج و مرج خواهد ... @advinclub👁

Repost from N/a
همونجوری که هست

Repost from N/a
همه کوینای اسپاتتونو به تراست ولت انتقال بدید

Repost from N/a
🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

فقط امیدوارم اسرائیل امشب نابود بشه وگرنه چاره‌ای جز پاسخ اتمی نداره،و امیدوارم کار به جنگ اتمی نرسه

👑ایران ثابت کرد که شوخی با امپراتوری ایران پیامدهای ناگواری خواهد داشت👑

اخبار و آنالیز جنگ در @tradebyadvin

🟡در کل هیچی نمیشه،نگران نباشید،فقط روی دارایی های اسپاتتون هولد باشید و نذارید با ترس تسلیمتون کنن☄️