ar
Feedback
CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

الذهاب إلى القناة على Telegram

IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه

تُعد قناة CRYPTO ADDWINNER | سیگنال و ترید روزانه (@cryptoaddwinner) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 732 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 080 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 23 590 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 732 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -285، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 2.98‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 0.55‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 409 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 76 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل addwin, اتحاد, مرکب, telinestayoutubeconnect, ۱۰۰+برابری.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
IN GOD WE TRUST Free crypto signals . . . PERSIAN big whale Trade with me for LOVE ⚠️مسئولیت سود و زیان هر کسی با خودشه و اینجا صرفا فعالیتمون دلی برای همبستگیه... Admin: @AdvinFar

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

13 732
المشتركون
-324 ساعات
-457 أيام
-28530 أيام
أرشيف المشاركات
🟡یه بار ادیسون که میگن خیلی‌ام انسان حسابگری بوده آزمایشگاهش که خیلی هم هزینه کرده بوده میسوزه و پودر میشه تو سوختن‌ آزمایشگاه فقط نشسته بوده و نگاه میکرده یکی بهش میگه تو دیوونه شدی دارو ندارت داره میسوزه؟! میگه نه شاید دیگه هیچ وقت سوختن این همه عنصر باهمو که تو آزمایشگاه بوده رو نتونم ببینم پس دارم  تماشا میکنم و لذت میبرم،آزمایشگاهمو که دیر یا زود دوباره میسازم💎 #دایی

اما در کل اینو بهتون بگم اصلا و به هیچ عنوان جنگ خوشحالی نداره کشور ما هر چقدرم قدرتمند باشه اما در روزهای آتی استرس و نگرانی در کشورمون بیداد خواهد کرد، تنها چیزی که میتونم بگم اینه هیچ کدوممون از این اتفاقات خوشحال نیستیم اما دیگه کاریه که شده،الآن فقط آرامشتونو حفظ کنید،هرچی قرار باشه بشه میشه...

رسانه های اسرائیلی: شورای جنگ تصمیم گرفت تا پایان حملات منتظر بماند تا در مورد نحوه واکنش تصمیم گیری کند. فقط میتونم بگم بیچاره مردم بیگناه ایران که بخاطر جنگ سران دولت ها درگیر خواهند شد 😔

🔴رفقا تاکید میکنم،تمام دارایی‌های خود را از صرافی خارج و به ولت انتقال بدید...

💎فروشندگان از روی ترس از این روز به پشیمانی یاد میکنن پس تسلیم نشین فعلا ولتتونو نگا نکنید تا زمانش برسه💎

⭕️اینو در نظر داشته باشید هیچیم که نشه وضعیت مردم و کشورمون به لحاظ اقتصاده فاجعه بار خواهد شد حتی کسب درآمد دلاری هم برامون سخت تر از همیشه به دید بین‌الملل میشه،امیدوارم که همه چی هر چه زودتر به نیکی حل بشه...

از اینجا مخصوصا چنلو مرور کنید تا صبر کنیم ببینیم چی پیش میاد...

🟡اینجور که مشخصه،اسرائیل چیزی جز بمب اتم برای دفاع نداره و خب با این حجم از حملات پر قدرت ایران،قطعا پاسخ خواهد داد...

محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنی
محل راکتور هسته ای دیمونا در اسرائیل مورد حمله قرار گرفته 😐😐 چرنوبیل ۲؟؟؟ اگر ساکن تهران هستید توصیه میکنم تهرانو تخلیه کنید چون به احتمال خیلی قوی تهرانو اتمی بزنن در روزهای آتی @ADVINCLUB

پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub♾
پیش‌گوییِ «جنگ اتمی» در روز ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ در فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی (Resident Evil) , (The Book of Eli) @advinclub

شهید چمران یه جمله فوق العاده داره فرموند که؛ ما در بحران ها به مغزی سرد و قلبی گرم نیاز داریم هنگامی که جای این دو عوض شود هرج و مرج خواهد ... @advinclub👁

Repost from N/a
همونجوری که هست

Repost from N/a
همه کوینای اسپاتتونو به تراست ولت انتقال بدید

Repost from N/a
🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

🟡دوستان عزیز سعی کنید هر مبلغی در صرافی های خارجی دارید فعلا برداشت کنید احتمال بلاک کردن موجودی های ایرانی ها در صرافی های خارجی خیلی زیاده...

فقط امیدوارم اسرائیل امشب نابود بشه وگرنه چاره‌ای جز پاسخ اتمی نداره،و امیدوارم کار به جنگ اتمی نرسه

👑ایران ثابت کرد که شوخی با امپراتوری ایران پیامدهای ناگواری خواهد داشت👑

اخبار و آنالیز جنگ در @tradebyadvin

💎صبر...

🟡در کل هیچی نمیشه،نگران نباشید،فقط روی دارایی های اسپاتتون هولد باشید و نذارید با ترس تسلیمتون کنن☄️