Eagle_Text
Kanalga Telegram’da o‘tish
1 698
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+830 kunlar
Postlar arxiv
1 698
.
آدم از همه انتظار ضربه خوردن داره و میدونه همه اشتباه میکنن ولی فقط تا زمانی که گاردشو پایین نیاورده، از زمانی که گاردشو برای کسی پایین بیاره توقع داره اون آدمی که احتمال میداده ازش ضربه ببینه و احتمال میداده اشتباه کنه باید به یه آدم بیعیب و نقص تبدیل بشه.
دست خودشهم نیست. میگه من جای زخمامو به تو نشون میدم ولی تو روش نمک نریز.
Sad tragedy :(
.
@Eagle_Text
1 698
.
آدم از همه انتظار ضربه خوردن داره ک میدونه همه اشتباه میکنن ولی فقط تا زمانی که گاردشو پایین نیاورده، از زمانی که گاردشو بیاره پایین توقع داره اون آدمی که احتمال میداده ازش ضربه ببینه و احتمال میداده اشتباه کنه باید به یه آدم بیعیب و نقص تبدیل بشه.
دست خودشهم نیست. میگه من جای زخمامو به تو نشون میدم ولی تو روش نمک نریز.
Sad tragedy :(
.
@Eagle_Text
1 698
دوتا ایردراپ دیگه که معرفی کردم هنوز لیست نشدن میتونین اونارو استارت کنین
✅️نات پکسل
✅️بلوم
1 698
اون ۳تا ایردراپی که معرفی کرده بودم میجر لیست شد!
حدود ۴۰ دلار برای هر اکانت به من داد.
پول خیلی زیادی نیست ولی برای کاری که کلا ۵ دقیقه از روز بیشتر وقتتون رو نمیگیره بدک نیست...
1 698
•
“It’s normal to be screwed up, but it’s really screwed up to romanticize it.”
🎞🎥 House M.D
•
@Eagle_Text
1 698
“It’s normal to be screwed up, but it’s really screwed up to romanticize it.”
🎞🎥 House M.D
•
@Eagle_Text
1 698
.
أعيشُ هُنا، بين أشياء مُحطَّمة، قلبي واحدٌ من بينها
اینجا زندگی میکنم، لابلای این خرتوپرتهای شکسته؛ یکیشان هم «قلبم».
.
@Eagle_Text
1 698
.
ماذا لو عاد معتذرا؟
لا مكان له ولو جاء بثقل الأرض ندما
اگر بازگشت و عذرخواه بود چه؟
به وزن زمین هم که پشیمان باشد، دیگر [نزد من] جایی ندارد.
.
@Eagle_Text
1 698
[تو اما هیچوقت فراموش نکن! روزی که افتاده باشی، از زمین بلندت میکنم، اگر هم نتوانم، کنارت دراز میکشم].
1 698
https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=sS975RVQ
این ایردراپ PAWS هم یه چی تو مایه های داگزئه!
خیلی سادهس عملا تسک خاصی نداره و یه مدت دیگه پول خوبی میده
اینم جوین شین خوبه
1 698
مادربزرگم عالیه
وقتی میخواد چیزی رو بدونه میاد یواشکی میپرسه ازم بعد چون گوشاش سنگینه من باید بلند جواب بدم 😂😂😂
اونوقت همه میفهمن چیپرسیده ولی اون خیلی پوکر طور چهرهی من چیزی نپرسیدم رو به خودش میگیره.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
