en
Feedback
1 698
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+830 days
Posts Archive

. آدم از همه انتظار ضربه خوردن داره و می‌دونه همه اشتباه می‌کنن ولی فقط تا زمانی که گاردشو پایین نیاورده، از زمانی که گاردشو برای کسی پایین بیاره توقع داره اون آدمی که احتمال می‌داده ازش ضربه ببینه و احتمال می‌داده اشتباه کنه باید به یه آدم بی‌عیب و نقص تبدیل بشه. دست خودش‌هم نیست. میگه من جای زخمامو به تو نشون می‌دم ولی تو روش نمک نریز. Sad tragedy :( . @Eagle_Text

. آدم از همه انتظار ضربه خوردن داره ک میدونه همه اشتباه می‌کنن ولی فقط تا زمانی که گاردشو پایین نیاورده، از زمانی که گاردشو بیاره پایین توقع داره اون آدمی که احتمال می‌داده ازش ضربه ببینه و احتمال میداده اشتباه کنه باید به یه آدم بی‌عیب و نقص تبدیل بشه. دست خودش‌هم نیست. میگه من جای زخمامو به تو نشون می‌دم ولی تو روش نمک نریز. Sad tragedy :( . @Eagle_Text

. I can buy myself flowers عزیزم ولی من دوست دارم تو بخری . @Eagle_Text

. 🎊 سال نوی میلادی مبارک 🎊 . @eagle_text

پین کردم بخونین روش وقت بزارین بد نیست

دوتا ایردراپ دیگه که معرفی کردم هنوز لیست نشدن میتونین اونارو استارت کنین ✅️نات پکسل ✅️بلوم

اون ۳تا ایردراپی که معرفی کرده بودم میجر لیست شد! حدود ۴۰ دلار برای هر اکانت به من داد. پول خیلی زیادی نیست ولی برای کاری که
اون ۳تا ایردراپی که معرفی کرده بودم میجر لیست شد! حدود ۴۰ دلار برای هر اکانت به من داد. پول خیلی زیادی نیست ولی برای کاری که کلا ۵ دقیقه از روز بیشتر وقتتون رو نمیگیره بدک نیست...

ایرانی با این حرکتت یه بار دیگه دنریس رو کشتی😔 . @Eagle_Text
+1
ایرانی با این حرکتت یه بار دیگه دنریس رو کشتی😔 . @Eagle_Text

Siavash-Ghomayshi-Golaye-Pooneh-320.mp314.22 MB

• أعزمك على شاي ولا على اللي باقي من عمري؟ به چای دعوتت کنم؟ یا به باقی عمرم؟ • @Eagle_Text

• “It’s normal to be screwed up, but it’s really screwed up to romanticize it.” 🎞🎥 House M.D • @Eagle_Text

“It’s normal to be screwed up, but it’s really screwed up to romanticize it.” 🎞🎥 House M.D • @Eagle_Text

. أعيشُ هُنا، بين أشياء مُحطَّمة، قلبي واحدٌ من بينها اینجا زندگی می‌کنم، لابلای این خرت‌و‌پرت‌های شکسته؛ یکی‌شان هم «قلبم». . @Eagle_Text

. ‏ماذا لو عاد معتذرا؟ لا مكان له ولو جاء بثقل الأرض ندما اگر بازگشت و عذرخواه بود چه؟ به وزن زمین هم که پشیمان باشد، دیگر [نزد من] جایی ندارد. . @Eagle_Text

‏[تو اما هیچ‌وقت فراموش نکن! روزی که افتاده باشی، از زمین بلندت می‌کنم، اگر هم نتوانم، کنارت دراز می‌کشم].

https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=sS975RVQ این ایردراپ PAWS هم یه چی تو مایه های داگزئه! خیلی ساده‌س عملا تسک خاصی نداره و یه مدت دیگه پول خوبی میده اینم جوین شین خوبه

مادربزرگم عالیه وقتی میخواد چیزی رو بدونه میاد یواشکی می‌پرسه ازم بعد چون گوشاش سنگینه من باید بلند جواب بدم 😂😂😂 اونوقت همه می‌فهمن چی‌پرسیده ولی اون خیلی پوکر طور چهره‌ی من چیزی نپرسیدم رو به خودش می‌گیره.

دعایی که هنوز نفهمیدم باعث خوش‌بختیمه یا بدبختیم: . @Eagle_Text
دعایی که هنوز نفهمیدم باعث خوش‌بختیمه یا بدبختیم: . @Eagle_Text

وقتی خودت و دوستت فقط با همدیگه حال می‌کنید : . @Eagle_Text
وقتی خودت و دوستت فقط با همدیگه حال می‌کنید : . @Eagle_Text