uz
Feedback
Eagle_Text

Eagle_Text

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 698
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+830 kunlar
Postlar arxiv
وقتی کسی بی‌خبر میاد تو اتاقم: . @Eagle_Text
وقتی کسی بی‌خبر میاد تو اتاقم: . @Eagle_Text

. چرا به کسی که سیراب از بارونه آب می‌دی؟ . @Eagle_Text

کیف پول tonkeeper هم دانلود کنین و بلوم رو بهش وصل کنین.

این پروژه ۲ ۳ روز اول یکم ازتون زمان میبره تا تسکهای قبلی رو انجام بدین ولی بعدش دیگه کلا شاید روزی ده دقیقه هم وقتتونو نگیره! یکم تایم بزارین یادش بگیرین خودتون دستتون میاد

یه راه دیگه هم فارم کردنه. روی این کلیک کنین خودش براتون بلوم جمع میکنه و هر ۸ ساعت سبز میشه روش کلیک کنین تا برداشت کنه و دو
یه راه دیگه هم فارم کردنه. روی این کلیک کنین خودش براتون بلوم جمع میکنه و هر ۸ ساعت سبز میشه روش کلیک کنین تا برداشت کنه و دوباره هر ۸ ساعت این پروسه رو ادامه بدین

پایین سمت چپ روی earn که کلیک کنین تسک‌ها مشخص میشه. یه سری کانال تلگرام هست که میتونین جوین شین و امتیاز بگیرین، یه سری پیج
پایین سمت چپ روی earn که کلیک کنین تسک‌ها مشخص میشه. یه سری کانال تلگرام هست که میتونین جوین شین و امتیاز بگیرین، یه سری پیج اینستاگرام هست که باید فالو کنین و یه سری ویدئوهای یوتیوب که باید ببینین. ویدئو هارو که ببینین اخرش یه کد توی ویدئو میاد که باید بعد دیدن ویدئو برگردین توی ربات و واردش کنین تا امتیاز بگیرین (ویدئوهای طولانی که کامل نبینین؛ ۲ دقیقه شو ببینین و توی کامنتای همون ویدئو بقیه کدی که لازم دارین رو نوشتن!)

روی لینک که کلیک کنین یه همچین صفحه ای براتون میاد. روی play که کلیک کنین یه صفحه براتون باز میشه و بازیشو انجام بدین. این یک
روی لینک که کلیک کنین یه همچین صفحه ای براتون میاد. روی play که کلیک کنین یه صفحه براتون باز میشه و بازیشو انجام بدین. این یکی از راه هاییه که میتونین بلوم جمع کنین

خب دیروز ۳تا ایردراپ خوب براتون معرفی کردم که توی اینده نزدیک لیست میشه پول خوبی بهتون میده امروز نحوه کار کردن با blum رو بهتون اموزش میدم

توضیحاتی که میدم کاملا ساده‌سازی شده‌ست و یه جوریه که فقط کافیه سواد خوندن داشته باشین تا متوجه شین. شاید یه جاهاییش اصلا به نظر اشتباه بیاد ولی یه جوری عوضش کردم که همه متوجه شن و بتونن استفاده کنن ایردراپ تلگرامی چیه؟ یه سری رباته میری داخلش عضو میشی، یه سری تسک (وظیفه) داره که انجام میدین در نهایت بهتون یه تعدادی کوین(سکه) میده و شما باید روزانه این تسک‌هارو انجام بدین تا تعداد کوین‌هاتون بیشتر شه. بعدا این سکه‌ها به اصطلاح (لیست میشن) و مشخص میشه شما بر اساس تعداد کوین‌هایی که جمع کردین چند دلار دارین حالا سوال پیش میاد (من که بیکارم بزار ۲۴ ساعته برم کل این ایردراپا جوین شم و سکه جمع کنم و پولدار شم) تقریبا ۹۵ درصد این ایردراپا کلاهبرداریه و در نهایت لیست نمیشه یا اونقدر پول کمی میده که به نسبت زمانی که میزارین نمیارزه! (مثالی که احتمالا همه شنیدین همستر) من این پایین لینک چنتا ایردراپ خوب که به احتمال خیلی زیاد لیست میشه و سود خوبی بهتون میده رو میزارم. فعلا برین داخلش و یکم بگردین یه چیزایی یاد بگیرین. در ادامه هرکدومو بهتون اموزش میدم چیکار کنین که پیشرفت کنین لینک ایردراپ بلوم https://t.me/blum/app?startapp=ref_YwNlAjLgVV لینک ایردراپ نات‌پیکسل https://t.me/notpixel/app?startapp=f56946680_s588489 لینک ایردراپ ماجور https://t.me/major/start?startapp=56946680

یه سری توضیحات میدم در حد یکی دو دقیقه بخونین

اقا میخواین درمورد این ایردراپا (نات‌کوین و داگز و اینا) یکم براتون به زبون ساده توضیح بدم؟

امسال چرا اینقدر هالووین مهم شده؟ باغدارا کدو رو دستشون باد کرده؟

. بعضی آدما رو وقتی به دنیا میای توی زندگیت هستن، و درواقع تو وارد زندگی اونا شدی ولی انگار هیچوقت متوجه‌ این نیستی. بعدا بزرگ‌تر می‌شی و آدمای جدید وارد زندگیت یا قلبت یا ذهنت می‌شن و بعد از چند مدت وقتی آدما ترکت می‌کنن دلت می‌شکنه و فکر می‌کنی چه درد بدی!! ولی بعدش یهویی یکی از آدمایی که از اول همیشه پیشت بودن قلبش دیگه نمی‌تپه. اونجاست که یه تیکه از زندگیت کنده می‌شه، قلبت تیکه تیکه می‌شه و بعد از اون تو فقط می‌تونی با همون تیکه‌هایی که شاید هیچوقت دوباره به هم وصل نشن ادامه بدی. حتی ممکنه تا آخر عمرت اون تیزی تیکه‌های شکسته‌ شده خودت یا بقیه رو بخراشه. . @Eagle_Text

. بعضی آدما رو وقتی به دنیا میای توی زندگیت هستن، و درواقع تو وارد زندگی اونا شدی ولی انگار هیچوقت متوجه‌ این نیستی. بعدا بزرگ‌تر می‌شی و آدمای جدید وارد زندگیت یا قلبت یا ذهنت می‌شن و بعد از چند مدت وقتی آدما ترکت می‌کنن دلت می‌شکنه و فکر می‌کنی چه درد بدی!!ولی بعدش یهویی یکی از آدمایی که از اول همیشه پیشت بودن قلبش دیگه نمی‌تپه. اونجاست که یه تیکه از زندگیت کنده می‌شه، قلبت تیکه تیکه می‌شه و بعد از اون تو فقط می‌تونی با همون تیکه‌هایی که شاید هیچوقت دوباره به هم وصل نشن ادامه بدی. حتی ممکنه تا آخر عمرت اون تیزی تیکه‌های شکسته‌ شده خودت یا بقیه رو بخراشه. . @Eagle_Text

. بعضی آدما رو وقتی به دنیا میای توی زندگیت هستن، و درواقع تو وارد زندگی اونا شدی ولی انگار هیچوقت متوجه‌ این نیستی. بعدا بزرگ‌تر می‌شی و وقتی آدما ترکت می‌کنن دلت می‌شکنه و فکر می‌کنی چه درد بدی. ولی بعدش یهویی یکی از آدمایی که از اول همیشه پیشت بودن قلبش دیگه نمی‌تپه. اونجاست که یه تیکه از زندگیت کنده می‌شه، قلبت تیکه تیکه می‌شه و بعد از اون تو فقط می‌تونی با همون تیکه‌هایی که شاید هیچوقت دوباره به هم وصل نشن ادامه بدی. حتی ممکنه تا آخر عمرت اون تیزی تیکه‌های شکسته‌ شده خودت یا بقیه رو بخراشه. . @Eagle_Text

. آدم‌هایی ارزش کلمه‌ها رو می‌دونن صحبت کردن باهاشون خیلی خیلی آسون‌تر و روان‌تر از بقیه‌ است. این دسته آدما احساسات و منطق پشت جمله‌ها رو درست‌تر می‌فهمن و درک می‌کنن. خیلی مهمه که برای حرف‌هامون مغز‌هایی که می‌فهمن رو انتخاب کنیم نه گوش‌هایی که می‌شنون. . @Eagle_Text

حاجی پشمام توی کف چین یه فسنجون درست کردم طعم کص دختر ۱۶ ساله میده🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻

. در اینکه آدما حداقل یک هفته قبل از جدایی تصمیمشون رو گرفتن که دیگه بدرد هم نمیخورن که شکی نیست داستان و زاویه دید این موزیکم تقریبا همینه ولی یکم باحال تر: ببین امیدوارم تو این وضعیتی که میخوام بگم نیوفتی ولی اینو تصور کن: همه چیز خوبه - یا حداقل خوب بنظر میرسه منتهی چند وقتیه که پارتنرت یکم حالش ردیف نیست. مشکلای مختلف براش پیش اومده و ذهنش درگیره و توام بهش خیلی فشار نمیاری. به هر حال باید مراعات حال استادو در تمام شرایط کرد 😂 خلاصه یهو میبینی یه ماه شد و هنوزم استاد یجوریه و دیگه نمیتونه بخاطر مشکل و اینا باشه. بعد اینجوری‌ای که این یعنی چی؟ تازه چشات باز میشه و میفهمی که ای دل غافل که در تله قرار داری 👀 یعنی درسته که طرفت تصمیمشو از قبل گرفته ولی به هر دلیلی (احتمالا ترس) هنوز نگفته. ولی دو هزاری تو افتاده ولی خداییش ریسکه توام یهو بخوای بگی و از اونجایی که تازه چشات باز شده چیکار میکنی؟ بله‌؛ با اطلاع کامل از وضعیت موجود حرکات طرفت رو زیر نظر میگیری تا مدارک مورد نیاز برای جدایی رو جمع کنی و در حین این داستان متوجه تغییرات طرف میشی خیلی تلخ نیست اندازه‌ی بقیه سناریو های جدایی ولی خوب مدل خاص خودشه 😂  اینکه جفتتون میدونید کار تمومه و در حال نظاره کردن سرد شدن رابطه و تغییرید ولی نمیگید و منتظرید به اندازه‌ی کافی دلیل پیدا کنید فاز عجیبی داره و دقت کنید به بیتی که میگه من شک نکردم چون کاری کردی باور کنم مال منی. یعنی حاجیمون یهو سوپرایز شده و ادامشم گفتم دیگه. اینجوریه که ده تا اشتباه اول رو ندید میگیری چون میگی این تا ابد باهامه ولی یهو... به هر حال اگه توی این شرایط هستید کاملا میدونید موزیک یانگ بلاد چی میگه و درکش میکنید 5 Seconds of Summer Youngblood .

مخالفتی نیست عادت کردیم . @Eagle_Text
مخالفتی نیست عادت کردیم . @Eagle_Text