uz
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Kanalga Telegram’da o‘tish

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Ko'proq ko'rsatish
4 790
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+567 kunlar
+2930 kunlar
Postlar arxiv
وطـن‌‌‌دوستی، زیبایـی، شکـوه، ایمان، اصـالت. امیرالمومنین(ع) فرمود: «سرزمـین‌ها با وطن‌دوستـی آباد شده‌اند.»
وطـن‌‌‌دوستی، زیبایـی، شکـوه، ایمان، اصـالت. امیرالمومنین(ع) فرمود: «سرزمـین‌ها با وطن‌دوستـی آباد شده‌اند

وطـن‌‌دوستـی، زیبایـی، شکـوه، ایمـان، اصـالت.
وطـن‌‌دوستـی، زیبایـی، شکـوه، ایمـان، اصـالت.

در جلسهٔ امروز شورای امنیت اتفاقات جالبی افتاده. نمایندهٔ چین گفته: این آمریکاست که از توافق خارج شد، به ایران حملهٔ نظامی کرد و مذاکرات رو مختل کرد. نمایندهٔ روسیه هم گفته: گزارشِ نشست شورای امنیت کشورهای امضاکنندهٔ برجام حق برگرداندن تحریم‌هایِ سازمان ملل علیه ایران رو ندارن و تحرک تروئیکای اروپایی برای بازگرداندن تحریم‌ها علیهِ ایران هیچ وجاهت قانونی نداره! بعد کدوم کشورها مخالف کردن؟ امریکا، انگلیس، فرانسه. دقیقاً همون کشورهایی که همیشه به حسنِ نیت ایران خیانت کردند، همیشه به ایران ضربه زدند، همیشه ایران رو تحریم کردند، به ایران حمله کردند، برجام رو نقض کردند و غربگراها و اصلاحطلب‌هایِ غرب‌زده همیشه دنبال جلبِ رضایت اون‌ها بودن؛ برخلاف کشورهایی که غالباً در شورای امنیت به نفعِ ما رای دادن و متحدِ ما بودن. موجودِ غربگرا هربار که از غرب و اروپا ضربه می‌خوره، بیشتر دلش می‌خواد خودش رو در اختیارش بذاره و هی ضربه بخوره. بیماریِ چندش و لاعلاجِ غرب‌زدگی!

- اینم از این! تحریم‌های شورای امنیت عملاً در برابر تحریم‌هایی که امریکا علیهِ ما اعمال کرده و می‌کنه قابل قیاس نیست و تاثیری به اندازهٔ اون نداره. ولی چیزی که مهمه اینه که اون جماعتی که به اسمِ «دستاورد بی‌بدیلِ دیپلماسی» شرایط ترکمانچاییِ برجام رو پذیرفتند و واقعیت رو کتمان کردند و یک دهه کشور رو معطلِ چیزی کردند که عملاً هیـچ آورده‌ای برای کشور نداشت و برعکس، خسارت‌های متعدد هم به ارمغان آورد؛ و با کتمانِ واقعیتی که «فرانچسکوها» علیه منافعِ ملی ایران تحمیل کردند باعثِ وقاحت و قلدری غربی‌ها و اروپایی‌ها شدند؛ نباید از زیر بارِ پاسخگویی فرار کنن و با وقاحت در جایگاهِ طلبکار قرار بگیرن. ترمزِ پررویی این‌ جماعت باید کشیده بشه. کوهِ «دستاوردِ بی‌بدیلِ دیپلماسـی زبان‌دنیا‌بلدها» موش زایید. با یک‌ دهه معطلیِ کشور، دوقطبی‌سازی، خسارت، ادعا و تهـدید! ببینیم اینو دیگه قراره گردنِ کی بندازن.

میعاد ملکی، مسئول تحریم‌ها علیهِ ایران در وزارتِ خزانه‌داری آمریکا در شبکهٔ تروریستیِ اینترنشنال! داره به همین راحتی بهتون دروغ می‌گه که تحریم‌ها اصلا در حوزهٔ دارو و زندگی مردم نیست، در‌حالی‌که پمپئو، وزیر‌خارجهٔ سابق آمریکا در نوامبر ۲۰۱۸ گفت: «ایران اگر می‌خواهد مردمش غذا بخورند، باید به حرف آمریکا گوش کند!» حرفِ امریکا هم که در جنگ ۱۲ روزه بدونِ روتوش بیان شد. تسلیمِ محض ایران! این‌که عده‌ای همچنان پای اراجیف این شبکه می‌شینن و براش کف می‌زنن هم جالبه، باید دربارهٔ سلامت روان بیننده‌های این شبکه تعمق کرد! اما نکتهٔ اصلی اینه که می‌گه «برنامهٔ امریکا در برجام این بود که دربارهٔ برنامهٔ هسته‌ایِ ایران زمان بخریم بعد به موارد دیگه برسیم، از جمله دفاعی، موشکی و منطقه‌ای و …» نه تحریمی بالمرّه لغو شد، نه احترامی به حسنِ‌نیت ایران گذاشته شد، فرانچسکوها به راحتی اعمالِ‌نفوذ کردن و آقایان حتی وقتِ خوندن متنِ اصلی برجام رو نداشتن؛ امضای کری تضمین نشد، تحریم‌ها چند ‌برابر شد، مکانیسمِ‌ ماشه‌ای که منکرش بودن؛ بر سر منافعِ ملی ایران سایه انداخت و دوباره دورِ تکرار. برام سواله که عده‌ای چرا نمی‌فهمن؟!

بعد حالا اینا هیچی. این برنامه ورزشی کُشتی شبکهٔ ۳ چقدر خوبه. هربار تصویر دوتا شهیدِ کُشتی‌گیر رو روی میز می‌ذارن و کتاب زندگینامهٔ شهدای کُشتی‌گیر رو معرفی می‌کنن. مرام پهلوونی واقعاً با کُشتیِ ایرانی عجین شده.

اراجیف‌بافیِ شبکه‌های ضدایرانـی و بلندگو‌هایِ داخلی‌شون علیهِ کُشتی‌گیرهای ایرانـی و علیرضا دبیر و پژمان درستکار و عصبانیتی که این‌روزها تشدید شده؛ خیلی هم بد نشد! باعث شد بیشتر دربارهٔ قهرمانی تیم کُشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران بخونیم و بنویسیم. چرا؟ چون دیدیم که پس می‌شه! شدنیه! دیدیم اونی‌که بخواد کار کنه، کار می‌کنه؛ تعهّد لازمه و تخصص. عصارهٔ کلام همون جملهٔ رهبری‌ست: «آمیـزهٔ قدرت و معنویّت، آفرینندهٔ ارزش‌هایِ والاست.»

اگر «جان» همّت داشته باشد، کار برایِ بدن دشوار نمی‌شود. اگر بدن تنبلی می‌کند بخاطرِ آن است که ‏«روح» نشاط ندارد. - علامه حسن‌زاده آملی -

رررررررررر حلال اولسووووووووون :))))))

ایرانِ حسین(ع)♥️ «امروز بیش از همهٔ عمرم، خاک این وطنِ دردمندم را عاشقم و نمانده چیزی که کارم همه از عاشقی به جُنون و آوارگی
ایرانِ حسین(ع)♥️
«امروز بیش از همهٔ عمرم، خاک این وطنِ دردمندم را عاشقم و نمانده چیزی که کارم همه از عاشقی به جُنون و آوارگی بکشد؛ در عشقِ من به این سرزمین، آیا هرگز امکانِ تقلیلی هست…؟» - نادر ابراهیمی -

- یکی از شروطِ اروپایی‌ها برای تمدید مکانیسمِ ماشه -بله همون دسته‌گلی که زبان‌دنیا بلد‌ها وجودش رو در برجام انکار می‌کردند- همکاریِ ایران با آژانس «جاسوسیِ» بین‌المللی انرژی اتمی بود. و منجر به امضای یک توافق با گروسی شد! گروسی هم که به گواهِ مستندات، از عوامل اصلیِ شهادتِ هزاران نفر از هموطنانِ ماست. حالا اقای‌اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفته: «دقیقا از لحظه‌ای که توافق بینِ ما و گروسی امضا شد، اروپایی‌ها مواضع تندتری علیهِ ما گرفتند!» اروپایی‌ها هم اعلام کردند که توافق با آژانس کافی نیست و ایران هنوز اقدامات دقیق و معقولِ لازم(!) برای اثبات حسن‌نیت خودش رو انجام نداده! دو شرطِ بعدی، مذاکره با امریکا و تعیین تکلیفِ ذخایرِ اورانیوم ایرانه. بدون اشاره به حملهٔ اسرائیل و امریکا به ایران وسط مذاکرات، بدون اشاره به خروج امریکا از برجام و نقضِ برجام از سمت اروپا، و بدون اشاره به نقشِ جاسوسی آژانس در ترور دانشمندانِ ما! نتیجه مثل روز روشنه؛ نقد در برابرِ نسیه. امیدوارم دربارهٔ دو شرطِ بعدی به این قاعدهٔ همیشگی «عدمِ پایبندی غربی‌ها و اروپایی‌ها به تعهدات و قول قرارهای خودشون» توجه بشه :)

برای این‌که این فرمولِ فوق‌العادهٔ استاد رو یادم نره: «آمیزه‌ی قدرت و معنویّت، آفریننده‌ی ارزش‌هایِ والا است.» - آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای

وای تو کی هستی علیرضا دبیر؟ :)) دیدنِ حقارتِ موجودات ورشکستهٔ ضدانقلاب واقعاً لذت‌بخشه. احمق با فحاشی به علیرضا دبیر می‌گه ما باید تلاشمون رو بکنیم پرچمِ رسمی ایران رو در مجامع بین‌المللی عوض کنیم! اره، دوبار تلاش کن نماد بلاهتِ مدرن! نتیجهٔ غایی رو هم متعاقباً اعلام کن :)) تیم ملیِ کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران بعد از ۱۲ سال قهرمانِ جهان شد؛ ششمین قهرمانی ایران در تاریخ این رقابت‌ها! یعنی پرچمِ جمهوری‌اسلامی‌ایران رفت بالا، سرودِ ملی جمهوری‌اسلامی‌ایران طنین‌انداز شد، دشمنان جمهوری‌اسلامی‌ایران فشاری شدن. چی قشنگ‌تر از این‌که این موجودات ورشکسته‌ رو دچارِ همچین فشاری کنی و از رهبرِ کشورت آفرین بگیری؟ جدا از مدیریتِ فوق‌العاده‌ات و فراهم‌کردنِ امکاناتِ خوب برا بچه‌های کشتی‌؛ برا همین نقطه‌زنی‌هات آفرین اقای دبیر. :)) ماشاءالله.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم از قهرمانی جهانیِ تیم کشتی به خاطر تلاش اعجاب‌انگیز و سپس رفتار تحسین‌آمیزش تشکّر میکنم. آمیزه‌ی قدر
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم از قهرمانی جهانیِ تیم کشتی به خاطر تلاش اعجاب‌انگیز و سپس رفتار تحسین‌آمیزش تشکّر میکنم. آمیزه‌ی قدرت و معنویّت، آفریننده‌ی ارزشهای والا است. آفرین بر شما! - سیّدعلی خامنه‌ای - ۲۵ شهریور ۱۴۰۴. چه آفرینی! چه افتخارآفرین!♥️

کُشتی‌گیرهامون به معنیِ واقعی مصداق بارز اینن که «هیچی از ارزش‌هاشون کم نمی‌شه» بلکه یه چیزی هم به ارزش‌هاشون اضافه می‌شه. انقدر که خوبن همه.

«چی شد؟» خداشاهده واکنش صادقانه‌ام به آغاز تا پایان کُشتیِ رحمان عموزاد همین بود، تا اومد شروع شه ۱۰ هیچ زد تموم شد :))🇮🇷.

این‌جا برلین! تصویرِ واقعی جمهوری اسلامیِ ایران در جهان اینه. کشوری که اگر کتابِ تاریخش رو ورق بزنید؛ دوبار در جنگ‌هایِ جهانی علیرغم اعلامِ بی‌طرفی تصرف شد، میلیون‌ها نفر از مردمش توسطِ قوای بیگانه کشته شدند و در قحطی‌های تحمیلی از گرسنگی از دنیا رفتن . کشوری که هربار بخشی از خاکش پیشکشِ غریبه‌ها می‌شد و شاهش در هر بحرانی چمدان به دست بود و میدان رو خالی می‌کرد! اما به برکتِ انقلاب، در طیِ جنگ تحمیلی با رژیم بعثی نه تنها خاک نداد، بلکه خاکِ اشغال شده‌ش رو پس گرفت. و حالا تنها کشوری‌ست که پاسخی به دشمنِ تا دندان مسلح و متجاوز صهیونیستی داد که سرانِ کشورهای عربی که در مقابل تجاوز به خاکشون به بیانیه‌نویسی اکتفا می‌کنن؛ باید سال‌ها پای کلاسش بشینن و دو واحد غیرت پاس کنن. انقلابی که شیرمردهایِ یمنی هم ازش بعنوانِ الگویِ غیرتِ امروزشون یاد می‌کنن. و حالا بعد از جنگِ ۱۲ روزه، تبدیل به الگویِ مبارزه با قلدرها برایِ ازادگانِ جهان شده! با رهبر و نیروهایی در میدان. سال‌هاست که قراره این پرچم رو پایین بکشن؛ ولی حالا در دنیا بالا می‌ره. فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا ۚ. آقایون، امانت‌دارِ این تصویر باشید.

کاش یه‌جوری آقایونِ دور و برِ دولت، شخصِ رئیس‌جمهور رو توجیه می‌کردند که هرکسی که تُرکی حرف می‌زنه؛ لزوماً دلسوز و قوم و خویش و فامیل و رفیق‌ فابِ شما نیست. زبانِ بدن شما در محافل بین‌المللی موضعِ شما رو به رسانه‌ها منتقل می‌کنه! اشتیاق نشون دادنِ افراطی نسبت به دیدار با سرانِ کشورهای دیگه -درحالیکه اون‌ها نشستن روی صندلی و یا وقتی‌که هیچکس به پاشون بلند نمی‌شه اما شما به پاشون بلند می‌شید- تصویری از کشورِ ما مخابره می‌کنه که هیچ ربطی به جمهوری اسلامی ایران نداره! اردوغان همونه که به ساقط شدنِ حکومت اسد و تسلطِ جولانی به سوریه کمکِ زیادی کرد؛ سقوطِ سوریه برابر بود با باز شدنِ پای اسرائیل به ایران! علی‌اف هم همونه که عملاً متحدِ اسرائیل محسوب می‌شه؛ کسی که کماکان شواهد زیادی مبنی بر استفاده از خاکِ کشورش در حملهٔ اسرائیل به ایران وجود داره. هر دوتا هم بارها علیهِ تاریخ و تمدن و تمامیتِ ارضیِ کشور ما گنده‌گویی کردن، متوهّم‌هایی که خیال می‌کنن اربابانِ منطقه هستن و شما با این رفتارهای عجیب، به این توهّم دامن می‌زنید. اگر هم تصاویر منتشر شده خطای رسانه‌ای‌ست؛ برای اصلاح این خطاهای پرتکرار زمانِ زیادی داشتید. باور کنید یک‌سال و چندماه، زمانِ زیادی بود برای آموزش دادن و آموزش دیدنِ این بدیهیات!