uz
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Kanalga Telegram’da o‘tish

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Ko'proq ko'rsatish
4 790
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+567 kunlar
+2930 kunlar
Postlar arxiv
این‌جا برلین! تصویرِ واقعی جمهوری اسلامیِ ایران در جهان اینه. کشوری که اگر کتابِ تاریخش رو ورق بزنید؛ دوبار در جنگ‌هایِ جهانی علیرغم اعلامِ بی‌طرفی تصرف شد، میلیون‌ها نفر از مردمش توسطِ قوای بیگانه کشته شدند و در قحطی‌های تحمیلی از گرسنگی از دنیا رفتن . کشوری که هربار بخشی از خاکش پیشکشِ غریبه‌ها می‌شد و شاهش در هر بحرانی چمدان به دست بود و میدان رو خالی می‌کرد! اما به برکتِ انقلاب، در طیِ جنگ تحمیلی با رژیم بعثی نه تنها خاک نداد، بلکه خاکِ اشغال شده‌ش رو پس گرفت. و حالا تنها کشوری‌ست که پاسخی به دشمنِ تا دندان مسلح و متجاوز صهیونیستی داد که سرانِ کشورهای عربی که در مقابل تجاوز به خاکشون به بیانیه‌نویسی اکتفا می‌کنن؛ باید سال‌ها پای کلاسش بشینن و دو واحد غیرت پاس کنن. انقلابی که شیرمردهایِ یمنی هم ازش بعنوانِ الگویِ غیرتِ امروزشون یاد می‌کنن. و حالا بعد از جنگِ ۱۲ روزه، تبدیل به الگویِ مبارزه با قلدرها برایِ ازادگانِ جهان شده! با رهبر و نیروهایی در میدان. سال‌هاست که قراره این پرچم رو پایین بکشن؛ ولی حالا در دنیا بالا می‌ره. فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا ۚ. آقایون، امانت‌دارِ این تصویر باشید.

کاش یه‌جوری آقایونِ دور و برِ دولت، شخصِ رئیس‌جمهور رو توجیه می‌کردند که هرکسی که تُرکی حرف می‌زنه؛ لزوماً دلسوز و قوم و خویش و فامیل و رفیق‌ فابِ شما نیست. زبانِ بدن شما در محافل بین‌المللی موضعِ شما رو به رسانه‌ها منتقل می‌کنه! اشتیاق نشون دادنِ افراطی نسبت به دیدار با سرانِ کشورهای دیگه -درحالیکه اون‌ها نشستن روی صندلی و یا وقتی‌که هیچکس به پاشون بلند نمی‌شه اما شما به پاشون بلند می‌شید- تصویری از کشورِ ما مخابره می‌کنه که هیچ ربطی به جمهوری اسلامی ایران نداره! اردوغان همونه که به ساقط شدنِ حکومت اسد و تسلطِ جولانی به سوریه کمکِ زیادی کرد؛ سقوطِ سوریه برابر بود با باز شدنِ پای اسرائیل به ایران! علی‌اف هم همونه که عملاً متحدِ اسرائیل محسوب می‌شه؛ کسی که کماکان شواهد زیادی مبنی بر استفاده از خاکِ کشورش در حملهٔ اسرائیل به ایران وجود داره. هر دوتا هم بارها علیهِ تاریخ و تمدن و تمامیتِ ارضیِ کشور ما گنده‌گویی کردن، متوهّم‌هایی که خیال می‌کنن اربابانِ منطقه هستن و شما با این رفتارهای عجیب، به این توهّم دامن می‌زنید. اگر هم تصاویر منتشر شده خطای رسانه‌ای‌ست؛ برای اصلاح این خطاهای پرتکرار زمانِ زیادی داشتید. باور کنید یک‌سال و چندماه، زمانِ زیادی بود برای آموزش دادن و آموزش دیدنِ این بدیهیات!

کاش یه‌جوری آقایونِ دور و برِ دولت، شخصِ رئیس‌جمهور رو توجیه می‌کردند که هرکسی که تُرکی حرف می‌زنه؛ لزوماً دلسوز و قوم و خویش و فامیل و رفیق‌ فابِ شما نیست. زبانِ بدن شما در محافل بین‌المللی موضعِ شما رو به رسانه‌ها منتقل می‌کنه! اشتیاق نشون دادنِ افراطی نسبت به دیدار با سرانِ کشورهای دیگه -درحالیکه اون‌ها نشستن روی صندلی و یا وقتی‌که هیچکس به پاشون بلند نمی‌شه اما شما به پاشون بلند می‌شید- تصویری از کشورِ ما مخابره می‌کنه که هیچ ربطی به جمهوری اسلامی ایران نداره! اردوغان همونه که به ساقط شدنِ حکومت اسد و تسلطِ جولانی به سوریه کمکِ زیادی کرد؛ سقوطِ سوریه برابر بود با باز شدنِ پای اسرائیل به ایران! علی‌اف هم همونه که عملاً متحدِ اسرائیل محسوب می‌شه؛ کسی که کماکان شواهد زیادی مبنی بر استفاده از خاکِ کشورش در حملهٔ اسرائیل به ایران وجود داره. هر دوتا هم بارها علیهِ تاریخ و تمدن و تمامیتِ راضی کشور ما گنده‌گویی کردن، متوهّم‌هایی که خیال می‌کنن اربابانِ منطقه هستن و شما با این رفتارهای عجیب، به این توهّم دامن می‌زنید. اگر هم تصاویر منتشر شده خطای رسانه‌ای‌ست؛ برای اصلاح این خطاهای پرتکرار زمانِ زیادی داشتید. باور کنید یک‌سال و چندماه، زمانِ زیادی بود برای آموزش دادن و آموزش دیدنِ این بدیهیات!

مردم بندهٔ دنيايند و به ظاهر، دم از دين مى‏‌زنند و تا زمانى كه زندگی‏شان تأمين شود، از آن دفاع می‌كنند؛ امّا چون در بوتهٔ آزمايش قرار گيرند، ديندارانْ اندک‌اند. - امام حسین (علیه‌السـلام) - تحف‌ العقول، صفحهٔ ۲۴۵.

- در گزارش شبکهٔ ۱۳ اسرائیل از جنگ ۱۲ روزه با ایران اومده که خیلی از مقاماتِ اسرائیلی از روز چهارم جنگ همزمان با این‌که ضرباتِ ایران شدت گرفته بود؛ خواهان پایان جنگ بودن. چون کم آورده بودن! و اذعان کردن که هدف فقط هسته‌ایِ ایران نبود، بلکه ترورِ رهبر انقلاب بود. دشمن خیلی بهتر از خیلی‌هایِ ما به قدرت و قوّت ما باور داره. قوتی که به خواست و لطفِ خدا، و همتِ بچه‌های خود همین کشور به بار نشسته، ما حاکمانِ بی‌غیرتِ عرب نیستیم که علیرغم اون‌همه باج؛ به کشورمون حمله بشه و پا پس بکشیم. و این اقتدار رو مدیونِ خداوندی هستیم که این کشور رو بیمهٔ اهل‌بیت کرد؛ مدیونِ خدایی که به ما رهبری داد بنامِ «سیدعلی خامنه‌ای» که سال‌ها از مردم صیانت کرد، سال‌ها خودش رو وقفِ این آرمانِ الهی کرد، سال‌ها جهان‌بینیِ عمیق و شگرفش رو به انواعِ لحن‌ها به همه بیان کرد، و شد هرآنچه که می‌گفت! گرچه عده‌ای نفهمیدن و کماکان هم نمی‌فهمن. رهبری که وسطِ یک جنگ تمام‌عیار هم حواسش به روحیهٔ مردمش بود، هم شخصا و مستقیماً این دفاع رو فرماندهی ‌کرد. رهبری که در دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی، در وطن‌دوستی و در ایمان، کم‌نظیره. چه بپذیرید چه نه! سیدعلی خامنه‌ای، سرمایه و نعمتی‌ست که آیندگان قدرش رو بیشتر از ما خواهند دونست. برای سلامتی و طولِ عمر این سیدِ بزرگوار بیش از پیش دعا کنیم.🤍

به‌ فرزندانِ خود، اگر به‌ راستی خواهانِ خوشبختی عمیقِ آنها هستید، و اگر می‌خواهید در قلب‌هایشان همیشه مِهری باشد، عطوفتی، صفا
به‌ فرزندانِ خود، اگر به‌ راستی خواهانِ خوشبختی عمیقِ آنها هستید، و اگر می‌خواهید در قلب‌هایشان همیشه مِهری باشد، عطوفتی، صفایی، شوقی، و سلامتِ آرامش‌بخشی، «حُبّ‌ الوطن» را بیاموزید... - نادر ابراهیمی -

اگر در کوچه خم نمی‌شوی یک تکّ نان را از روی زمین برداری، بدان که بعدها، تکالیف بزرگت را هم انجام نمی‌دهی! اینجا که مسامحه کنی، وقتی به تکالیف بزرگ‌تر برسی، حتما برایت دشوارتر خواهد بود. آدمی که از این آیات کوچک غفلت می‌کند، کم‌کم از همۀ آیات غفلت می‌کند... استاد میرباقری عزیزم فرمودند✨

اشعه‌هایِ مرئی و نامرئی در خیابان! جالب بود. در یک جامعه؛ همهٔ اعضا و اجزایِ تشکیل‌دهندهٔ اون جامعه اندازهٔ خودشون نسبت به ضرورت‌هایِ اخلاقی، عرفی، فرهنگی و … اون مسئولیت دارن، چرا؟ چون طبیعتاً تاثیرگذاریِ رفتار یکی از اعضای اون جامعه بر دیگری؛ ناگزیره. چه رانندهٔ یه ماشینی باشه که تو یه اتوبان با سرعتِ غیرمجاز رانندگی می‌کنه و مستقیم و غیرمستقیم نسبت به بقیهٔ افراد حاضر در اون اتوبان تاثیر منفی می‌ذاره؛ چه فردی که در ملاءعام مواد مصرف می‌کنه؛ چه فردی که زباله‌اش رو کفِ خیابون می‌ریزه، و چه افرادی که عرفِ اخلاقی و فرهنگی محیط رو نادیده می‌گیرن. هرکدوم از اینا و صدها مثالِ دیگه از عدم‌مسئولیت‌پذیریِ اعضای جامعه که هرکدوم به بهانه‌ای از زیر بارِ مسئولیت‌هایِ «خودشون» فرار می‌کنن؛ تدریجاً یک مجموعهٔ بیمار می‌سازه و «یقیناً» هیچکس از تاثیرات سوء اون مصون نیست. یک جامعهٔ انسانی سالم؛ مستلزمِ حضور انسان‌هایی‌ست که بعنوان اعضای تشکیل‌دهندهٔ اون اجتماعِ عمومی، بدون بهانه نسبت به مسئولیت‌هایِ اجتماعی خودشون مسئولیت‌پذیر باشن. «آزادی در بسترِ اجتماع» یعنی همین.

رسانه برایِ شما تعیین می‌کنه که بر سرِ چه چیزی جنجال کنید و مسیرِ جنجال‌سازی رو چطور طی کنید. رسانه توحّشِ قدمت‌دارِ غرب رو ب
رسانه برایِ شما تعیین می‌کنه که بر سرِ چه چیزی جنجال کنید و مسیرِ جنجال‌سازی رو چطور طی کنید. رسانه توحّشِ قدمت‌دارِ غرب رو برای شما بزک می‌کنه و اون رو پشت عناوینی شبیه «کشورهای جهان‌‌ اولی» پنهان می‌کنه، تا در صورتِ آشکار شدن؛ توجیهی برایِ عادی‌نمایی داشته باشید. شبیه توجیهِ سال‌ها استعمار، کشتار، نژادپرستی، قلدری و جنگ‌‌هایی که با تاریخِ تولد غربِ وحشی گره خورده.

📣 درخواست قسام به زبان‌های مختلف؛ امت اسلامی امشب برای مجاهدین فلسطینی دعا کند @alnujaba
📣 درخواست قسام به زبان‌های مختلف؛ امت اسلامی امشب برای مجاهدین فلسطینی دعا کند @alnujaba

- کانال‌هایی که بهترین استفاده رو از ظرفیت صفحه‌شون می‌کنن و یه چیزی به مخاطب اضافه می‌کنن -اعضاشون هر تعداد که باشه- واقعاً برام محترمن.

حالا ما قراره دورهم این کتاب رو گوش بدیم البته قبلا ٢ تا کتاب دیگه رو هم گوش دادیم!
¹ کتاب شـب‌های پیشـاور
² کتاب طرح کلی اندیشهٔ اسلامی در قرآن
حالا میریم برای سومی... بسم‌الله📚

«دولت‌هایِ منطقه بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و به اینها به چشمِ ابزار حفظِ رژیم‌صهیونیستی و حفظ منافع استکباری خود در منطق
+1
«دولت‌هایِ منطقه بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و به اینها به چشمِ ابزار حفظِ رژیم‌صهیونیستی و حفظ منافع استکباری خود در منطقه نگاه می‌کند...» این بیانات رهبرِ انقلاب در سال ۹۵ رو بخونید؛ هشداری که قبلش و بعدش هم بارها تکرار شده! اوضاع الان خیلی جالب شده که قطر بعد از باج‌دادن‌های مکرر به امریکا؛ مورد حملهٔ اسرائیل -با اطلاعِ امریکا- قرار گرفته، بدونِ مرگ بر اسرائیل و بدونِ شعار روی موشک :)) و عملاً اجازهٔ دفاع از خودش رو در برابرِ اسرائیل نداشته، چون اسرائیل متحدِ امریکا محسوب می‌شه! و برای اولین‌بار دربرابرِ اسرائیل از کلمهٔ «دشمن» استفاده کرده. در مقابل فکر می‌کنید نتانیاهو عذرخواهی کرده؟ خیر. قطر رو تهدید کرده، ترکیه رو هم تهدید کرده، چهره‌های نزدیک به نتانیاهو هم توییت می‌زنن و می‌گن این چیزیه که در انتظار کل منطقهٔ خاورمیانه‌ست! در راستای همون نقشهٔ اسرائیل بزرگ! کشورهایِ منطقه فکر می‌کردن با باج‌دادن به امریکا امنیت خودشون رو تضمین می‌کنن؛ اما الان دارن به چیزی می‌رسن که امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای سال‌ها پیش مکرراً هشدارش رو -هم به اون‌ها و هم به جماعتِ غربگرایِ داخلی- داده بودن!

رهبر انقلاب: «امنیت کشور در قبضهٔ بیگانگان نباید باشد، امروز برای مردم ما و کشورِ ما یک امرِ عادی‌ست که امنیت کشور در قبضهٔ نیروهای خود و فرزندان خود این کشور است. اینکه یک کشور بتواند امنیّت را با نیروهای قاهر و قادر و مسلّطِ خودش تأمین بکند، افتخار بزرگی است، و آن کسانی که با توهّمِ تکیه‌ به دیگران، و با تکیهٔ به دیگران گمان می‌کنند که امنیّت خودشان را می‌توانند تأمین کنند، بدانند که سیلیِ این را بزودی خواهند خورد.» ۱۴۰۰/۰۷/۱۱. - فخرِ ما.🤍 پ.ن: قطر علیرغـمِ دارا بودن سیسـتم پدافند‌های Patriot و … که از آمریکا خریداری کرده، در حملهٔ رژیم صهیونیستی به کشورش، اجازهٔ استفاده از آن‌ها بر علیه اهداف متحدِ آمریکا را نداشت!

جشنِ امشب، اسمش امّتِ احمد(ص) بود. نوشته بود در روز قیامت که همه می‌گویند «من! من!» او می‌گوید «امّتم، امّتم…» من امشب، از سرزمینِ سلمان، برای یدِ واحده بودنِ این امّت دعا کردم. که شهید آوینی ‌گفت: بيت‌المقدس معرجِ پيامبرِ‌اسلام و ‌پارهٔ قلب ماست. چگونه می‌توانيم كه آن را به دشمن واگذاريم و چشم از غيرتِ‌دینی خويش بپوشانيم؟بيت‌المقدس آماده باش، سپاهِ محمد(ص) خواهد آمد. -۱۸ ثانیه از امشبِ تهران. از شب‌هایی که هر‌لحظه‌اش به نام و یادِ حبیبِ خدا، و ولیِّ خدا گره خورده بود.

همین الان از میدون هفت‌تیر تا میدون ولیعصر یه جشنِ خیلی قشنگ داره برگزار می‌شه به نام جشنِ «امتِ احمد(ص)». نمی‌دونم چرا تو کانال‌ها و اینا خبری ازش منتشر نمی‌شه!

همین الان از میدون هفت‌تیر تا میدون ولیعصر یه جشنِ خیلی قشنگ داره برگزار می‌شه به نام جشنِ «امتِ احمد(ص)». نمی‌دونم چرا تو کانال‌ها و رسانه‌ها و … خبری ازش منتشر نمی‌شه!

از روز ازل تا روزِ ابد، پیروِ آیه‌های قرآنِ توام. هزار و پانصد سالگی‌ات مبارک، زیباترین پدیدهٔ هستی.🤍

-حواسِـمون به قیــمت‌ها باشه! -درُست نگاه کنیم به امام‌صادق(ع)، -درُست دوستشون داشته باشیم، -موقعی قدرشون رو می‌دونیم که… •استاد شجاعی| پیشنهادِ عالی..♥️