547
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
Ma'lumot yo'q30 kunlar
Postlar arxiv
547
...
لاشخورها
#شهابالدین_حائری_شیرازی
بالاخره ویتکاف هم اعتراف کرد.
برجام توافقی به نفع ایرانیها بود و این چیزی است که باید اصلاح و جبران شود.
قبل از او ترامپ هم گفته بود، همان موقع که برجام را پاره کرد.
او برجام را خسارت محض برای طرف غربی دانست و پاره کرد اما چرا تندروهای ایران آنرا خسارت محض دانستند؟
چون نباید دولت روحانی امضا کننده معاهدهای میشد که میتوانست وضع زندگی خلقالله را بهتر کند؟
یا شاید گمان میکردید در حال نابود کردن اسرائیل و آمریکا هستید و برجام کمی فتیلهی فعالیت منطقهای را پایین میکشد.
گمان من این است که عدهای در ایران، از گوشت مردم تغذیه میکنند، نه اینکه آدمخوار باشند، نه! یک نوع مردهخوار هستند.
آنها به مدح و ثنای سیاستهای خطا میپردازند تا دستخوش بگیرند.
شغل و مواجب و جایگاه اداری و ....
اینها در حال خوردن رمق ایرانیانند که ایران بیرمق شده.
اینها زالو هستند و خونخوار.
نان در خون مردم تلیت میکنند و میخورند.
همهی ما از این نوع لاشخور دور و بر خود داریم.
لاشخورها معمولا در عصر حاضر اتفاقا خیلی تر و تمیز و متعبد و اهل ذکر و نماز و روزهاند.
این اقتضای لاشخوری در زمانهی حکومت منسوب به دین است.
اما ذات لاشخور پلید است ولو به انواع عطر و لباس سفید مثل برف آراسته شده باشد.
سَرِ صبر مینشینند و با صغرا کبرا بافتن به تایید سیاستهای خطا میپردازند گویا لاشخوری در کُنج خرابهای نشسته و مرداری رنجور را آهسته آهسته میدرد و میخورد.
این خون عزیز هموطن هست که مینوشید و تن ایرانی است که میدرید.
547
فَلَک (لایو)🎵
لینک صفحه رسمی اینستاگرام👇
Instagram.com/_u/soroush_ziaee7
برای پیوستن به کانال لینک زیر را لمس کنید👇
https://t.me/Soroush_Ziaee7
547
Repost from 3imar سیمار
...
حُقنِه
گفت: «حُقنه» یعنی چه؟
گفتم: معنای حُقنه در فرهنگ دهخدا؛ امالهکردن، فروبردن مایعی از مخرجِ زیرین به معده است.
مولانا شرفالدین را در آخرِ عمر قولنجی عارض شد .
اطبا خون گرفتند ، فرمودند مفید نیامد . شزاب دادند ، فایده نداد.*
حُقنِه کردند ، در نزاع افتاد.
یکی پرسید که حال چیست؟
گفت : حال آنکه من بعد از هشتاد و پنج سال ، مست و کون دریده به دیدار حضرت رب خواهم رفت 😂😂
#عبید_زاکانی
@simar50
#طنز
#حقنه
547
...
دوازده اردیبهشت
از"قتل معلم"تا "قتل معلمی"
#محمد_سلطانی_رنانی
دوازده اردیبهشت را روز بزرگداشت معلم دانستهاند، شگقتا، این روز یادآور
"قتل معلم" است!
۱۲ اردیبهشت ۱۳۴۰ معلمان در تهران اعتصاب و تحصن کردند، آنان به میدانداری محمد درخشش به سوی وزارت فرهنگ آمدند، و وقتی پلیس از ورود آنان به وزارتخانه جلوگیری کرد، رو به سوی بهارستان و مجلس شورا گذاشتند. عمده خواسته آنان به حقوق و دستمزد بازمیگشت.
در میدان بهارستان، ماشین آبپاش در انتظار معلمان بود. دکتر ابوالحسن خانعلی رفت بالای ماشین و مسیر آبپاش را تغییر داد. به او شلیک کردند و خانعلی جان سپرد!
اعتراض و اعتصاب معلمان بالا گرفت و تا استعفای نخستوزیر، شریف امامی ادامه پیدا کرد. محمد درخشش هم از زندان آزاد شد و در دولت بعدی، عهدهدار وزارت فرهنگ شد و تصویب کرد که حقوق معلمان با مهندسان برابر شود.
یازده اردیبهشت ۱۳۵۸، مرحوم آقای مرتضی مطهری در جلسه مکتب متاع (خانه آقای یدالله سحابی) شرکت کرد. شامگاه و پس از آن جلسه، محمدعلی بصیری، عضو گروه فرقان، آقای مطهری را با شلیک گلوله ترور کرد. گروه فرقان، آقای مطهری را "مفسد فی الارض" دانسته بود.
روز معلم در سرزمین من، روز قتل دو معلم است؛ هر چند یکی برآمده از دانشگاه و دیگری از حوزه، ولی هر دو دانشآموخته و مدرس فلسفه و الهیات بودند!
و در پیِ
"قتل معلم"،
چه روی داده است:.
"قتل معلمی"!
آنگاه که به انگیزهها و خواستههایی، خارج از اصول معلمی و چارچوبهای تخصصی و علمی،
افرادی به بدنه مدارس و دانشگاهها،
و صنف معلم و استاد،
"تزریق"
بلکه
"حُقنه"
شوند،
آنگاه که معلمی بشود گوشت قربانی،
وزیر آموزش و پرورش بشود سرباز رییس پلیس،
آنگاه که در دانشگاه، افرادی را بدون مصاحبه و سنجش علمی، حکم هیئت علمی بزنند،
آنگاه دانشگاه با همهی اعضای هیئت علمیاش، از دادگاه تفتیش عقاید و پروندههای همیشه محرمانه، در هراس باشد،
آنگاه که معلم مدرسه و مدرس دانشگاه هیچ امنیت شغلی نداشته باشد،
و به یک پروندهسازی، پیش از اثبات هر جرمی،
از کارش "تعلیق" شود،
به واقع،
"معلمی"
کشته شده است!
دوازده اردیبهشت،
روز قتل معلم و معلمی،
بر همه معلمان
خجسته باد!
@simar50
#حقنه : تزریق کردن یا وارد کردن مایعی از مخرج زیرین به درون بدن
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
