ای اف تی - شفای ادراک EFT
Kanalga Telegram’da o‘tish
🔴بخشایش مسیر رستگاریست🔴 دیگر کانال های من: https://t.me/spritualcoach @vedda https://t.me/+K0AVDTgbIHgwMDk0 معارفه دوره انلاین اکنون من👆
Ko'proq ko'rsatish7 744
Obunachilar
+1424 soatlar
+67 kunlar
+5430 kunlar
Postlar arxiv
توانایی و پتانسیل انسان به بیکرانگی وفق پذیری اوست ..
هر نسلی از والدین حق انتخاب دارد که با درسهای کهنه و قدیمی ،فرزندش را بد تربیت کند یا از خودجوشی کودکش حمایت کند ،آگاهی او را تشویق و به نیازهای درونی او پاسخ دهد تا به توانایی کامل خود دست یابد.
اینگونه طبیعت اصلی فرد همچون چشمه جوشان و اصیل است که همواره با جوشش آب شیرین و گوارای خود ،زندگی میبخشد.
صمیمیت ،آگاهی و خودجوشی ذات انسان میباشد و حتی اگر آسیب ببیند دوباره و دوباره با نسل بعدی باز پدیدار میشود. بدین روش مادر طبیعت با مهربانی تضمین میکند که همیشه امید را برای انسانیت مجدد تازه کند و بدون امیدی برای کل نژاد انسانی ،امیدی برای تک به تک افراد آن نخواهد بود..
#کلود_استینر
@E_F_T
🌱
کاوش در اعماق
در بخش زیرین اندیشه معمولی انسان؛ سطحی از ادراک نهفته است که عشق و آرامش محض است..
با وجود این؛ ما تنها با تصمیم گرفتن نمیتوانیم به آن سطح از ادراک دست یابیم باید در عمق وجود خویش کاوش کنیم و فضایی برای شنیدن« آوای خداوند» فراهم کنیم.
هر قدر در بیرون اتفاقات بیشتری افتاده باشد پیدا کردن آرامش در درون از اهمیت بیشتری برخوردار میشود .
هر اشتباهی که کردهایم به این دلیل بوده است که در آن لحظه ارتباط آگاهانه با «خویشتن راستین» مان نداشتهایم در روح خویش متمرکز نبودهایم به این دلیل است که
برقراری این ارتباط و هر روز وقت گذاشتن جهت تقویت آن قدرتمندترین کاری است که میتوانیم انجام دهیم
#ماریان_ویلیامسون
#موهبت_تغییر
@E_F_T
🦋
تولد بیپرواست ..
خلاقیت بیپرواست ..
جستجوی معنویت بیپرواست ..
بدون بیباکی ،صرفاً دندانههای چرخ وضع موجود ایگو هستیم.
واین وضع موجود منجر به فاسد شدن و مرگ میشود نه مرگ و رفتن به سوی یک زندگی بهتر بلکه بیهودگی و پوچی خود زندگی..
روزی داشتم گلهایم را هرس میکردم و گلهای رز صورتی خشک شده را میچیدم که دوستم گفت :
-چه میکنی؟
-چرا این رزها را میچینی؟
-آنها از بین رفتهاند..
به آنها نگاه کن ماریانا
آنها زیبا هستند
من فکر میکنم که صورتی کمرنگ خیلی جذابتر صورتی روشن است که دیروز این گلها داشتند..
حق با او بود
این ظاهر گلهای در حال خشک شدن نبود بلکه پیش داوری من بود که باعث شد به سرعت به گلها نگاه کنم و بگویم آنها خشک شدند و به راحتی آنها را بچینم.
در واقعیت آنها زیبایی کمتری نسبت به زیباییهای مواقع دیگر نداشتند ،
این گلها نبودند بلکه چشمهای من بودند که نیاز به تغییر داشتند..
@E_F_T
🦋
#ماریان_ویلیامسون #موهبت_تغییر #مترجم_محمود_پورآزاد
داستان معمار
اگر از معماری که صدها سال پیش کلیسای بزرگ سنت پیتر در واتیکان را میساخت پرسیده میشد داری چه کاری میکنی؟
احتمالاً میگفت دارم آجرها را روی هم چیده و یک دیوار میسازم کار من این است .
او یک نوع انسان بود انسانی با یک هدف مشخص و خاص .
یا شاید میگفت در حال ساخت یکی از بزرگترین کلیساهای جهان هستم ساختمانی که قرنها به صورت یک یادبود باقی مانده و انسانها میتوانند در آن مورد الهام خداوند قرار بگیرند.
این هم شخصی است با یک رسالت مشخص و خاص ..
در خلق یک رسالت باید به نوع احساس خود توجه کنید.
رسالت چیزی نیست که به خود تحمیل کنید یا از نگرانیهای کنونی خود آن را استخراج کنید. خیلی بزرگتر و عمیقتر از آن است.
چیزی است که در درون خود آن را کشف میکنید.
با کشف رسالت خود میتوانید از حصول اهدافی که پیگیری میکنید اطمینان حاصل کنید میتوانید مطمئن باشید که با حصول آن اهداف خوشحال خواهید شد میتوانید مطمئن باشید که مسیر زندگی شما دارای هیجانی است که به جز جز وجود شما انرژی میبخشد..
#ان_ال_پی_تکنولوژی_جدید_موفقیت #مترجم_محمود_پورآزاد@E_F_T 🌱
#باورها
❌من بی کفایت هستم..
ریشه های ذهنی این باور ممکنه اینها باشند :
🔸تجربههای کودکی
وقتی بچه بودی و کسی مدام نقصهات رو میگرفت، تشویق کم بود، یا اشتباهت رو مساوی حماقت میدیدن، پس نتیجه گرفتی: «من کافی نیستم.»
🔸مقایسههای مداوم
هرچی خودت رو با بقیه میسنجی، مغزت یه لیست بیرحمانه از کمبودها میسازه، و به تو القا میکنه که بی کفایت هستی در حالی که اصلا قرار نبوده نسخهٔ دوم هیچکسی باشی.
🔸استانداردهای بیمارگونه کمالگرایی افراطی
وقتی درونت میگه: «یا عالی یا هیچ»، واقعیت اینه که ۹۹ درصد زمان، مغزت حکم صادر میکنه: «پس تو هیچی هستی.»
🔸باورهای گرفته از والدین یا جامعه
گاهی فقط صدای دیگرانه که توی سرت میچرخه، نه صدای خودت. صدایی که میگه: «تو کم میاری»، «تو خراب میکنی»، «تو از پسش برنمیای.»
🔸چند تجربهٔ شکست که این باور رو ساختند
انگار مغز آدم با خودش میگه: «خب یکبار خراب شد، پس همیشه همینطوره.»
واین باورت رو می سازه
🔸مسئولیتهای سنگین در سن پایین
اگر بچگی مسئولیتهایی داشتی که مناسب سن نبود، یا شکستها رو گردنت مینداختن، مغزت عادت میکنه فکر کنه «من کم میارم» حتی وقتی بزرگ میشی
و..
تپینگ #ای_اف_تی روی دلایل ذهنی میتونه کمک کنه این باور رها بشه.
@E_F_T
اگر با همینی که هستیم رضایت را تجربه نکنیم هیچ بهتر بودنی برای ما کافی نخواهد بود ،
هیچ بهتر بودنی..
احساس کفایت به معنای عدم تلاش برای بهتر شدن نیست ،بلکه به معنای پذیرفتن و دوست داشتن خود همانگونه که هستیم است .
تنها در این صورت است که میتوانید به جلو بروید اما حسرت و نگرانی بهتر بودن و یا بهتر داشتن را نداشته باشید ..
@E_F_T
🌸🕊️
🔸ترس از شکست :
کامل انجامش ندادم که نتیجه اش معلوم بشه ..
🔸ترس از موفقیت :
نصفه رها کردن یعنی حفظ وضعیت امن
🔸ترس از کنترل دیگران:
نباید شروع کرد و ادامه دادن هم بد از بد تر هست
🔸من حق ندارم از پیشرفتم لذت ببرم ، کارهام راحت پیش بره ، کارهای نیمه تمام یه جور وفادار بودن به گذشته س
🔸کمال گرایی افراطی داشتن :
اگر قرار نیست عالی بشه الان رهاش کنم بهتره
🔸وقتی خودت رو فردی بی انگیزه می بینی اراده کافی برای تمام کردن کار نداری
🔸استرس ها و فشارهای انباشت در وجودت مانع داشتن انرژی برای به پایان رساندن کارهات میشه
و....
@E_F_T
🌱
🔸ترس از شکست :
کامل انجامش ندادم که نتیجه اش معلوم بشه ..
🔸ترس از موفقیت :
نصفه رها کردن یعنی حفظ وضعیت امن
🔸ترس از کنترل دیگران:
نباید شروع کرد و ادامه دادن هم بد از بد تر هست
🔸من حق ندارم از پیشرفتم لذت ببرم ، کارهام راحت پیش بره ، کارهای نیمه تمام یه جور وفادار بودن به گذشته س
🔸کمال گرایی افراطی داشتن :
اگر قرار نیست عالی بشه الان رهاش کنم بهتره
🔸وقتی خودت رو فردی بی انگیزه می بینی اراده کافی برای تمام کردن کار نداری
🔸استرس ها و فشارهای انباشت در وجودت مانع داشتن انرژی برای به پایان رساندن کارهات میشه
و....
@E_F_T
🌱
#باورها
آیا این باور رو دارید که من هر کاری شروع میکنم نصفه رها می کنم ؟
آیا پرونده های نیمه باز زیادی در ذهن دارید ؟
ممکنه دلایلش اینها باشند :
وقتی برای رسیدن به اهدافمان به زحمت میافتیم یا ناکام میشویم عموماً به این جمعبندی میرسیم که قربانی نیروهای خارجی شدهایم که ما را از رسیدن به مقصدمان باز میدارند با این وجود کاوشهای جدید نشان داده است که ذهن خودآگاه حداکثر و در بهترین حالت فقط حدود ۵ درصد از مواقع داستان زندگی ما را به تصویر میکشد این بدان معناست که برنامهریزیهای صورت گرفته توسط ذهن ناخودآگاه ۹۵ درصد از تجربیات زندگی ما را شکل میدهد
کتاب #بیولوژی_باور
بروس اچ لیپتون
اگر شما به عنوان یک کودک دائماً این را شنیده باشید که بیارزش و ناتوان هستید این پیام که در ذهن ناخودآگاه به صورت برنامهریزی شده جای گرفته است بر تلاشهای جدی خودآگاه شما در جهت تغییر در زندگیتان غلبه خواهد کرد .
مثلاً یادتان میآید در لحظه تحویل سال نو با خودتان عهد بستید که کمتر غذا بخورید اما با استشمام بوی یک غذا چقدر راحت عهد خودتان را شکستید من اعتقاد دارم بزرگترین مشکلی که ما در برابر خودمان داریم این است که فکر میکنیم زندگی خودمان را با خواستهها تمایلات و الهاماتی پیش میبریم که تحت کنترل ذهن خودآگاه ماست.
@E_F_T
🌱🌸
از آنجا که ما ماشین های بیوشیمیایی بی اراده نیستیم ، پس پاسخ مشکلات ما این نیست که هر گاه احساس بیماری جسمانی یا روانی کردیم به خوردن قرص روی بیاوریم .
دارو و جراحی ابزارهای قدرتمندی هستند منوط به اینکه بیش از حد از آنها استفاده نشود اما اینکه فکر کنیم صرفا با دارو درمان می شویم تفکری کاملا غلط است .
هر بار دارویی برای اصلاح کردن عمل A وارد بدن می شود ناگزیر به عمل B,Cیا D منتهی میشود .
این هوررمون ها و انتقال دهنده های عصبی هدایت شده توسط ژن ها نیستند که بدن و ذهن ما را کنترل می کنند ، باورهای ما هستند که بدن و ذهن ما را کنترل و از این طریق زندگی ما را در کنترل خویش دارند ...وای از این باورها!
کتاب بیولوژی باور بروس اچ لیپتون ترجمه محمود پورآزاد و دکتر زهرا شجاعی @E_F_T 🌸🕊️
اگر می توانستی هر کسی دیگری جز خودت باشی چه کسی را انتخاب می کردی؟!
برای من ، پاسخ این سوال دیگر نیازی به فکر کردن ندارد .
می خواهم خودم باشم ..
بروس اچ لیپتون
@E_F_T
🌱🕊️
دنیای ما همان نمایش معروفی ست که ذهن انسان در آن هم کارگردان است، هم بازیگر، هم تماشاگر خستهای در ردیف آخر.
💥ما جهان بیرون را آنطور نمیبینیم که هست، بلکه آنطور میبینیم که فکر میکنیم هست
فکرها و باورها مثل لنزهاییاند که واقعیت را رنگ میزنند.
اگر باور داری مردم قابل اعتماد نیستند، مغزت با دقت وسواسگونه فقط صحنههایی را شکار میکند که خیانت و دروغ را ثابت کند.
✅اگر در عوض باور داری جهان پشتیبان توست، همان مغز دنبال نشانههایی از حمایت و فرصت میگردد.
📀باورها مثل برنامههای نرمافزاری در ناخودآگاه کار میکنند؛ هر چه در بیرون ببینی، از درون فیلتر میشود.
به همین دلیل دو نفر میتوانند در یک موقعیت دقیقاً مشابه باشند، ولی یکی احساس تهدید کند و دیگری احساس رشد. جهان بیرونی یک آینه است، نه یک علت.
ذهن هم عادت دارد خودش را تأیید کند، پس هر باوری را که درونت جا بیفتد، جهان بیرون هم طوری تنظیم میشود که حق با تو باشد. به قول قدیمیها: هرکه گمان بَرَد که جهان تنگ است، در تنگنای خویش گرفتار است.
@E_F_T
زندگی برای لذت بردن است. زندگی برای افزایش قابلیت ما برای عرضه و دریافت عشق است و برای کسب همه آگاهی است که می توانیم به دست بیاوریم. زندگی برای خدمت به دیگران است. احساس سپاسگزاری برای هر چه که داریم و آموختن خلق آن زندگی که میخواهیم.
احساسهای به دام افتاده تجربه این لذت ها را برای ما سخت می کنند و می توانند موجب به هم ریختن جسم و احساسات ما شوند.
📕 #رمز_احساسات ✍ بردلی نلسون محمود پورآزاد و بیژن نوذری شفاے ادراڪ @E_F_T
Repost from محمود پورآزاد
🗣 بیاین به دو تا کاراکتر کلیدی تو فیلم ماتریکس فکر کنیم.
«آرشیتکت» و «اوراکل»
ارشیتکت در ماتریکس خالق نظم است و اوراکل خالق بینظمی.
👀 وقتی از چشم ارشیتکت به دنیا نگاه میکنیم مثل یک بازی دومینو است؛ رابطهی علت و معلولی همهچیز مشخصه از قبل معلومه وقتی این کار رو می کنه به چه نتیجهای منتهی میشه.
👁 اما وقتی از چشم اوراکل به دنیا نگاه میکنیم ممکنه بینظمی در ابتدا ما رو بترسونه..
اما
👇👇👇
اگر بدونیم چه قابلیتهایی در خودمون هست چه پتانسیلهایی را در وجودمون حمل میکنیم.
از اون بینظمی استقبال میکنیم چون امکان ورود به ساختارهای عالیتر اونجا وجود داره..
آدمهایی که تو #ماتریکس زندگی میکنن وقتی دوربین اونا رو نشون میده، همهشون مرتبن، مثلا اگر به آقایان نگاه کنیم همگی کت و شلواری و کراواتزده بسیار منظم همون الگوی کلیشهای تکراری..
اما وقتی دوربین میره به «زایان» جایی که اصطلاحا اون افراد شورشی هستن،
کسانی که در برابر نظم ارشیتکت شورش کردهاند،
در اونجا بینظمی زیادی میبینیم ممکنه حتی در پوشش و لباس اونا هم یکپارچگی و فرم خاصی نبینیم..
اگر از چشم ارشیتکت دارین نگاه می کنین؛ مثل زمانی که یه مسیری رو شروع میکنین و ادامهی اون مسیر کاملا مشخصه..
اما
اگر از چشم اوراکل نگاه می کنین دقیقا میگه ما اون ور انتخابهامونو نمیبینیم..
این همون دنیای واقعی است.
نمیدونیم بعدش چه میخواد بشه اما اگر با خودتون فکر می کنین که بعدش می خواد اینجوری یا اونجوری بشه «تئوری نگاه ناظر» آگاهی شما روی اون پدیدار تاثیر میزاره و شما به امتداد اون جریان جهت میدین..
#ارغنون_سوم
#پورآزاد
برای تهیه دوره ارغنون به این آیدی پیام دهید.
@Shoniyaa
@mahmoudpourazad
استاد ذن پیش شاگردانش نشسته بود و سوال میپرسید...
استاد ذن:
همیشه پردهای در برابر حقیقت آویخته است نیمی از پرده تیره و نیمی دیگر روشن است .
کدام نیمه حقیقت است ؟
هرکس جوابی داد اما مقبول استاد نیفتاد..
مش ماشالا از آنجا گذر میکرد استاد ذن با این سوال او را به بازی گرفت .
مش ماشالا جواب داد:
نیمهای از حقیقت تویی
و آن نیمه دیگر منم ..
استاد ذن گفت :
حقیقت چیست ؟
مش ماشالا جواب داد :
هیچ.
🔖عاشقم پس هستم محمود پورآزاد @E_F_T
"برای اینکه تماشاگر زندگی خودباشید...ازآسیب زدن به زندگی رها شوید."
تنها کاری که باید بکنیم این است که تماشاگر زندگی خویش باشیم.
من این را "پرورش مشاهده گر"می نامم:
راه بدون دردسر برای توجه کردن به کسی که کاری می کندیا نمی کند .
اگرناراحتید ،تنها کاری که باید بکنیداین است که به کسی توجه کنید که ناراحتی را تجربه می کند .کسی که توجه می کند ،از غم آزاد است .
هنگامی که شماتوجه دقیق می کنید ،متوجه خواهید شد که ناراحتی ،شما نیستید؛ناراحتی چیزی بیش از طبیعت یک انسان نیست.
اما شما به عنوان یک تماشاچی ،ادراکی درونزاد هستید که از همه ی آنچه که به آن توجه می کنید آگاهید .
#وین_دایر
@E_F_T
#شفای_ادراک
🌸🕊️
کتاب اکنون به روشنی می بینم
ترجمه محمود پورآزاد
سفارش کتاب
@shoniyaa
شما تنها زمانی میتوانید به طور موثر به دیگران از جمله فرزندانتان کمک کنید که خودتان از لحاظ احساسی در تعادل باشید.
این روزها همه ی ما مشکلاتی در زمینههای مختلف زندگی خود داریم و با دنبال کردن آنها متوجه عوامل احساسی مشخصی در درون خود میشویم ،مانند خشم ،استرس، غم، ناامیدی و احساسات ناخوشایند دیگر ..
از طریق ضربه زنی eft میتوانید به راحتی درون خود را از این احساسات مخرب پالایش کنید.
رهایی شما از این هیجانات مخرب سبب بهبود شرایط روانی و جسمی فرزندتان خواهد شد.
@E_F_T
وویس جلسه ی آنلاین #ای_اف_تی کودکان
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
