uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
533
Obunachilar
+2524 soatlar
+437 kunlar
+4330 kunlar
Postlar arxiv
تا قبل فوتبال بخونم تمومش کنم🕯

پارت جدید ایو مورد علاقم اومدهههه

منتظرشون هستمم

وای خیلی اتفاق افتاد تو این چپتر من باید پنج دور دیگه بخونم بعد نظر بدم ولی خسته نباشیی😭

من میناج بودم و دیگران نیکی

آخرای پارت که کلا ولش کرد به امان خدا

تعهدی که نیکی به میناج داره مادر به بچش نداره🤣
تعهدی که نیکی به میناج داره مادر به بچش نداره🤣

دیالوگاشو دارم توی ذهنم می‌نویسم

حتی منم منتظر اون لحظه‌ام.

به یه شکل خیلی عجیبی شما راجع به تمام کرکترهای اسکرین این حرف رو می‌زنید

خب سلام دیدم پارت جدید گذاشتی جیغ کشیدم:) الو خیلی قشنگ و زیاد بود ؟؟؟؟؟؟؟ و سونگهون بمیرم برات برای توهم خیلی زیاد سخت بود کاشکی می‌تونستم بغلش کنم خیلی خوشحالم که رابطه بین جیک و هیسونگ خوب شده و امیدوارم عالی تر بشه مثلا بگه بیا دوست پسرم شو:) جونگوون چقدر نازی تو😭 نیکی خیلی خوبه🆘🆘 عاشق نیکی شدم🆘🆘 بومگیو یونجون نازیا😭 خلاصه بگم که کلا یک بار خوندم و عالی بود و تا فردا چند بار دیگه بخونم باز نظر بدم:))

اومدم یه اسپویل بدم ولی دیدم زیادی بزرگه.

خاله اخجون جدی هیجیک خیلی نازن الهی زودتر برن رو هم دیگه ماهم یه دلی از عزا دربیاریم

جیک هم همینطوره به نظرم

من باورتون ندارم.

شما چپتر قبلی ازش متنفر بوددیدینیپبنیپیسهسپص

من ترجیح می‌دم درباره جیوون هیچی نگم و بذارم خودتون حدس بزنید

:(( هیسونگ و جیک تو پرایوتشون چشامو اشکی کردن:( ای وای جیوون نازنینم جیون عزیزم جیوون AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA من به جیوون ضعف دارم اگه خیلی شیک و نازمنگولی و گیمبیلمگولی به هم نرسن خودکشی میکنم😭😭😭😭😭 توروخدا اینارو خیلی گوگولی به هم برسون وگرنه خودمو کتک میزنم😭😭😭😭 (نه شوخی میکنم توروخدا جدی نگیر هر کاری دوست داری بکن به هر حال برای اسکرین هاپ هاپ.) شخصیت نیکی تا ابد>> نیکی یه چیزی میگه انقدر میخندم پوستم شفاف میشه وای😭😂 خیلی خره😭😭😭 سونگهون چقدر شخصیت بدبخت و بیچاره‌ایه💔 رسما شده عروسک خیمه شب بازی احتمالا پدرش💔 بدبخت خیلی گناه داره دلم براش میسوزههههزخستث از این شخصیتاییم داره که انگار میترسه بخواد تلاشی در جهت برخلاف چیزایی که بقیه ازش میخوان انجام بده از اینایی که مثلا بهش بگی یه لیوان اب بده و اصلا نیازی نباشه یه لیوان ابو بده دستت، ولی میشینه صدتا دلیل بی منطق میچینه که اگه یه لیوان ابو ندم دست فلانی اینجودی میشه اونجوری میشه (مثال جالبی بود خودم میدونم😏) کلی خسته نباشید به نویسنده‌ی گوگول مگول اسکرین💗💗💗💗💗

این چیز خوبی به حساب میاد نه؟

https://t.me/cytir/3412 دزحال هوندن چیخ مسخ شذم نمی‌تونم بزم بعدی