screen
Открыть в Telegram
533
Подписчики
+2524 часа
+437 дней
+4330 день
Архив постов
535
خب سلام
دیدم پارت جدید گذاشتی جیغ کشیدم:)
الو خیلی قشنگ و زیاد بود ؟؟؟؟؟؟؟
و سونگهون بمیرم برات برای توهم خیلی زیاد سخت بود کاشکی میتونستم بغلش کنم
خیلی خوشحالم که رابطه بین جیک و هیسونگ خوب شده و امیدوارم عالی تر بشه مثلا بگه بیا دوست پسرم شو:)
جونگوون چقدر نازی تو😭
نیکی خیلی خوبه🆘🆘
عاشق نیکی شدم🆘🆘
بومگیو یونجون نازیا😭
خلاصه بگم که کلا یک بار خوندم و عالی بود و تا فردا چند بار دیگه بخونم باز نظر بدم:))
535
:((
هیسونگ و جیک تو پرایوتشون چشامو اشکی کردن:(
ای وای جیوون نازنینم جیون عزیزم جیوون AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
من به جیوون ضعف دارم اگه خیلی شیک و نازمنگولی و گیمبیلمگولی به هم نرسن خودکشی میکنم😭😭😭😭😭 توروخدا اینارو خیلی گوگولی به هم برسون وگرنه خودمو کتک میزنم😭😭😭😭 (نه شوخی میکنم توروخدا جدی نگیر هر کاری دوست داری بکن به هر حال برای اسکرین هاپ هاپ.)
شخصیت نیکی تا ابد>>
نیکی یه چیزی میگه انقدر میخندم پوستم شفاف میشه وای😭😂
خیلی خره😭😭😭
سونگهون چقدر شخصیت بدبخت و بیچارهایه💔 رسما شده عروسک خیمه شب بازی احتمالا پدرش💔
بدبخت خیلی گناه داره دلم براش میسوزههههزخستث
از این شخصیتاییم داره که انگار میترسه بخواد تلاشی در جهت برخلاف چیزایی که بقیه ازش میخوان انجام بده
از اینایی که مثلا بهش بگی یه لیوان اب بده و اصلا نیازی نباشه یه لیوان ابو بده دستت، ولی میشینه صدتا دلیل بی منطق میچینه که اگه یه لیوان ابو ندم دست فلانی اینجودی میشه اونجوری میشه (مثال جالبی بود خودم میدونم😏)
کلی خسته نباشید به نویسندهی گوگول مگول اسکرین💗💗💗💗💗
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
